Ik begrijp er ook niks van dat ze dat elke keer uitzenden. Zouden er dan echt zoveel mensen zijn die liever van die flutreportages zien dan leuke muziek horen?quote:Op zondag 23 december 2007 02:07 schreef Sirolf het volgende:
Die SR-headlines duren écht veeeeeeeel te lang...
Niet iedereen zit gekluisterd aan de buis/stream.quote:Op zondag 23 december 2007 02:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niks van dat ze dat elke keer uitzenden. Zouden er dan echt zoveel mensen zijn die liever van die flutreportages zien dan leuke muziek horen?
Om 3 uur komt er denk ik geen. Tenminste... dat was de afgelopen dagen zo. Om 4 uur dan weer wel.quote:Op zondag 23 december 2007 02:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niks van dat ze dat elke keer uitzenden. Zouden er dan echt zoveel mensen zijn die liever van die flutreportages zien dan leuke muziek horen?
Ze moeten items gewoon na een aantal uur eruit gooien...quote:Op zondag 23 december 2007 02:10 schreef broer het volgende:
[..]
uhm....................quote:Op zondag 23 december 2007 02:07 schreef Sirolf het volgende:
Kersfees in Afrika!
Op de audio-stream en radio dus.![]()
http://www.omroep.nl/live/radio3-breed.asx
Aan de radio!quote:Op zondag 23 december 2007 02:11 schreef Zyggie het volgende:
Niet iedereen zit gekluisterd aan de buis/stream.
Ja, precies, daar krijg je niet constant die headlines.quote:Op zondag 23 december 2007 02:12 schreef broer het volgende:
[..]
Aan de radio!
Uiteindelijk is het gewoon een radioprogramma, natuurlijk...
Ik hoop het niet. Wat een baggermuziek.quote:Op zondag 23 december 2007 02:16 schreef tong80 het volgende:
Meld me ook met dit lekkere nummer heb die CD. Bestaan ze nog ?
Dat is dan ook eigenlijk het hele idee achter radio, vind je niet?quote:Op zondag 23 december 2007 02:17 schreef seriousrequeststar het volgende:
maar heul geen beeld heb je dan
Pak de eerste trein naar Den Haag en ga je gang zou ik zeggen.quote:Op zondag 23 december 2007 02:17 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik wil een life concert
quote:Op zondag 23 december 2007 02:17 schreef broer het volgende:
tong, golfer en bluezz...
De gemiddelde leeftijd schiet met decennia omhoog nu.
Er zijn er gelukkig ook nog die ervoor zorgen dat de gemiddelde leeftijd niet te hoog isquote:Op zondag 23 december 2007 02:17 schreef broer het volgende:
tong, golfer en bluezz...
De gemiddelde leeftijd schiet met decennia omhoog nu.
Geven 20 euro en maken kans op 20 miljoen euroquote:Op zondag 23 december 2007 02:15 schreef Maurisico het volgende:
"die blote mannen zijn blij dat het glazen huis zich inzet voor gehandicapte puma's in blijdorp......
Idd, zit hier ook zonder beeldquote:Op zondag 23 december 2007 02:18 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is dan ook eigenlijk het hele idee achter radio, vind je niet?
das 4uur reizenquote:Op zondag 23 december 2007 02:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pak de eerste trein naar Den Haag en ga je gang zou ik zeggen.
2x 50 dusquote:Op zondag 23 december 2007 02:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geven 20 euro en maken kans op 20 miljoen euro
Black Crowes - Remedyquote:Op zondag 23 december 2007 02:18 schreef Bluezz het volgende:
Eh wie zijn dit?
Ik vind het lekkere muzak [ afbeelding ]
ja, jochie.quote:Op zondag 23 december 2007 02:19 schreef tha_dark het volgende:
Er zijn er gelukkig ook nog die ervoor zorgen dat de gemiddelde leeftijd niet te hoog is
quote:Op zondag 23 december 2007 02:21 schreef Marc63 het volgende:
Tiny Dancer
Ik vind dat een briljant nummer sinds ik de film Almost Famous heb gezien.
Je wilt toch niet dat ik deze inkop, hè?quote:Op zondag 23 december 2007 02:20 schreef golfer het volgende:
De meeste muziek is van voor jouw tijd, he?
quote:Op zondag 23 december 2007 02:22 schreef Maurisico het volgende:
Begreep ik nou dat Tong een euro aanbiedt voor iedere post die hij hier ooit op FOk heeft gedaan?
quote:Op zondag 23 december 2007 02:23 schreef tong80 het volgende:
Eindelijk een normale zanger
[ afbeelding ]
Dat is juist een goed tekenquote:Op zondag 23 december 2007 02:26 schreef Sirolf het volgende:
Toch maar eens tijd om te gaan slapen... ik begin zelfs al iets van RSI-probleempjes te krijgen in mn rechterhand, lijkt me geen goed teken...
Dit is absolute géén bagger muziek!quote:Op zondag 23 december 2007 02:30 schreef golfer het volgende:
Jeetje, wat een baggermuziek wordt er steeds gedraaid.
quote:Op zondag 23 december 2007 02:33 schreef tong80 het volgende:
'Hallo met Tong. Ik wil graag een plaatje voor Golfert aanvragen. Oh jullie kennen hem ? Ja inderdaad die fan van Vicky Leandros. Maar ik zou graag Udo Jurgens met Cherry horen voor hem. Ok 30 euro. Laters.'
quote:Op zondag 23 december 2007 02:34 schreef broer het volgende:
"Ik ben niet zoveel aan het doen, behalve mijn mongolendansjes maken. Met alle respect voor de mongolen."
Ach ouwe moppersmurfquote:Op zondag 23 december 2007 02:30 schreef golfer het volgende:
Jeetje, wat een baggermuziek wordt er steeds gedraaid.
Dan is hij op zijn best.quote:Op zondag 23 december 2007 02:37 schreef TheVulture het volgende:
Stenders is lekker aan het freestylen volgens mij
Ja, leuk liedje is dit.quote:Op zondag 23 december 2007 02:38 schreef broer het volgende:
Gotsiedorie. Wat een mooi liedje.
Edit: het begin dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |