Als die je van FOK! weghaalt: DOEN!quote:Op zondag 23 december 2007 03:09 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik moet pissen maar dan word me vriendin wakker
Pardon?quote:Op zondag 23 december 2007 03:09 schreef Bluezz het volgende:
Schuifelt lekker met broer langs het glas........
vriendin?quote:Op zondag 23 december 2007 03:09 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik moet pissen maar dan word me vriendin wakker
nee, als ik nog een keer tot laat in de nacht zou fokken dan pakt ze haar spullenquote:
Van wie ben je trouwens een kloon?quote:Op zondag 23 december 2007 03:11 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
nee, als ik nog een keer tot laat in de nacht zou fokken dan pakt ze haar spullen
maar gelukkig staan hier nog een paar 2liter coca cola flessen
niemandquote:Op zondag 23 december 2007 03:12 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Van wie ben je trouwens een kloon?
Welke volgens jou een goede vervanging zijn voor als je vriendin vertrekt?quote:Op zondag 23 december 2007 03:11 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
nee, als ik nog een keer tot laat in de nacht zou fokken dan pakt ze haar spullen
Iddquote:Op zondag 23 december 2007 03:13 schreef broer het volgende:
Temple of the Dog mag hij wel draaien, trouwens.
daarmee sla je haar in slaap of wat?quote:Op zondag 23 december 2007 03:11 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
nee, welke als tijdelijke opslag dienenquote:Op zondag 23 december 2007 03:13 schreef Niek. het volgende:
[..]
Welke volgens jou een goede vervanging zijn voor als je vriendin vertrekt?
Ik voor de deurzakkersquote:Op zondag 23 december 2007 03:13 schreef golfer het volgende:
Jongens, als jullie meelezen:
Ik heb 50 euro over voor The Doors.
Iets proactiever mag wel, golfer. Hup, naar 3FM en doneren.quote:Op zondag 23 december 2007 03:13 schreef golfer het volgende:
Jongens, als jullie meelezen:
Ik heb 50 euro over voor The Doors.
Ik weet niet hoe dat allemaal werkt.quote:Op zondag 23 december 2007 03:15 schreef broer het volgende:
Iets proactiever mag wel, golfer. Hup, naar 3FM en doneren.
ik regel het wel voor jequote:Op zondag 23 december 2007 03:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat allemaal werkt.
Maar als ze The Doors voor mij gaan draaien doneer ik wel 50 euro.
quote:Op zondag 23 december 2007 03:17 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer waar, inderdaad. Maar hij maakt het zo moeilijk.
PM me maar.quote:Op zondag 23 december 2007 03:18 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik regel het wel voor je
geef je rekening nummer maar
Ik was vanmiddag even in verwarring door wat ik hoorde op de radio. Moest jij met mijn iTunes-code per se het nummer downloaden dat ik had aangevraagd?quote:
Omdat IK dat zeg!quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 03:31 schreef Niek. het volgende:"Zei je nou 250 euro?"
"Ja 250 euro, vuile vieze boef die je bent"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |