nog ruim op tijd...quote:Op zondag 23 december 2007 04:25 schreef tha_dark het volgende:
Ben er weer!
Blijkt dat ik het 2e deel van Kerstfeest in Afrika gemist!
Maar zo te lezen nog wel op tijd voor Shaffy?
Komt nog een 3e deel zover ik begrepen hebquote:Op zondag 23 december 2007 04:25 schreef tha_dark het volgende:
Ben er weer!
Blijkt dat ik het 2e deel van Kerstfeest in Afrika gemist!
Maar zo te lezen nog wel op tijd voor Shaffy?
Ja half 6 zei Robquote:Op zondag 23 december 2007 04:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Komt nog een 3e deel zover ik begrepen heb
De oude generatie moet het toch duidelijk afleggen tegen de jongere. Eerst Tong en nu Golfert weg.quote:Op zondag 23 december 2007 04:28 schreef Bluezz het volgende:
Gij nog op, buzzeke
Golferke is afgetaaid, allé
het is heeel erg, maar ik vind dit veel te leukquote:Op zondag 23 december 2007 04:28 schreef Bluezz het volgende:
Gij nog op, buzzeke
Golferke is afgetaaid, allé
Daar zit ook een behoorlijke kloof tussenquote:Op zondag 23 december 2007 04:29 schreef tha_dark het volgende:
[..]
De oude generatie moet het toch duidelijk afleggen tegen de jongere. Eerst Tong en nu Golfert weg.
Tong is een mietje, en Golfer is een held, die warmt het bed alvast op voor Bluezz...quote:Op zondag 23 december 2007 04:29 schreef tha_dark het volgende:
[..]
De oude generatie moet het toch duidelijk afleggen tegen de jongere. Eerst Tong en nu Golfert weg.
alleen gaan ze voor het mooie iets te snel... (sorry ik ben een zeikerd op dat gebied)quote:
het is een tijd geleden, en I really enjoy itquote:Op zondag 23 december 2007 04:38 schreef Bluezz het volgende:
Tis te snel ja.
Maar ik ben er nog ff hoor
Tis idd té leuk gewoon.
Overdag niezo, geen tijd of zo, maar een erg leuk programma voor snachts.Nachtbraken
sinds een weekquote:Op zondag 23 december 2007 04:40 schreef BonJovi het volgende:
buzzer admin sinds wanneeronze wegen zijn gescheiden, je stond op nr1 bij me friendslist dat we vaakste bij elkaar postte.
quote:
ik doe met je meequote:Op zondag 23 december 2007 04:44 schreef Bluezz het volgende:
Lekker dit hoor
* Bluezz pakt het laatste wijntje erbij...
maar het is niet vreemd hoor, ik dacht in eerste instantie namelijk precies hetzelfdequote:
joh, zelfs aangeschoten schiet ik hier nog moeiteloos klonen uit de luchtquote:Op zondag 23 december 2007 04:46 schreef BonJovi het volgende:
Whaha we pakken bluez met zijn allen nu ze nog aangeschoten is
ai komt helemaal goedquote:Op zondag 23 december 2007 04:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
joh, zelfs aangeschoten schiet ik hier nog moeiteloos klonen uit de lucht
Denk dat de meesten hier je erg dankbaar zijn dat je die irritante kloon even het zwijgen hebt opgelegd!quote:Op zondag 23 december 2007 04:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
joh, zelfs aangeschoten schiet ik hier nog moeiteloos klonen uit de lucht
*zingt* met zijn allen, met zijn allenquote:Op zondag 23 december 2007 04:46 schreef BonJovi het volgende:
Whaha we pakken bluez met zijn allen nu ze nog aangeschoten is
ja polonaisequote:Op zondag 23 december 2007 04:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*zingt* met zijn allen, met zijn allen
Wakkertjes hoorquote:Op zondag 23 december 2007 04:54 schreef buzzer het volgende:
Ik heb overigens al een nieuw topic klaar gezet, incl Openingspost
hij doet het echt heel goedquote:Op zondag 23 december 2007 04:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind Rob Stenders het leukst geloof ik, is dat oké ?
qua presenteren? of qua uiterlijk?quote:Op zondag 23 december 2007 04:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind Rob Stenders het leukst geloof ik, is dat oké ?
quote:Op zondag 23 december 2007 04:54 schreef dndiek het volgende:
Goed buzzig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |