Nee precies, na het werk altijd nog wat drinken en daarna rollend naar huis.quote:Op zondag 23 december 2007 01:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, je hebt iig geen reiskosten en bijna geen -tijd...
Dat duurt wel 4-5 uur.quote:Op zondag 23 december 2007 01:33 schreef sunmoonstar het volgende:
Effe een vraagske tussendoor: vanavond wel 5 x ge-smst naar 3333 (toen guus een liedje zong) maar m'n smsjes komen niet op TV tevoorschijn. Even voor de duidelijkheid. Ik stuur: TV (spatie) berichtbericht
Help? Wat doe ik fout?
niksquote:Op zondag 23 december 2007 01:33 schreef sunmoonstar het volgende:
Effe een vraagske tussendoor: vanavond wel 5 x ge-smst naar 3333 (toen guus een liedje zong) maar m'n smsjes komen niet op TV tevoorschijn. Even voor de duidelijkheid. Ik stuur: TV (spatie) berichtbericht
Help? Wat doe ik fout?
Niks, maar er staan een paar pallets aan SMSjes te wachten om op TV te verschijnen, dus dat kan soms wel enige uren duren.quote:Op zondag 23 december 2007 01:33 schreef sunmoonstar het volgende:
Help? Wat doe ik fout?
Wij hebben straks ook iets gestuurd maar (nog) niet langs zien komen... geen idee..quote:Op zondag 23 december 2007 01:33 schreef sunmoonstar het volgende:
Help? Wat doe ik fout?
Dat is de verkeerde!quote:
Dat had ik inderdaad ook, even wat met fok gestuurd maar nooit wat van gezien, na een kwartier had ik geen zin om telkens op te letten.quote:Op zondag 23 december 2007 01:35 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Wij hebben straks ook iets gestuurd maar (nog) niet langs zien komen... geen idee..
Je hoeft ook maar met je ogen te knipperen en je mist het, maar na een half uur tv in de gaten houden (zonder te knipperen) hebben wij het voor gezien gehouden.
Zal ook wel spitsuur zijn nu...
Zie edit...quote:Op zondag 23 december 2007 01:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde!
Staat inderdaad wel op dezelfde cd.
Super cd!
Herkenbaar.. ik heb het gisteren ook de hele dag gevolgd...vriendin kwam thuis.. dus ik vertellen over dit fenomeen.. die keek me ook aan alsof ze...-hoe toepasselijk- water zag branden..quote:Op zondag 23 december 2007 01:32 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Het enige irritante (in mijn geval) is dat ik er zoveel naar kijk dat ik ook de neiging heb om met anderen tijdens het uitgaan enzo te praten over wat er allemaal gebeurt en die krrijgen zo wel een heel kansloze indruk van mij...![]()
Tis dat ik normaal uberhaupt praktisch nooit tv kijk...
Ze keek als een walvis die net een mentholsigaret had gerookt?quote:Op zondag 23 december 2007 01:37 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Herkenbaar.. ik heb het gisteren ook de hele dag gevolgd...vriendin kwam thuis.. dus ik vertellen over dit fenomeen.. die keek me ook aan alsof ze...-hoe toepasselijk- water zag branden..
quote:Op zondag 23 december 2007 01:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze keek als een aangespoeldewalvis die net een mentholsigaret had gerookt?
Ekdom-uitspraak.
Ja precies. Mooi toch.quote:Op zondag 23 december 2007 01:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zie edit...
Ach weet ik veel
Probeer alles te noteren wat gedraaid wordt... Wat leuk is download ik de videoclip erbij
quote:Op zondag 23 december 2007 01:38 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er vandoor. Ik hoop dat jullie nog een beetje onthouden / posten / noteren welke momenten er op de dvd moeten
Tot vanmiddag
Vergeet niet de handen...quote:Op zondag 23 december 2007 01:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja precies. Mooi toch.
M'n ex zei ooit: en dan heet het ene nummer shut your eyes en het andere open your eyes, ze weten ook niet wat ze willen.
Ik lees het al.. jij hebt niet tussen 22 en 2300 geluisterd.. of ben je fan van Ed en willem Bever, kinderen voor kinderen, een carnavalsband, een leijk vrouwenkoor en Bert en Ernie..quote:Op zondag 23 december 2007 01:38 schreef tha_dark het volgende:
De muziek is ook echt geweldig deze avond, eigenlijk heel de sr al
quote:Op zondag 23 december 2007 01:38 schreef Sirolf het volgende:
Ze keek als een walvis die net een mentholsigaret had gerookt?
Ekdom-uitspraak.
Niveau ging toen wel omlaag, maar de vrolijkheid werd er des te groter vanquote:Op zondag 23 december 2007 01:40 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ik lees het al.. jij hebt niet tussen 22 en 2300 geluisterd.. of ben je fan van Ed en willem Bever, kinderen voor kinderen, een carnavalsband, een leijk vrouwenkoor en Bert en Ernie..
Ze houden er inderdaad wel van dingen open en dicht te doen.quote:
Dat was juist een van de beste uren!quote:Op zondag 23 december 2007 01:40 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ik lees het al.. jij hebt niet tussen 22 en 2300 geluisterd.. of ben je fan van Ed en willem Bever, kinderen voor kinderen, een carnavalsband, een leijk vrouwenkoor en Bert en Ernie..
Maar ik denk dat de ogen open moeten. Anders had het album Eyes Closed geheten.quote:Op zondag 23 december 2007 01:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze houden er inderdaad wel van dingen open en dicht te doen.
Precies, ik zou dat hele uur wel op de dvd willen hebben.quote:Op zondag 23 december 2007 01:41 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat was juist een van de beste uren!
En dan vooral Ernie die zijn hondje kwijt was
quote:Op zondag 23 december 2007 01:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja precies. Mooi toch.
M'n ex zei ooit: en dan heet het ene nummer shut your eyes en het andere open your eyes, ze weten ook niet wat ze willen.
Ja precies, ook aangezien shut your eyes eerder op de cd staat dan open your eyes.quote:Op zondag 23 december 2007 01:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat de ogen open moeten. Anders had het album Eyes Closed geheten.
Zo simpel is het, dat begrijpt iedereen. Wel logisch dat ze dan je ex isquote:Op zondag 23 december 2007 01:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja precies, ook aangezien shut your eyes eerder op de cd staat dan open your eyes.
Ik vermaak me eendeloosquote:Op zondag 23 december 2007 01:44 schreef Sirolf het volgende:
Net in de SMS-balk iets waar ik het ook helemaal mee eens ben:
Ik vermaak me eendelijk!
Zei heeft het uitgemaakt.quote:Op zondag 23 december 2007 01:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo simpel is het, dat begrijpt iedereen. Wel logisch dat ze dan je ex is
Ze kon je semi-intellectuele muziek niet begrijpen.quote:Op zondag 23 december 2007 01:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zei heeft het uitgemaakt.![]()
![]()
Laat ik het er maar op houden dat ik te slim voor haar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |