You've Got Mail. Ik heb ook nog Have Yourself a Merry Little Christmas in de Coldplay uitvoering.quote:
We willen natuurlijk geen kwartet van jequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:37 schreef D.Rose het volgende:
ah, een poster
begon me al zorgen te maken
Weinig te melden...ik zou kunnen roepen LIVING COLOUR!!!!!!!!!!!!11one ofzo maar ja.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:37 schreef D.Rose het volgende:
ah, een poster
begon me al zorgen te maken
Nope. Vorig jaar ook al niet overigensquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:38 schreef Svensational het volgende:
Hee Roel, kijk je geen Idols dit jaar?
Het is al laat hèquote:
2000 miles vind ik wel voldoende. Thanks Marc!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:36 schreef Marc63 het volgende:
You've Got Mail. Ik heb ook nog Have Yourself a Merry Little Christmas in de Coldplay uitvoering.
Vorig jaar was 't ook nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Vorig jaar ook al niet overigens.
Ja, die aankondiging mis ik nu steedsquote:Ik kijk nu alleen nog het nieuws erna.
Vorige editie heb ik volgens mij nog wel gezien, maar dit jaar kijk ik het ook niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nope. Vorig jaar ook al niet overigens. Ik kijk nu alleen nog het nieuws erna
.
Vorig seizoen danquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vorig jaar was 't ook niet.
quote:[..]
Ja, die aankondiging mis ik nu steeds.
een kwartet heeft er 4 hequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We willen natuurlijk geen kwartet van je
da's wel heel foutquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:38 schreef Horloge het volgende:
[..]
Weinig te melden...ik zou kunnen roepen LIVING COLOUR!!!!!!!!!!!!11one ofzo maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |