tuurlijk.. guus is een echte Tilburger... die zijn wel gewend om er een feestje van te maken!quote:Op zondag 23 december 2007 01:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Na de mislukking van gisteren doet hij het inderdaad heel erg goed daar!
quote:Op zondag 23 december 2007 01:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de vormgeving ook...
(Nu ben ik echt weg [ afbeelding ] )
EDIT: Nee dadelijk, ben ik weg. Nog even: Sorry buren...
Iddquote:Op zondag 23 december 2007 01:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.
quote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
En m'n hamster komt ff kijken wat voor plaat dit is.
quote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
En m'n hamster komt ff kijken wat voor plaat dit is.
Valt tegen.quote:Op zondag 23 december 2007 01:19 schreef Piles het volgende:
10.34 per minuut![]()
Je had m sneller moeten openen
quote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef Horloge het volgende:
Ik zie jullie wel weer bij nummer 393 ofzo!
quote:Op zondag 23 december 2007 01:19 schreef Impry het volgende:
Ja, eigenlijk had ik beloofd na 389 te stoppen...
Truste!quote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef Horloge het volgende:
Je slaapt maar 2 uur?quote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef Horloge het volgende:
Ga je naar de wc?quote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef Horloge het volgende:
Precies wat ik dacht.quote:
Ik twijfelde of ik hem wel moest openen, ik was wel de lastpost.quote:Op zondag 23 december 2007 01:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen ff de sluitingstijden ophalen ipv de openingstijd van het volgende topic
Guus zou anders nu zelf ook aan het bier zitten.quote:Op zondag 23 december 2007 01:23 schreef broer het volgende:
Het is wel goed dat Meeuwis de graveyard-shift meedoet. Want volgens mij is Stenders niet zo goed met al die dronken types. En Meeuwis is natuurlijk niks anders gewend bij zijn optredens.
Bij z'n optredens is hij zelf de dronken man.quote:Op zondag 23 december 2007 01:23 schreef broer het volgende:
Het is wel goed dat Meeuwis de graveyard-shift meedoet. Want volgens mij is Stenders niet zo goed met al die dronken types. En Meeuwis is natuurlijk niks anders gewend bij zijn optredens.
Goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef Impry het volgende:
Maar wat in vorige topic ook al werd gezegd, vormgeving is echt super dit jaar. Zit stiekem nog heel wat werk in al die kleine dingetjes.
Knipper jij met je ogen??quote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef Horloge het volgende:
de leeuwe gaat dadelijk losquote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef Zotheid het volgende:
Het lijkt weer rustiger op het plein.
Ik ook. 2 uur is de max.quote:Op zondag 23 december 2007 01:24 schreef Qunix het volgende:
Lekker gezellig enzo.... Ik moet wel zo slapen
Guus heeft er vast al een paar op hoorquote:Op zondag 23 december 2007 01:23 schreef broer het volgende:
Zotheid... het wemelt onder je raam van de koude alleenstaande maagdsen en jij gaat slapen... je doet je naam eer aan...quote:
Duidelijkquote:Op zondag 23 december 2007 01:24 schreef Marc63 het volgende:
De buurvrouw wil niet meer in beeld [afbeelding]
quote:
Hij doet toch gewoon met het eet- en drinkgedrag van de dj's of niet?quote:Op zondag 23 december 2007 01:25 schreef TheZapster het volgende:
Guus heeft er vast al een paar op hoor
Die staan ook vaak zat bij mij aan de bar hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 01:25 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zotheid... het wemelt onder je raam van de koude alleenstaande maagdsen en jij gaat slapen... je doet je naam eer aan...
Ik niet.quote:Op zondag 23 december 2007 01:26 schreef Piles het volgende:
Blijft er nog iemand wakker vannacht om in de gaten te houden wat ik moet knippen
ja, maar hij bedoeld van te vorenquote:Op zondag 23 december 2007 01:26 schreef broer het volgende:
[..]
Hij doet toch gewoon met het eet- en drinkgedrag van de dj's of niet?
quote:Op zondag 23 december 2007 01:26 schreef Piles het volgende:
Blijft er nog iemand wakker vannacht om in de gaten te houden wat ik moet knippen
quote:Op zondag 23 december 2007 01:28 schreef Zotheid het volgende:
Het is dat ik morgen vroeg een afspraak heb anders had ik wel doorgehaald.
Dat dacht ik afgelopen nacht ook alquote:Op zondag 23 december 2007 01:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
DIt is waarschijnlijk de beste 3fm-avond/nacht tot nu toe!
Die 400 gaan we toch echt zonder problemen halen lijkt het, deze week al!quote:Op zondag 23 december 2007 01:26 schreef Impry het volgende:
[..]Prachtige en typerende afsluiter voor deze geweldige paar laatste uur van vanvond. Wat een gekkenhuis in het huis, op het plein en op Fok!. Verreweg het beste SR-jaar tot nu toe!
Veel plezier allemaal nog deze nacht en tot morgen in de SR reeks, op naar #400!![]()
Van mij mag 'iequote:Op zondag 23 december 2007 01:28 schreef Marc63 het volgende:
Michiel doet met Killers aan zelfbevrediging met deze plaat hoor
vandaag nog als tong80 en paul langskomenquote:Op zondag 23 december 2007 01:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die 400 gaan we toch echt zonder problemen halen lijkt het, deze week al!
En dat terwijl ik eerder dacht dat we dat dit jaar niet eens meer gingen halen...
Geweldige radio/tv dit. Erg verslavend ook. Zeker zo om ook op fok! mee te luisteren. Vorig jaar was ik er veel minder actief mee bezig, niet alleen omdat het toen niet bij mij om de hoek was maar ook omdat ik toen niet op fok zat.quote:Op zondag 23 december 2007 01:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat dacht ik afgelopen nacht ook al
ROFL !quote:Op zondag 23 december 2007 01:29 schreef Maurisico het volgende:
vriendin werkt in de horeca....die is doorgaans pas tegen 3-en thuis.. tot die tijd ben ik er wel....
laatst kwam ze thuis.. zegt ze: "zit je weer te Fokken?" en dus zeg ik: "Beter dat, dan dat ik lag te fokken"
quote:Op zondag 23 december 2007 01:29 schreef Maurisico het volgende:
vriendin werkt in de horeca....die is doorgaans pas tegen 3-en thuis.. tot die tijd ben ik er wel....
laatst kwam ze thuis.. zegt ze: "zit je weer te Fokken?" en dus zeg ik: "Beter dat, dan dat ik lag te fokken"
Ik werk aan het plein. Dus meestal ben ik na het werk ook pas 4 uur thuis ofzo. Ik weet wat het is.quote:Op zondag 23 december 2007 01:29 schreef Maurisico het volgende:
Och, je hebt iig geen reiskosten en bijna geen -tijd...quote:Op zondag 23 december 2007 01:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik werk aan het plein. Dus meestal ben ik na het werk ook pas 4 uur thuis ofzo. Ik weet wat het is.
Strak plan!quote:Op zondag 23 december 2007 01:31 schreef Zyggie het volgende:
Ik krijg opeens zin in een biertje.
Ik heb al teveel wodka op. Pffff.quote:Op zondag 23 december 2007 01:31 schreef Zyggie het volgende:
Ik krijg opeens zin in een biertje.
quote:Op zondag 23 december 2007 01:29 schreef Maurisico het volgende:
Het enige irritante (in mijn geval) is dat ik er zoveel naar kijk dat ik ook de neiging heb om met anderen tijdens het uitgaan enzo te praten over wat er allemaal gebeurt en die krrijgen zo wel een heel kansloze indruk van mij...quote:Op zondag 23 december 2007 01:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geweldige radio/tv dit. Erg verslavend ook. Zeker zo om ook op fok! mee te luisteren. Vorig jaar was ik er veel minder actief mee bezig, niet alleen omdat het toen niet bij mij om de hoek was maar ook omdat ik toen niet op fok zat.
Nee precies, na het werk altijd nog wat drinken en daarna rollend naar huis.quote:Op zondag 23 december 2007 01:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, je hebt iig geen reiskosten en bijna geen -tijd...
Dat duurt wel 4-5 uur.quote:Op zondag 23 december 2007 01:33 schreef sunmoonstar het volgende:
Effe een vraagske tussendoor: vanavond wel 5 x ge-smst naar 3333 (toen guus een liedje zong) maar m'n smsjes komen niet op TV tevoorschijn. Even voor de duidelijkheid. Ik stuur: TV (spatie) berichtbericht
Help? Wat doe ik fout?
niksquote:Op zondag 23 december 2007 01:33 schreef sunmoonstar het volgende:
Effe een vraagske tussendoor: vanavond wel 5 x ge-smst naar 3333 (toen guus een liedje zong) maar m'n smsjes komen niet op TV tevoorschijn. Even voor de duidelijkheid. Ik stuur: TV (spatie) berichtbericht
Help? Wat doe ik fout?
Niks, maar er staan een paar pallets aan SMSjes te wachten om op TV te verschijnen, dus dat kan soms wel enige uren duren.quote:Op zondag 23 december 2007 01:33 schreef sunmoonstar het volgende:
Help? Wat doe ik fout?
Wij hebben straks ook iets gestuurd maar (nog) niet langs zien komen... geen idee..quote:Op zondag 23 december 2007 01:33 schreef sunmoonstar het volgende:
Help? Wat doe ik fout?
Dat is de verkeerde!quote:
Dat had ik inderdaad ook, even wat met fok gestuurd maar nooit wat van gezien, na een kwartier had ik geen zin om telkens op te letten.quote:Op zondag 23 december 2007 01:35 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Wij hebben straks ook iets gestuurd maar (nog) niet langs zien komen... geen idee..
Je hoeft ook maar met je ogen te knipperen en je mist het, maar na een half uur tv in de gaten houden (zonder te knipperen) hebben wij het voor gezien gehouden.
Zal ook wel spitsuur zijn nu...
Zie edit...quote:Op zondag 23 december 2007 01:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde!
Staat inderdaad wel op dezelfde cd.
Super cd!
Herkenbaar.. ik heb het gisteren ook de hele dag gevolgd...vriendin kwam thuis.. dus ik vertellen over dit fenomeen.. die keek me ook aan alsof ze...-hoe toepasselijk- water zag branden..quote:Op zondag 23 december 2007 01:32 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Het enige irritante (in mijn geval) is dat ik er zoveel naar kijk dat ik ook de neiging heb om met anderen tijdens het uitgaan enzo te praten over wat er allemaal gebeurt en die krrijgen zo wel een heel kansloze indruk van mij...![]()
Tis dat ik normaal uberhaupt praktisch nooit tv kijk...
Ze keek als een walvis die net een mentholsigaret had gerookt?quote:Op zondag 23 december 2007 01:37 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Herkenbaar.. ik heb het gisteren ook de hele dag gevolgd...vriendin kwam thuis.. dus ik vertellen over dit fenomeen.. die keek me ook aan alsof ze...-hoe toepasselijk- water zag branden..
quote:Op zondag 23 december 2007 01:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze keek als een aangespoeldewalvis die net een mentholsigaret had gerookt?
Ekdom-uitspraak.
Ja precies. Mooi toch.quote:Op zondag 23 december 2007 01:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zie edit...
Ach weet ik veel
Probeer alles te noteren wat gedraaid wordt... Wat leuk is download ik de videoclip erbij
quote:Op zondag 23 december 2007 01:38 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er vandoor. Ik hoop dat jullie nog een beetje onthouden / posten / noteren welke momenten er op de dvd moeten
Tot vanmiddag
Vergeet niet de handen...quote:Op zondag 23 december 2007 01:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja precies. Mooi toch.
M'n ex zei ooit: en dan heet het ene nummer shut your eyes en het andere open your eyes, ze weten ook niet wat ze willen.
Ik lees het al.. jij hebt niet tussen 22 en 2300 geluisterd.. of ben je fan van Ed en willem Bever, kinderen voor kinderen, een carnavalsband, een leijk vrouwenkoor en Bert en Ernie..quote:Op zondag 23 december 2007 01:38 schreef tha_dark het volgende:
De muziek is ook echt geweldig deze avond, eigenlijk heel de sr al
quote:Op zondag 23 december 2007 01:38 schreef Sirolf het volgende:
Ze keek als een walvis die net een mentholsigaret had gerookt?
Ekdom-uitspraak.
Niveau ging toen wel omlaag, maar de vrolijkheid werd er des te groter vanquote:Op zondag 23 december 2007 01:40 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ik lees het al.. jij hebt niet tussen 22 en 2300 geluisterd.. of ben je fan van Ed en willem Bever, kinderen voor kinderen, een carnavalsband, een leijk vrouwenkoor en Bert en Ernie..
Ze houden er inderdaad wel van dingen open en dicht te doen.quote:
Dat was juist een van de beste uren!quote:Op zondag 23 december 2007 01:40 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ik lees het al.. jij hebt niet tussen 22 en 2300 geluisterd.. of ben je fan van Ed en willem Bever, kinderen voor kinderen, een carnavalsband, een leijk vrouwenkoor en Bert en Ernie..
Maar ik denk dat de ogen open moeten. Anders had het album Eyes Closed geheten.quote:Op zondag 23 december 2007 01:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze houden er inderdaad wel van dingen open en dicht te doen.
Precies, ik zou dat hele uur wel op de dvd willen hebben.quote:Op zondag 23 december 2007 01:41 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat was juist een van de beste uren!
En dan vooral Ernie die zijn hondje kwijt was
quote:Op zondag 23 december 2007 01:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja precies. Mooi toch.
M'n ex zei ooit: en dan heet het ene nummer shut your eyes en het andere open your eyes, ze weten ook niet wat ze willen.
Ja precies, ook aangezien shut your eyes eerder op de cd staat dan open your eyes.quote:Op zondag 23 december 2007 01:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat de ogen open moeten. Anders had het album Eyes Closed geheten.
Zo simpel is het, dat begrijpt iedereen. Wel logisch dat ze dan je ex isquote:Op zondag 23 december 2007 01:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja precies, ook aangezien shut your eyes eerder op de cd staat dan open your eyes.
Ik vermaak me eendeloosquote:Op zondag 23 december 2007 01:44 schreef Sirolf het volgende:
Net in de SMS-balk iets waar ik het ook helemaal mee eens ben:
Ik vermaak me eendelijk!
Zei heeft het uitgemaakt.quote:Op zondag 23 december 2007 01:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo simpel is het, dat begrijpt iedereen. Wel logisch dat ze dan je ex is
Ze kon je semi-intellectuele muziek niet begrijpen.quote:Op zondag 23 december 2007 01:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zei heeft het uitgemaakt.![]()
![]()
Laat ik het er maar op houden dat ik te slim voor haar was.
Geen TV met etalagekanaal in de buurt?quote:Op zondag 23 december 2007 01:46 schreef tha_dark het volgende:
De stream buffert hier nogalWordt denk een nachtje met alleen radio....
Precies.quote:Op zondag 23 december 2007 01:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze kon je semi-intellectuele muziek niet begrijpen.
Niet in Nederland, (zie sig)quote:Op zondag 23 december 2007 01:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen TV met etalagekanaal in de buurt?
Ik zei nog tegen die zanger: "Jij denk zeker dat je Dave Matthews Band."quote:Op zondag 23 december 2007 01:47 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
Dave Matthews op 3FM![]()
![]()
Dat gebeurd echt veel te weinig
quote:Op zondag 23 december 2007 01:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen die zanger: "Jij denk zeker dat je Dave Matthews Band."
Misschien moet ik er ook maar 1 nemen, misschien dat dat werkt aan mijn nuchterheid.quote:Op zondag 23 december 2007 01:47 schreef seriousrequeststar het volgende:
we gaan een sapje krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
the cock is binnen
Nee idd, aan de andere kant van de wereld met een kut modempjequote:Op zondag 23 december 2007 01:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, da's waar ook...
Dan is die buffering meteen ook niet zo raar meer.
Ze begreep je alternatieve spelling niet?quote:Op zondag 23 december 2007 01:46 schreef Zotheid het volgende:
Zei heeft het uitgemaakt.![]()
![]()
Laat ik het er maar op houden dat ik te slim voor haar was.
Ik heb al teveel wodka op.quote:Op zondag 23 december 2007 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
Ze begreep je alternatieve spelling niet?
Waarom dacht ik precies hetzelfde?quote:Op zondag 23 december 2007 01:52 schreef Zyggie het volgende:
Een pakketje condooms?
Nu dus.quote:Op zondag 23 december 2007 01:51 schreef Toad het volgende:
voor de mensen zonder etalagekanaal: straks op ned3 is het weer feest.
En ik ook?quote:Op zondag 23 december 2007 01:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom dacht ik precies hetzelfde?
Komt na 2 uur bij Stenders!quote:Op zondag 23 december 2007 01:53 schreef tha_dark het volgende:
Waar blijft Kerstfeest in Afrika nou? Of heb ik die toevallig gemist?
Die zou bij stenders komen dus nog even geduldquote:Op zondag 23 december 2007 01:53 schreef tha_dark het volgende:
Waar blijft Kerstfeest in Afrika nou? Of heb ik die toevallig gemist?
Ik dacht 20 euro, hmmm, dan was het geen 12pack durex fetherlite.quote:
Het was gewoon een pallet boterhamzakjes.quote:Op zondag 23 december 2007 01:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik dacht 20 euro, hmmm, dan was het geen 12pack durex fetherlite.
Lekker. Jammer van het ijs maarja.quote:Op zondag 23 december 2007 01:55 schreef Sirolf het volgende:
't Is vannacht trouwens boven nul! Rond de 2 graden in Den Haag.
quote:Op zondag 23 december 2007 01:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Verkapte-ik-koop-vaak-condoom-post.quote:Op zondag 23 december 2007 01:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2007 01:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was gewoon een pallet boterhamzakjes.
Helemaal niet, dan had ik wel een 24 pack gekocht.quote:Op zondag 23 december 2007 01:56 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Verkapte-ik-koop-vaak-condoom-post.
Die koop je toch echt minder vaak.quote:Op zondag 23 december 2007 01:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Helemaal niet, dan had ik wel een 24 pack gekocht.![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 02:02 schreef broer het volgende:
Goeie binnenkomer, Stenders!
Seven Nation Army.
Ik begrijp er ook niks van dat ze dat elke keer uitzenden. Zouden er dan echt zoveel mensen zijn die liever van die flutreportages zien dan leuke muziek horen?quote:Op zondag 23 december 2007 02:07 schreef Sirolf het volgende:
Die SR-headlines duren écht veeeeeeeel te lang...
Niet iedereen zit gekluisterd aan de buis/stream.quote:Op zondag 23 december 2007 02:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niks van dat ze dat elke keer uitzenden. Zouden er dan echt zoveel mensen zijn die liever van die flutreportages zien dan leuke muziek horen?
Om 3 uur komt er denk ik geen. Tenminste... dat was de afgelopen dagen zo. Om 4 uur dan weer wel.quote:Op zondag 23 december 2007 02:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niks van dat ze dat elke keer uitzenden. Zouden er dan echt zoveel mensen zijn die liever van die flutreportages zien dan leuke muziek horen?
Ze moeten items gewoon na een aantal uur eruit gooien...quote:Op zondag 23 december 2007 02:10 schreef broer het volgende:
[..]
uhm....................quote:Op zondag 23 december 2007 02:07 schreef Sirolf het volgende:
Kersfees in Afrika!
Op de audio-stream en radio dus.![]()
http://www.omroep.nl/live/radio3-breed.asx
Aan de radio!quote:Op zondag 23 december 2007 02:11 schreef Zyggie het volgende:
Niet iedereen zit gekluisterd aan de buis/stream.
Ja, precies, daar krijg je niet constant die headlines.quote:Op zondag 23 december 2007 02:12 schreef broer het volgende:
[..]
Aan de radio!
Uiteindelijk is het gewoon een radioprogramma, natuurlijk...
Ik hoop het niet. Wat een baggermuziek.quote:Op zondag 23 december 2007 02:16 schreef tong80 het volgende:
Meld me ook met dit lekkere nummer heb die CD. Bestaan ze nog ?
Dat is dan ook eigenlijk het hele idee achter radio, vind je niet?quote:Op zondag 23 december 2007 02:17 schreef seriousrequeststar het volgende:
maar heul geen beeld heb je dan
Pak de eerste trein naar Den Haag en ga je gang zou ik zeggen.quote:Op zondag 23 december 2007 02:17 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik wil een life concert
quote:Op zondag 23 december 2007 02:17 schreef broer het volgende:
tong, golfer en bluezz...
De gemiddelde leeftijd schiet met decennia omhoog nu.
Er zijn er gelukkig ook nog die ervoor zorgen dat de gemiddelde leeftijd niet te hoog isquote:Op zondag 23 december 2007 02:17 schreef broer het volgende:
tong, golfer en bluezz...
De gemiddelde leeftijd schiet met decennia omhoog nu.
Geven 20 euro en maken kans op 20 miljoen euroquote:Op zondag 23 december 2007 02:15 schreef Maurisico het volgende:
"die blote mannen zijn blij dat het glazen huis zich inzet voor gehandicapte puma's in blijdorp......
Idd, zit hier ook zonder beeldquote:Op zondag 23 december 2007 02:18 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is dan ook eigenlijk het hele idee achter radio, vind je niet?
das 4uur reizenquote:Op zondag 23 december 2007 02:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pak de eerste trein naar Den Haag en ga je gang zou ik zeggen.
2x 50 dusquote:Op zondag 23 december 2007 02:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geven 20 euro en maken kans op 20 miljoen euro
Black Crowes - Remedyquote:Op zondag 23 december 2007 02:18 schreef Bluezz het volgende:
Eh wie zijn dit?
Ik vind het lekkere muzak [ afbeelding ]
ja, jochie.quote:Op zondag 23 december 2007 02:19 schreef tha_dark het volgende:
Er zijn er gelukkig ook nog die ervoor zorgen dat de gemiddelde leeftijd niet te hoog is
quote:Op zondag 23 december 2007 02:21 schreef Marc63 het volgende:
Tiny Dancer
Ik vind dat een briljant nummer sinds ik de film Almost Famous heb gezien.
Je wilt toch niet dat ik deze inkop, hè?quote:Op zondag 23 december 2007 02:20 schreef golfer het volgende:
De meeste muziek is van voor jouw tijd, he?
quote:Op zondag 23 december 2007 02:22 schreef Maurisico het volgende:
Begreep ik nou dat Tong een euro aanbiedt voor iedere post die hij hier ooit op FOk heeft gedaan?
quote:Op zondag 23 december 2007 02:23 schreef tong80 het volgende:
Eindelijk een normale zanger
[ afbeelding ]
Dat is juist een goed tekenquote:Op zondag 23 december 2007 02:26 schreef Sirolf het volgende:
Toch maar eens tijd om te gaan slapen... ik begin zelfs al iets van RSI-probleempjes te krijgen in mn rechterhand, lijkt me geen goed teken...
Dit is absolute géén bagger muziek!quote:Op zondag 23 december 2007 02:30 schreef golfer het volgende:
Jeetje, wat een baggermuziek wordt er steeds gedraaid.
quote:Op zondag 23 december 2007 02:33 schreef tong80 het volgende:
'Hallo met Tong. Ik wil graag een plaatje voor Golfert aanvragen. Oh jullie kennen hem ? Ja inderdaad die fan van Vicky Leandros. Maar ik zou graag Udo Jurgens met Cherry horen voor hem. Ok 30 euro. Laters.'
quote:Op zondag 23 december 2007 02:34 schreef broer het volgende:
"Ik ben niet zoveel aan het doen, behalve mijn mongolendansjes maken. Met alle respect voor de mongolen."
Ach ouwe moppersmurfquote:Op zondag 23 december 2007 02:30 schreef golfer het volgende:
Jeetje, wat een baggermuziek wordt er steeds gedraaid.
Dan is hij op zijn best.quote:Op zondag 23 december 2007 02:37 schreef TheVulture het volgende:
Stenders is lekker aan het freestylen volgens mij
Ja, leuk liedje is dit.quote:Op zondag 23 december 2007 02:38 schreef broer het volgende:
Gotsiedorie. Wat een mooi liedje.
Edit: het begin dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |