Stream mét of zonder beeld?quote:Op zondag 23 december 2007 03:52 schreef Niek. het volgende:Telkens weer, op de seconde precies valt de stream na 3:52minuten uit, dan duurt het zo'n 3 seconden en is er weer verbinding voor 3:52minuten waarna hij weer uitvalt en de cyclus opnieuw begint.
quote:Op zondag 23 december 2007 03:52 schreef VoreG het volgende:
Het laatste album Alle albums van de Peppers is zijn echt kut, kappen met die muziek!
Het is radio. Zet je radio aan!quote:Op zondag 23 december 2007 03:52 schreef Niek. het volgende:Telkens weer, op de seconde precies valt de stream na 3:52minuten uit, dan duurt het zo'n 3 seconden en is er weer verbinding voor 3:52minuten waarna hij weer uitvalt en de cyclus opnieuw begint.
Je gaat toch niet betalen om Bach en Mozart te horen op de radio?!quote:Op zondag 23 december 2007 03:54 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat slapie doen.
Ik hoor te weinig muzak uit mijn tijd.
Hebben jullie geen tv? op digitale tv èn analoge tv (etalagekanaal) is het hier 24/7 te ontvangen, alleen af en toe de updates, verder geen onderbrekingen.quote:Op zondag 23 december 2007 03:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stream mét of zonder beeld?
Hier noprobs.
Ow sorry, ja had gehoord dat het op het moment nogal koud was in Nederland mar gelukkig voor jullie gaat het alweer richting zomerse temperaturenquote:
Gaat de verkeerde kant op juist.quote:Op zondag 23 december 2007 03:55 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ow sorry, ja had gehoord dat het op het moment nogal koud was in Nederland mar gelukkig voor jullie gaat het alweer richting zomerse temperaturen
Met beeld. Had de stream eerst in VLC geopenend, daar werkte hij dus niet perfect maar nu in Winamp dus ook niet.quote:Op zondag 23 december 2007 03:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stream mét of zonder beeld?
Hier noprobs.
quote:Op zondag 23 december 2007 03:57 schreef VoreG het volgende:
He, gaat Golfer naar bed komt Ramses Shaffy
Via Media Player doet hij het wel goed, probeer dat eens.quote:Op zondag 23 december 2007 03:57 schreef Niek. het volgende:
[..]
Met beeld. Had de stream eerst in VLC geopenend, daar werkte hij dus niet perfect maar nu in Winamp dus ook niet.
Radio is geen optie, iedereen hier slaapt, luister+kijk nu via mn laptop met oordopjes in. En vind het juist wel leuk om er ook beeld bij te hebben.
Ik kom er voor uit bed.quote:Op zondag 23 december 2007 03:57 schreef VoreG het volgende:
He, gaat Golfer naar bed komt Ramses Shaffy
tnxquote:
En al dat fijns mis ik weer door de "update"quote:Op zondag 23 december 2007 04:03 schreef broer het volgende:
Oe! RATM. Als je dat een tijdje niet hebt gehoord is dat best fijn.
Killing in the name of!
Aandachtig kijk ik naar de speeltijd..... en ja hoor na 3:28 moet hij opnieuw verbinden, ik geef het op ik ga slapenquote:Op zondag 23 december 2007 03:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Via Media Player doet hij het wel goed, probeer dat eens.
Wie?quote:Op zondag 23 december 2007 04:06 schreef dndiek het volgende:
Die bejaarden staan zo ongeveer te springen om te gaan slapen
Uit Bloemendaal dat echtpaarquote:
ik ben bang dat die ouwe uit Beverwijk hetzelfde lot beschoren is...quote:Op zondag 23 december 2007 04:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die gaan met de nachtmerrie die Nick en SCHimon heten, naar bed vrees ik
Jij bent heel wat jonger dan dat beruchte echtpaar hoorquote:Op zondag 23 december 2007 04:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben bang dat die ouwe uit Beverwijk hetzelfde lot beschoren is...
ik ben bang dat het een sandwich wordt.. alhoewel dit wel weer een lekker nummer isquote:Op zondag 23 december 2007 04:10 schreef buzzer het volgende:
ik ben bang dat die ouwe uit Beverwijk hetzelfde lot beschoren is...
Mister editterquote:
Nee, is nog niet gedraaid. Komt vast snel.quote:Op zondag 23 december 2007 04:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben bang dat shaffy in de update is geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |