Wat een vreeeeeeselijk mooi nummer is dat toch man, vooral deze uitvoeringquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:16 schreef -Hans- het volgende:
Robyn and it hurts with every heartbeat
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat een vreeeeeeselijk mooi nummer is dat toch man, vooral deze uitvoering.
Hoor toch liever de hardcore uitvoeringquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:19 schreef cosmick het volgende:
Wat een vreeeeeeselijk mooi nummer is dat toch man, vooral deze uitvoering.
Jup! [Serious Request @ 3FM #353] Hoe snel is dit topic vol?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:22 schreef donroyco het volgende:
Goeie actie
Heeft iemand toevallig een linkje naar een post van een Glazen Huis DJ?
Ik bied -500 euro!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Krezip! Bieden, cos!!!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:22 schreef donroyco het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Ekdom het volgende:
Na al die maanden is uw discjockey weer actief!!!
Dat zijn de laatstequote:
Leuk en dankjewelquote:
klik ff op hun naam in de OPquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:22 schreef donroyco het volgende:
Goeie actie
Heb er nog een Coldplay-versie van. Mocht je interesse hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:27 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2000 miles !!!
Hoorde 's ochtends al de BRILJANTE versie gezongen door Chris Martin van Coldplay
Jaaaaaa graag!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:29 schreef Marc63 het volgende:
Heb er nog een Coldplay-versie van. Mocht je interesse hebben.
You've Got Mail. Ik heb ook nog Have Yourself a Merry Little Christmas in de Coldplay uitvoering.quote:
We willen natuurlijk geen kwartet van jequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:37 schreef D.Rose het volgende:
ah, een poster
begon me al zorgen te maken
Weinig te melden...ik zou kunnen roepen LIVING COLOUR!!!!!!!!!!!!11one ofzo maar ja.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:37 schreef D.Rose het volgende:
ah, een poster
begon me al zorgen te maken
Nope. Vorig jaar ook al niet overigensquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:38 schreef Svensational het volgende:
Hee Roel, kijk je geen Idols dit jaar?
Het is al laat hèquote:
2000 miles vind ik wel voldoende. Thanks Marc!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:36 schreef Marc63 het volgende:
You've Got Mail. Ik heb ook nog Have Yourself a Merry Little Christmas in de Coldplay uitvoering.
Vorig jaar was 't ook nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Vorig jaar ook al niet overigens.
Ja, die aankondiging mis ik nu steedsquote:Ik kijk nu alleen nog het nieuws erna.
Vorige editie heb ik volgens mij nog wel gezien, maar dit jaar kijk ik het ook niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nope. Vorig jaar ook al niet overigens. Ik kijk nu alleen nog het nieuws erna
.
Vorig seizoen danquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vorig jaar was 't ook niet.
quote:[..]
Ja, die aankondiging mis ik nu steeds.
een kwartet heeft er 4 hequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We willen natuurlijk geen kwartet van je
da's wel heel foutquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:38 schreef Horloge het volgende:
[..]
Weinig te melden...ik zou kunnen roepen LIVING COLOUR!!!!!!!!!!!!11one ofzo maar ja.
Geen idee.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:41 schreef Marc63 het volgende:
Hoeft Kevin niet te werken? Heb em vandaag nog niet gezien?
he, jammerquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog net weten te voorkomen.
Ze is gewoon vreselijk lekker.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:41 schreef djmurcielago het volgende:
Wat een ongelofelijk lekker accent heeft die Birgit toch.
en de mijnequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee.
Hij moet wel m'n request opnieuw inplannen. Of heb ik 'm gemist?
Vorig seizoen heb je wel gekeken, je bedoelt dat je geen XFA hebt gekekenquote:
Geen idee, ik ga niet alles teruglezen hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Had ik al gezegd dat ik SR ook dit jaar weer heeeeeeeeel gezellig vind?
HAHAHA. Nouja, ik heb iets iig niet gezienquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vorig seizoen heb je wel gekeken, je bedoelt dat je geen XFA hebt gekeken.
Zullen we wel heel diep in de spreekwoordelijke buidel moeten tasten, vrees ik.quote:
Wat ben je trouwens vrolijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
HAHAHA. Nouja, ik heb iets iig niet gezien.
Ik ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
HAHAHA. Nouja, ik heb iets iig niet gezien.
dat het een demo is?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar zit het 'demo'-aspect in deze muzikale creatie?
Vele bankrekeningen maken licht werk. Gerard en Rob betalen ook wel mee.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zullen we wel heel diep in de spreekwoordelijke buidel moeten tasten, vrees ik.![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat ben je trouwens vrolijk. Waar is de good old chago Roel gebleven
?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een bagger! vuilnisman kan deze demo ook nog mee?
Doet me denken aan die aflevering van Friends waarin Ross zn oude synthesizer terug vindt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef cosmick het volgende:
Wat moet dit voorstellen eigenlijk? Welke variatie kan ik op "blue monday" verzinnen?
hahaquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:46 schreef cosmick het volgende:
. Waar blijft die spookrijders als je 'm nodig hebt.
Hahaha. Geniaal stukje is datquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die aflevering van Friends waarin Ross zn oude synthesizer terug vindt.
In dat geval....quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:46 schreef Marc63 het volgende:
Vele bankrekeningen maken licht werk. Gerard en Rob betalen ook wel mee.
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet?? Ach, als je het gaat vergelijken met haar zus dan is Birgit zeker niet verkeerd.
He, wakker geschudt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:50 schreef Seraphina het volgende:
Wat is dat met dat uit de kleren gaan voor geld dit jaar???
Neh, was nog bezig, had `t nog ff aanstaan. Kan zo moeilijk 3FM luisteren zonder te Fok!kenquote:
Verzin dan iets zinnigs als je weer een kwartetje probeert te scoren.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:52 schreef D.Rose het volgende:
RARHHFDD
er kwam niets zinnigs meer uit de vingersquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Verzin dan iets zinnigs als je weer een kwartetje probeert te scoren.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:55 schreef D.Rose het volgende:
Ow wacht, ik was weg
Ja, nu echt. Echter dan Seraphina weg is
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:55 schreef D.Rose het volgende:
Ow wacht, ik was weg
Ja, nu echt. Echter dan Seraphina weg is
ook leukquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik nou gewoon voor de 100e keer naar Margriet, Annemieke en Stevie Ann
die van bol.com zijn wel okequote:
aller ergste is die reclame met dat arrogant kut wijf dat steeds 'Dacht je' zegtquote:
Hansquote:
van de Pers inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:04 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
aller ergste is die reclame met dat arrogant kut wijf dat steeds 'Dacht je' zegt
F*cking koud inderdaad! gewoon niet grappig meer...quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:05 schreef Timo20 het volgende:
Hans![]()
tering wat was het koud buiten![]()
![]()
![]()
Franzje![]()
![]()
Niet die AAAAAAAAHHHquote:
de Persquote:
Trusten, tot morgen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:07 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ga slapen
Morgenmiddag half 6 weer terug, dus ik ga veel missen
" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH "quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
quote:
die gastjes uit Volendam die denken dat ze kunnen zingenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:12 schreef Tourniquet het volgende:
Wie zijn die drie J's?![]()
Wil ik dat weten?
Never heard ofquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die gastjes uit Volendam die denken dat ze kunnen zingen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]heb me gisteravond kapot gelachen met die cowbell
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben maar blijquote:
Prachtig verhaalquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:22 schreef Horloge het volgende:
Je suis un pain du stok!
Cliff Richard!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:22 schreef Niek. het volgende:
Van wie is dat nummer living doll?
And the Young Ones!quote:
Wat is de letterlijke vertaling ervan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:22 schreef Horloge het volgende:
Je suis un pain de stok et also du fromage!
Ik snap 't ook nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
And the Young Ones!
does anybody know where the toilets aaare?
Ik word of oud, of het is gewoon een regelrechte schande dat mensen dit nummer niet kennen.
Ik kan me herinneren dat ik het nummer heb leren kennen door de Sterren Playbackshowquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
And the Young Ones!
Ik word of oud, of het is gewoon een regelrechte schande dat mensen dit nummer niet kennen.
ik ben een stok brood en ook een kaasquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wat is de letterlijke vertaling ervan?
Ik zag vorig jaar 'Neil' nog in een musical in Londen spelen. Ik helemaal starstruck natuurlijk. Hij had wel z'n haar geknipt in de afgelopen 20 jaar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik het nummer heb leren kennen door de Sterren Playbackshow
Ik had het nummer echt nog nooit gehoord.... En ken cliff richard alleen van naam, zou zo geen een nummer van hem kunnen noemen (op living doll na natuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
And the Young Ones!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:26 schreef Meddo het volgende:
[..]
ik ben een stok brood en ook een kaas
Bachelor Boy?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:27 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik had het nummer echt nog nooit gehoord.... En ken cliff richard alleen van naam, zou zo geen een nummer van hem kunnen noemen (op living doll na natuurlijk)
3 j`squote:Op vrijdag 21 december 2007 23:30 schreef purplerose het volgende:
en wie zittten er daar op de bank gitaar te spelen?
de drie J's schijnen dat te zijn. Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:30 schreef purplerose het volgende:
en wie zittten er daar op de bank gitaar te spelen?
Ik had nog geen idee eigenlijk. Ga niet al te laat weer weg, want ik ga vanuit Den Haag naar mn ouders.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:28 schreef purplerose het volgende:
hoelaat gaan degene eigenlijk morgen? Ik ga pas in de middag ofzo hoor, vind het leuker als het minder druk is en al donker aan het worden
Volendamse matties van die andere J.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
de drie J's schijnen dat te zijn. Nooit van gehoord.
nooit van gehoord van de 3j'squote:Op vrijdag 21 december 2007 23:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had nog geen idee eigenlijk. Ga niet al te laat weer weg, want ik ga vanuit Den Haag naar mn ouders.
Wees blijquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:35 schreef purplerose het volgende:
we zullen er denk ook noooooooooooooit meer wat van horen
Van mij hadden ze daar mogen blijven.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:32 schreef Cootz het volgende:
[..]
Volendamse matties van die andere J.
De 3 'j' ? NOOOOOOOOOOOOOOIT meer wat van gehoord.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:35 schreef purplerose het volgende:
we zullen er denk ook noooooooooooooit meer wat van horen
Heb die gasten in de Oosterpoort gezien en live zijn wel best goed. Alleen de muziek he... je mot er maar van houden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:37 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik denk van wel, want ze hebben dezelfde manager als jan en nick en simon![]()
Hoezo niet ? ben je nakend ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:42 schreef liefie_ het volgende:
Mn huisgenoten zijn niet blij met me nu![]()
ja, maar 't was een beetje een anticlimaxquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:37 schreef liefie_ het volgende:
De bikini meisjes zijn toch op komen dagen zie ik?
Waarom zouden mensen niet blij zijn als ik naakt ben?quote:
Misschien was het de bedoeling dat mensen geld gingen geven zodat ze weer dingen aan gingen doen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja, maar 't was een beetje een anticlimax
ja ze zit maar een beetje daar aan 't tafeltje. Mag wel wat actiever meedoen idd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:46 schreef purplerose het volgende:
ik vind tot nu toe birgit wel minder leuk dan umberto en albert
Heeft ze al gestript?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja ze zit maar een beetje daar aan 't tafeltje. Mag wel wat actiever meedoen idd.
Ja,. vetrollen all over the place bij die enequote:Op vrijdag 21 december 2007 23:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja, maar 't was een beetje een anticlimax
is het maar goed dat ik daar niet in me bikini ben gaan staanquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja,. vetrollen all over the place bij die ene.
Ach voor het goede doel wil ik best naar een paar tieten kijkenquote:
Jij had gelijk gestript, dus werd er niets afgekneldquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
is het maar goed dat ik daar niet in me bikini ben gaan staan
Bierrrrrrrrrrr!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:52 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik ga dit niet halen
na 2 nachten niet slapen, helpt de red bull niet meer
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:52 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik ga dit niet halen
Dude, je hebt niet geslapen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:52 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik ga dit niet halen
Best engquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:55 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ben sinds de start van de sr non stop blijven kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |