call center bellenquote:Op zondag 23 december 2007 03:35 schreef golfer het volgende:
Ik wil The Doors horen, maar denk niet dat het gaat lukken met onbtrouwbare PM's.
nou nee, jouw FOK! avontuur eindigt hier..quote:
Van wie?quote:Op zondag 23 december 2007 03:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
nou nee, jouw FOK! avontuur eindigt hier..
kloon van gebande(en 386 kloons)
Is dit valse hoop geven of is hij op argentijnse manier verdwenen?quote:Op zondag 23 december 2007 03:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op zondag 23 december 2007 03:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
nevermind, maar teveel om te laten lopenquote:
prullenbakquote:Op zondag 23 december 2007 03:39 schreef Niek. het volgende:
[..]
Is dit valse hoop geven of is hij op argentijnse manier verdwenen?
Was het Diegoarmandomaradona? Of die Barry?quote:Op zondag 23 december 2007 03:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
nevermind, maar teveel om te laten lopen
Dat vermoedde ik al.quote:Op zondag 23 december 2007 03:38 schreef buzzer het volgende:
quote:
Wie dan? Wie dan? Wie dan?quote:Op zondag 23 december 2007 03:38 schreef buzzer het volgende:
Pardon. Had al even niet gerefreseshd.quote:Op zondag 23 december 2007 03:40 schreef buzzer het volgende:
nevermind, maar teveel om te laten lopen
dit is inderdaad niet zo prettig voor de trommelvliezen...quote:
De stembanden te koud.quote:Op zondag 23 december 2007 03:49 schreef buzzer het volgende:
Dit klinkt lang niet slecht....
Wat wil je met 5 graden onder 0?quote:Op zondag 23 december 2007 03:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De stembanden te koud.
Maar op zich is het wel ok.
en de volgende kloon heb ik preventief geaborteerdquote:
Stream mét of zonder beeld?quote:Op zondag 23 december 2007 03:52 schreef Niek. het volgende:Telkens weer, op de seconde precies valt de stream na 3:52minuten uit, dan duurt het zo'n 3 seconden en is er weer verbinding voor 3:52minuten waarna hij weer uitvalt en de cyclus opnieuw begint.
quote:Op zondag 23 december 2007 03:52 schreef VoreG het volgende:
Het laatste album Alle albums van de Peppers is zijn echt kut, kappen met die muziek!
Het is radio. Zet je radio aan!quote:Op zondag 23 december 2007 03:52 schreef Niek. het volgende:Telkens weer, op de seconde precies valt de stream na 3:52minuten uit, dan duurt het zo'n 3 seconden en is er weer verbinding voor 3:52minuten waarna hij weer uitvalt en de cyclus opnieuw begint.
Je gaat toch niet betalen om Bach en Mozart te horen op de radio?!quote:Op zondag 23 december 2007 03:54 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat slapie doen.
Ik hoor te weinig muzak uit mijn tijd.
Hebben jullie geen tv? op digitale tv èn analoge tv (etalagekanaal) is het hier 24/7 te ontvangen, alleen af en toe de updates, verder geen onderbrekingen.quote:Op zondag 23 december 2007 03:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stream mét of zonder beeld?
Hier noprobs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |