Knipper jij met je ogen??quote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef Horloge het volgende:
Ik zie jullie wel weer bij nummer 393 ofzo!
de leeuwe gaat dadelijk losquote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef Zotheid het volgende:
Het lijkt weer rustiger op het plein.
Ik ook. 2 uur is de max.quote:Op zondag 23 december 2007 01:24 schreef Qunix het volgende:
Lekker gezellig enzo.... Ik moet wel zo slapen
Guus heeft er vast al een paar op hoorquote:Op zondag 23 december 2007 01:23 schreef broer het volgende:
Het is wel goed dat Meeuwis de graveyard-shift meedoet. Want volgens mij is Stenders niet zo goed met al die dronken types. En Meeuwis is natuurlijk niks anders gewend bij zijn optredens.
Zotheid... het wemelt onder je raam van de koude alleenstaande maagdsen en jij gaat slapen... je doet je naam eer aan...quote:
Duidelijkquote:Op zondag 23 december 2007 01:24 schreef Marc63 het volgende:
De buurvrouw wil niet meer in beeld [afbeelding]
quote:
Hij doet toch gewoon met het eet- en drinkgedrag van de dj's of niet?quote:Op zondag 23 december 2007 01:25 schreef TheZapster het volgende:
Guus heeft er vast al een paar op hoor
Die staan ook vaak zat bij mij aan de bar hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 01:25 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zotheid... het wemelt onder je raam van de koude alleenstaande maagdsen en jij gaat slapen... je doet je naam eer aan...
Ik niet.quote:Op zondag 23 december 2007 01:26 schreef Piles het volgende:
Blijft er nog iemand wakker vannacht om in de gaten te houden wat ik moet knippen
ja, maar hij bedoeld van te vorenquote:Op zondag 23 december 2007 01:26 schreef broer het volgende:
[..]
Hij doet toch gewoon met het eet- en drinkgedrag van de dj's of niet?
quote:Op zondag 23 december 2007 01:26 schreef Piles het volgende:
Blijft er nog iemand wakker vannacht om in de gaten te houden wat ik moet knippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |