Vele bankrekeningen maken licht werk. Gerard en Rob betalen ook wel mee.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zullen we wel heel diep in de spreekwoordelijke buidel moeten tasten, vrees ik.![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat ben je trouwens vrolijk. Waar is de good old chago Roel gebleven
?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een bagger! vuilnisman kan deze demo ook nog mee?
Doet me denken aan die aflevering van Friends waarin Ross zn oude synthesizer terug vindt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef cosmick het volgende:
Wat moet dit voorstellen eigenlijk? Welke variatie kan ik op "blue monday" verzinnen?
hahaquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:46 schreef cosmick het volgende:
. Waar blijft die spookrijders als je 'm nodig hebt.
Hahaha. Geniaal stukje is datquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die aflevering van Friends waarin Ross zn oude synthesizer terug vindt.
In dat geval....quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:46 schreef Marc63 het volgende:
Vele bankrekeningen maken licht werk. Gerard en Rob betalen ook wel mee.
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet?? Ach, als je het gaat vergelijken met haar zus dan is Birgit zeker niet verkeerd.
He, wakker geschudt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:50 schreef Seraphina het volgende:
Wat is dat met dat uit de kleren gaan voor geld dit jaar???
Neh, was nog bezig, had `t nog ff aanstaan. Kan zo moeilijk 3FM luisteren zonder te Fok!kenquote:
Verzin dan iets zinnigs als je weer een kwartetje probeert te scoren.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:52 schreef D.Rose het volgende:
RARHHFDD
er kwam niets zinnigs meer uit de vingersquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Verzin dan iets zinnigs als je weer een kwartetje probeert te scoren.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:55 schreef D.Rose het volgende:
Ow wacht, ik was weg
Ja, nu echt. Echter dan Seraphina weg is
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:55 schreef D.Rose het volgende:
Ow wacht, ik was weg
Ja, nu echt. Echter dan Seraphina weg is
ook leukquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik nou gewoon voor de 100e keer naar Margriet, Annemieke en Stevie Ann
die van bol.com zijn wel okequote:
aller ergste is die reclame met dat arrogant kut wijf dat steeds 'Dacht je' zegtquote:
Hansquote:
van de Pers inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:04 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
aller ergste is die reclame met dat arrogant kut wijf dat steeds 'Dacht je' zegt
F*cking koud inderdaad! gewoon niet grappig meer...quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:05 schreef Timo20 het volgende:
Hans![]()
tering wat was het koud buiten![]()
![]()
![]()
Franzje![]()
![]()
Niet die AAAAAAAAHHHquote:
de Persquote:
Trusten, tot morgen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:07 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ga slapen
Morgenmiddag half 6 weer terug, dus ik ga veel missen
" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH "quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
quote:
die gastjes uit Volendam die denken dat ze kunnen zingenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:12 schreef Tourniquet het volgende:
Wie zijn die drie J's?![]()
Wil ik dat weten?
Never heard ofquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die gastjes uit Volendam die denken dat ze kunnen zingen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]heb me gisteravond kapot gelachen met die cowbell
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben maar blijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |