Wiewatwaar?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nicole's reactie ook op de Ekstra Weekend-hyve in het topic over het te gast zijn
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Rihanna - Don't stop the music
quote:
quote:Nicole Ekdom schreef:
Mij niet gezien, DIE LUCHT alleen al....
Daar kan een PALLET deo nog niet tegenop..
Een rasechte ekdom als je 't mij vraagt...quote:
waarom ze nu weer samples moet gebruiken....quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Rihanna - Don't stop the music
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- vertrekt richting de Oosterpoort te Groningen. Feestjuh enzo.
Veel plezier nog met Ek-stra weekend![]()
Hoe weet jij nou dat ik dat gekeken heb?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Trouwens Domien, ik vroeg mij af waar je het filmpje van Achmed the Dead Terrorist gevonden had.
Staat op de Ekstra Weekend-hyvequote:Op vrijdag 2 november 2007 21:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik dat gekeken heb?
Silence! I kill you!
Waarom post jij het?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:NOS HEADLINES
Dat heeft vast nog niemand ooit gepost
Nee, via een vriendin van me. Maar ik heb hem zeer zeker niet op de Ekstra Weekend-Hyve geplaatst!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Staat op de Ekstra Weekend-hyveIk had em tot vorige week op mn eigen hyve staan dus ik vroeg me af of ik je getipt had
Waarom post je het tijdens het nos journaal, en niet bij headlines zelf?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Iemand moet toch de eerste zijn.
Total agree, niet alleen de tekst maar het hele nummer is heerlijk!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Oe The seed 2 lekker nummer... Geweldige text.
Damn... een zekere Arno en ik hadden een theorie dat in het geval het mijn bijdrage zou zijn, dat we misschien voorrang konden regelen voor het bijwonen van de uitzendingquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, via een vriendin van me. Maar ik heb hem zeer zeker niet op de Ekstra Weekend-Hyve geplaatst!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik dat gekeken heb?
Silence! I kill you!
Dat klinkt meteen wel weer heel erg dramatisch...quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Het laatste uur Ekstra Weekend.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat klinkt meteen wel weer heel erg dramatisch...
Welk filmpje is dat dan? Ik kom nooit op hyves eigenlijk....quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Trouwens Domien, ik vroeg mij af waar je het filmpje van Achmed the Dead Terrorist gevonden had.
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-goquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Welk filmpje is dat dan? Ik kom nooit op hyves eigenlijk....
Och, MP3tje mailen met hoge kwaliteit, is dat zo vreemd?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oh mijn god, dj sandstorm komt gewoon uit de pc als uit een mediaplayer
Wat had je dan verwacht?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oh mijn god, dj sandstorm komt gewoon uit de pc als uit een mediaplayer
Precies. Hoe denk je anders dat die mix hier komt?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, MP3tje mailen met hoge kwaliteit, is dat zo vreemd?
Vanochtend Californication op de radio... fucking vetquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Ekdom het volgende:
Na al die maanden is uw discjockey weer actief!!!
Ik maar denken dat ie héél proffesioneel in Dalet staat geadd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Precies. Hoe denk je anders dat die mix hier komt?Wekelijks als mp3 hoor...
Iets met Parijs...quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ie héél proffesioneel in Dalet staat geadd.
Ohja, professionele systemen... duurt het dan een uur om 1 MP3tje toe te voegen?quote:
Is goed! Je hebt nog 1 te goedquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
#312 staat inmiddels klaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |