quote:Op zondag 23 december 2007 01:19 schreef Impry het volgende:
Ja, eigenlijk had ik beloofd na 389 te stoppen...
Truste!quote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef Horloge het volgende:
Ik zie jullie wel weer bij nummer 393 ofzo!
Je slaapt maar 2 uur?quote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef Horloge het volgende:
Ga je naar de wc?quote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef Horloge het volgende:
Precies wat ik dacht.quote:
Ik twijfelde of ik hem wel moest openen, ik was wel de lastpost.quote:Op zondag 23 december 2007 01:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen ff de sluitingstijden ophalen ipv de openingstijd van het volgende topic
Guus zou anders nu zelf ook aan het bier zitten.quote:Op zondag 23 december 2007 01:23 schreef broer het volgende:
Het is wel goed dat Meeuwis de graveyard-shift meedoet. Want volgens mij is Stenders niet zo goed met al die dronken types. En Meeuwis is natuurlijk niks anders gewend bij zijn optredens.
Bij z'n optredens is hij zelf de dronken man.quote:Op zondag 23 december 2007 01:23 schreef broer het volgende:
Het is wel goed dat Meeuwis de graveyard-shift meedoet. Want volgens mij is Stenders niet zo goed met al die dronken types. En Meeuwis is natuurlijk niks anders gewend bij zijn optredens.
Goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef Impry het volgende:
Maar wat in vorige topic ook al werd gezegd, vormgeving is echt super dit jaar. Zit stiekem nog heel wat werk in al die kleine dingetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |