Wahaha, dat is idd de strekking van het programma. Verder zijn het nogal sappige vragen en zeiken ze elkaar behoorlijk af over de onderwerpen. In deze serie zijn het 10 mannen die moeten raden hoe zij gerankt zijn door 100 vrouwen (vorige jaar was het andersom). Paul de Leeuw presenteert en stookt de boel nog even meer opquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
10 BN'ers vullen vragen voor elkaar in, door elkaar te rangschikken in een Top 10.
(in een notendop)
Bekijk het zelf zou ik zeggen: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)3891/bb.20071026.asfquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:44 schreef Rojan_UK het volgende:
Sorry, maar ik woon in Engeland en ken het dus niet, maar wat is Ranking The Stars eigenlijk voor programma? Ik hoor het wel vaak genoemd worden.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even een magnetronmaaltijd opwarmen
o wee als iemand nu deze url spamt: http://int.alex-media.nl/eend/eendje.html
Dank voor de linkquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bekijk het zelf zou ik zeggen: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)3891/bb.20071026.asf
Ik hier in Elst ook...quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:01 schreef Seraphina het volgende:
Argh! Ik moet dus oppassen op een kerel op een mountainbike hier?
*HUIL* mijn eten moet nog in de oven haha
In positieve of negatieve zin?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Voor het eerst sinds tijden weer eens verbaasd tijdens de uuropener...
Positief, nooit verwacht dat ze 'm nog eens droog uit zouden zenden...quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
In positieve of negatieve zin?
Dan heb ik alvast een nieuwe bezigheid voor je: Alle uuropeners van EW tot nu toe knippen als MP3tjes.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Positief, nooit verwacht dat ze 'm nog eens droog uit zouden zenden...
Die 6 uur die ik inmiddels wel niet heb zitten knippen en plakken in verschillende uitzendingen om zelf een droge te maken bleken in 1 klap overbodig...
Dat ik daar zelf nog niet op gekomen ben zeg...quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb ik alvast een nieuwe bezigheid voor je: Alle uuropeners van EW tot nu toe knippen als MP3tjes.
Is Maricha vandaag jarig?! GEFELICITEERD !!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:12 schreef Marc63 het volgende:
Ow... voordat ik het vergeet!
Lang zal ze leven![]()
Lang zal ze leven![]()
Lang zal ze leven in de gloria![]()
In de gloo-rii-aa![]()
In de gloo-rii-aa![]()
Hiep Hiep Hoera!
Hiep Hiep Hoera!
Zo... kan Maricha teruglezen dat ik toch nog voor haar gezongen heb![]()
Gaat je echt niet lukken !quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:59 schreef JDude het volgende:
Mental note: week lang geen 3FM aanzetten.
Daar dacht ik ook net aan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:20 schreef Marc63 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de plannen om luisteraars uit te nodigen in de show?
Mailtje die kant op?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Trouwens, geen Ekstra TV meer? De webcam is nog niet verschoven sinds C&S volgens mij...
Met of zonder tomatensaus?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb het volgende topic al klaar staan.
Een topic? Wat nieuwerwets! Waarom niet een fax?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb mijn quota 'geopende topics' voor vorige maand niet gehaald, dus ik hoopte nu ff in te halenquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |