Ik heb net ook een pizza naar binnen gekeilt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:31 schreef DaMook het volgende:
Ow hier nog even een tvp en dan ga ik nu pizza eten![]()
.
quote:Gerard Ekdom wint opnieuw DJ Popduel
Gerard Ekdom is wederom winnaar geworden van het DJ Popduel van het KRO-programma RabRadio. De dj van Radio 3FM won vorig jaar ook al. Het programma organiseert dit jaar voor de tweede keer het 3FM-dj popduel.
Gerard Ekdom (AVRO's Arbeidsvitaminen) won in de finale van Michiel Veenstra (NPS's MetMichiel). Het DJ Duel is een variant op het PopDuel, de dagelijkse quiz van KRO's RabRadio waarin de popkennis van luisteraars op de proef wordt gesteld.
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1194018908
Hoi hoi!quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:32 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, ook weer eens ingetuned!
Insgelijksquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wat heb ik toch ongelofelijk veel zin in Serious Request en de week daarna als ik dit hoor!!
Eens!quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wat heb ik toch ongelofelijk veel zin in Serious Request en de week daarna als ik dit hoor!!
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ben al een maand warm van binnen, maar nu komt het al helemaal op gang...quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Eens!
Dit jaar met Gerard, Michiel en Domien!
Daar moet op geproost worden !quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:31 schreef Wheeling het volgende:
[3FM #311] Ek en Stra eindelijk weer een duo!
Het beste dou!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi LVquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Het kan wel, want Giel wil dit jaar niet in het Glazen Huis.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:36 schreef Wheeling het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dat zou te gek zijn![]()
![]()
ja dus..............quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het kan wel, want Giel wil dit jaar niet in het Glazen Huis.
Dat heeft Gerard toch al een tijdje niet gezegd...quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Neuken?
Jammer dat domien er niet in kanquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:41 schreef Wheeling het volgende:
[..]
ja dus..............
Nu tijd voor echt FEEST in het glaze huis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kan het best gezegd hebben. Maar of het er ook van kwam is iets heel anders.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat heeft Gerard toch al een tijdje niet gezegd...
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
maar dat verwacht ik eigenlijk niet van hem...
NEE, al geen 9 maandquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hai Chatsletje!quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja Domein, doe es regelen doen!quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:45 schreef Seraphina het volgende:
Kan Domien niet op een wildcard ofzo
Ik ruik de dennengeur al...quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ruik de dennengeur al...
Die lucht!
quote:
(Hoe heet ik?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja Domein, doe es regelen doen!
Die vraag interpreteer ik als: Welke domien?quote:
Kan ik niet gewoon meedoen als Fok sidekickquote:
Doe maar eens interpreteren als in goed schrijven van Domien's naamquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Die vraag interpreteer ik als: Welke domien?
VERSCHUURENVERSCHUUREN...ofzo
Sidechickquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon meedoen als Fok sidekick
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doe maar eens interpreteren als in goed schrijven van Domien's naam
Dan gaan ze dampend de kerst in.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:53 schreef Hartox het volgende:
Serious Request = gerard, sander en giel.. een 100% rookhuis zonder eten!
Zie nu mijn eigen typo pas zegmaarquote:
Geweldige avatar heb jequote:Op vrijdag 2 november 2007 19:53 schreef Hartox het volgende:
Dan liever Annemiekequote:Op vrijdag 2 november 2007 19:57 schreef Seraphina het volgende:
Als Claudia een zilveren radio ster kan krijgen, kan ze dan ook niet gewoon in het Glazen Huis gestemd worden?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:57 schreef Seraphina het volgende:
Als Claudia een zilveren radio ster kan krijgen, kan ze dan ook niet gewoon in het Glazen Huis gestemd worden?
Zij ziet sterretjes...quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:57 schreef Seraphina het volgende:
OE ook zeeeeeeeeeeeer goedquote:
Zolang Sander er niet in komt vind ik het prima.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:53 schreef Hartox het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang Sander er niet in komt vind ik het prima.
Nee, eerder Gerard, PR en Hugoquote:
(happy) Hardcore tijdens de kerst vind ik geen goed idee.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:00 schreef Seraphina het volgende:
[..]
![]()
Lantinga dan, de Heer vind ik prima. Maareh, Paul vind ik ook een goede.
Jij kent This Christmas van Charly Lownoise & Mental Theo nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
(happy) Hardcore tijdens de kerst vind ik geen goed idee.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:02 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Jij kent This Christmas van Charly Lownoise & Mental Theo niet![]()
Danku!quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geweldige avatar heb je
[ afbeelding ]
![]()
Jonkie dat je dr bentquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:04 schreef Hartox het volgende:
[..]
Danku!![]()
Der zijn hier niet zoveel Lantinga fans?
Sander Lantingaquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:04 schreef Hartox het volgende:
[..]
Danku!![]()
Der zijn hier niet zoveel Lantinga fans? Ik moet zeggen dat ik hem toch wel geweldig vond samen met Gerard en Giel vorig jaar. Michiel is in Metmichiel, noordpool.fm en Ekstra weekend tof, maar het glazen huis vind ik toch anders.
Er heerst hier nogal een anti-Sander L.-sfeer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:04 schreef Hartox het volgende:
[..]
Danku!![]()
Der zijn hier niet zoveel Lantinga fans? Ik moet zeggen dat ik hem toch wel geweldig vond samen met Gerard en Giel vorig jaar. Michiel is in Metmichiel, noordpool.fm en Ekstra weekend tof, maar het glazen huis vind ik toch anders.
Het is... RON BRANDSTEDER!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:05 schreef borisz het volgende:
Tinus de deurbel rinkelt doe ff open.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is michiel al in het huis geweest dan?
Hgggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het is... RON BRANDSTEDER!
[ afbeelding ]
Dat, minus het verslag doen lijkt me ook prima hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:07 schreef Seraphina het volgende:
Ik vind Lantinga best okay hoor. Zeker in de C&S show en op tv, maar hij is me vorig jaar enorm tegengevallen in het Glazen Huis. Ik vond `m hoe langer hoe vervelender worden, dus wat mij betreft doet hij lekker verslag buiten het huis.
Wat mij betreft gaat ie lekker op vakantie die week... naar de Noordpool ofzoquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:07 schreef Seraphina het volgende:
Ik vind Lantinga best okay hoor. Zeker in de C&S show en op tv, maar hij is me vorig jaar enorm tegengevallen in het Glazen Huis. Ik vond `m hoe langer hoe vervelender worden, dus wat mij betreft doet hij lekker verslag buiten het huis.
Mag hij er buiten, en Michiel er in ;Dquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:07 schreef Seraphina het volgende:
Nee, want dan moeten we een half jaar later weer zijn boek lezen -_-quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat ie lekker op vakantie die week... naar de Noordpool ofzo
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nee, want dan moeten we een half jaar later weer zijn boek lezen -_-
Ja.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:11 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij had die Richard ook al 2x gebeld bij de Coen en Coen Show.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wanneer kunnen we eigenlijk weer stemmen?
quote:Glazen huis
2 Sep, 12:13
Het Glazen Huis van 3FM komt dit jaar niet op de Neude in Utrecht te staan, maar op het Plein in Den Haag. Net als vorig jaar zal er geld opgehaald worden voor het Rode Kruis. Het nieuws werd vandaag tijdens de opening van Den Haag Rode Kruis-stad bekendgemaakt door de gemeente. De luisteraars kunnen in november bepalen welke DJ's het huis in gaan.
Een week lang kunnen de luisteraars van 3FM tegen betaling een plaatje aanvragen om op die manier het goede doel te steunen. De opbrengst van de actie gaat dit jaar naar het waterprogramma van het Rode Kruis. Een woordvoerder van 3FM meldt dat er niet alleen voor Den Haag gekozen is omdat de stad is uitgeroepen tot Rode Kruis-stad, maar ook omdat het Rode Kruis dit jaar 70 jaar in de stad gevestigd is.
Nog ff geduld hebben dus...quote:
Daar dacht ik ook aan, maar volgens mij niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:15 schreef Feivel1 het volgende:
Is het Renate verbaan?
Wat een kut post...quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:16 schreef D.Rose het volgende:
Wat een k(t TT 8/'
Hij zit de hele avond al mee te lezen...quote:
Jup, ik schrok zo van jouw post!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
He, long see no time
of ren je nu gelijk weer weg?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:20 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Jup, ik schrok zo van jouw post!
Gek genoeg prefereer je toch de Invoeren-knop boven de Edit-knopquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt, maar ik kan 'm zelf aanpassen
watjequote:Op vrijdag 2 november 2007 20:20 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Jup, ik schrok zo van jouw post!
Ik pak (als ik niet-mobile ben) altijd de quoteknop ipv de editknop...quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:21 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Gek genoeg prefereer je toch de Invoeren-knop boven de Edit-knop![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:22 schreef Piles het volgende:
Zo, gaat hard hier
De eerste keer voor mij met het echte Ekstra-Weekend, en het bevalt prima
kloptquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:21 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Gek genoeg prefereer je toch de Invoeren-knop boven de Edit-knop![]()
Ik doe dat zo vaak per ongelukquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik pak (als ik niet-mobile ben) altijd de quoteknop ipv de editknop...
Welkom!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:22 schreef Piles het volgende:
Zo, gaat hard hier
De eerste keer voor mij met het echte Ekstra-Weekend, en het bevalt prima
Ik deed maar een beetje happenquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Hee, Domien gaat even met Ekdoms account spelen!
[ link | afbeelding ]
Komt erop dan, dat je ons daarvoor in de steek laat?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:26 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ik deed maar een beetje happen![]()
Maar ben zo idd weg haha. Ga tv kijken!
He's back op het Fok-forum !!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
Uw DiscJockeeeeey
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Komt erop dan, dat je ons daarvoor in de steek laat?
En hoe!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Ekdom het volgende:
Na al die maanden is uw discjockey weer actief!!!
Wat slaapgebrek wel niet met een discjockey kan doenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Ekdom het volgende:
Finallyquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Ekdom het volgende:
Beetje druk met andere zakenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ranking the stars, maar blijf wel even meelezen hier.
Maar ik ben er door de week tijdens MetMIchiel af en toe wel, maar dan ben jij dr nooit dus
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Seraphina het volgende:
Dat kijk ik altijd maandag terug via BNN Ledenbios.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Maar ik ben er door de week tijdens MetMIchiel af en toe wel, maar dan ben jij dr nooit dus
En hoe voelt dat nou? En wat vind je van die lucht?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Ekdom het volgende:
Gefeliciteerd met de familieuitbreidingquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Ekdom het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Applausje voor uw discjockey!
Haha heel legitiem hoor. Ik ken datquote:
We dachten al, Gerard @ FOK: "Nooit meer wat van gehoord!"quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Ekdom het volgende:
mis ik iets?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 upload de rose video @ youtube
* Ik wacht....quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 upload de rose video @ youtube
quote:
ik heb de radio niet aanquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:35 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Haha heel legitiem hoor. Ik ken dat.
Ik denk al doen ze de wisseling van de wacht niet meer hahaha.
Je hebt je password weer gevonden!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Ekdom het volgende:
Ow, ok, da's ook een Rose begrijp ikquote:
We dachten al... "Nooit meer wat van gehoord!"quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, ok, da's ook een Rose begrijp ik
Doet me er aan denken dat ik ook nog steeds het Fok@MetMichiel filmpje moet monteren
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je hebt je password weer gevonden! [afbeelding]
Dagdagquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:39 schreef Seraphina het volgende:
Zooooo ik schakel over naar tv, fijne avond mensen!
Succes met de uitzending mijn zeer hoog aangeschreven staande heren discjockies!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
We dachten al... "Nooit meer wat van gehoord!" [afbeelding]
Dubbelepuntwee!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:39 schreef Seraphina het volgende:
Zooooo ik schakel over naar tv, fijne avond mensen!
Succes met de uitzending mijn zeer hoog aangeschreven staande heren discjockies!
Ik zal er morgen proberen tijd voor te vindenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
We dachten al... "Nooit meer wat van gehoord!"
Rihihihihahahahahanananna enzoquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oeps... de foto`s
(lekker nummer dit, wat is trouwens de mega hit, site is niet uptodate)
Wat hij zegt dusquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de familieuitbreiding
Rihanna - Don't stop the musicquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oeps... de foto`s
(lekker nummer dit, wat is trouwens de mega hit, site is niet uptodate)
Nicole is coolquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wel een idee... Nicole Ekdom ff bellen!
Beetje jammer, alweer jatwerkquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Rihanna - Don't stop the music
Wiewatwaar?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nicole's reactie ook op de Ekstra Weekend-hyve in het topic over het te gast zijn
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
quote:
quote:Nicole Ekdom schreef:
Mij niet gezien, DIE LUCHT alleen al....
Daar kan een PALLET deo nog niet tegenop..
Een rasechte ekdom als je 't mij vraagt...quote:
waarom ze nu weer samples moet gebruiken....quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- vertrekt richting de Oosterpoort te Groningen. Feestjuh enzo.
Veel plezier nog met Ek-stra weekend![]()
Hoe weet jij nou dat ik dat gekeken heb?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Trouwens Domien, ik vroeg mij af waar je het filmpje van Achmed the Dead Terrorist gevonden had.
Staat op de Ekstra Weekend-hyvequote:Op vrijdag 2 november 2007 21:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik dat gekeken heb?
Silence! I kill you!
Waarom post jij het?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:NOS HEADLINES
Dat heeft vast nog niemand ooit gepost
Nee, via een vriendin van me. Maar ik heb hem zeer zeker niet op de Ekstra Weekend-Hyve geplaatst!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Staat op de Ekstra Weekend-hyveIk had em tot vorige week op mn eigen hyve staan dus ik vroeg me af of ik je getipt had
Waarom post je het tijdens het nos journaal, en niet bij headlines zelf?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Iemand moet toch de eerste zijn.
Total agree, niet alleen de tekst maar het hele nummer is heerlijk!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Oe The seed 2 lekker nummer... Geweldige text.
Damn... een zekere Arno en ik hadden een theorie dat in het geval het mijn bijdrage zou zijn, dat we misschien voorrang konden regelen voor het bijwonen van de uitzendingquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, via een vriendin van me. Maar ik heb hem zeer zeker niet op de Ekstra Weekend-Hyve geplaatst!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik dat gekeken heb?
Silence! I kill you!
Dat klinkt meteen wel weer heel erg dramatisch...quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Het laatste uur Ekstra Weekend.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat klinkt meteen wel weer heel erg dramatisch...
Welk filmpje is dat dan? Ik kom nooit op hyves eigenlijk....quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Trouwens Domien, ik vroeg mij af waar je het filmpje van Achmed the Dead Terrorist gevonden had.
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-goquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Welk filmpje is dat dan? Ik kom nooit op hyves eigenlijk....
Och, MP3tje mailen met hoge kwaliteit, is dat zo vreemd?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oh mijn god, dj sandstorm komt gewoon uit de pc als uit een mediaplayer
Wat had je dan verwacht?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oh mijn god, dj sandstorm komt gewoon uit de pc als uit een mediaplayer
Precies. Hoe denk je anders dat die mix hier komt?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, MP3tje mailen met hoge kwaliteit, is dat zo vreemd?
Vanochtend Californication op de radio... fucking vetquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Ekdom het volgende:
Ik maar denken dat ie héél proffesioneel in Dalet staat geadd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Precies. Hoe denk je anders dat die mix hier komt?Wekelijks als mp3 hoor...
Iets met Parijs...quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ie héél proffesioneel in Dalet staat geadd.
Ohja, professionele systemen... duurt het dan een uur om 1 MP3tje toe te voegen?quote:
Is goed! Je hebt nog 1 te goedquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
#312 staat inmiddels klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |