Jonkie dat je dr bentquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:04 schreef Hartox het volgende:
[..]
Danku!![]()
Der zijn hier niet zoveel Lantinga fans?
Sander Lantingaquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:04 schreef Hartox het volgende:
[..]
Danku!![]()
Der zijn hier niet zoveel Lantinga fans? Ik moet zeggen dat ik hem toch wel geweldig vond samen met Gerard en Giel vorig jaar. Michiel is in Metmichiel, noordpool.fm en Ekstra weekend tof, maar het glazen huis vind ik toch anders.
Er heerst hier nogal een anti-Sander L.-sfeer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:04 schreef Hartox het volgende:
[..]
Danku!![]()
Der zijn hier niet zoveel Lantinga fans? Ik moet zeggen dat ik hem toch wel geweldig vond samen met Gerard en Giel vorig jaar. Michiel is in Metmichiel, noordpool.fm en Ekstra weekend tof, maar het glazen huis vind ik toch anders.
Het is... RON BRANDSTEDER!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:05 schreef borisz het volgende:
Tinus de deurbel rinkelt doe ff open.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is michiel al in het huis geweest dan?
Hgggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het is... RON BRANDSTEDER!
[ afbeelding ]
Dat, minus het verslag doen lijkt me ook prima hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:07 schreef Seraphina het volgende:
Ik vind Lantinga best okay hoor. Zeker in de C&S show en op tv, maar hij is me vorig jaar enorm tegengevallen in het Glazen Huis. Ik vond `m hoe langer hoe vervelender worden, dus wat mij betreft doet hij lekker verslag buiten het huis.
Wat mij betreft gaat ie lekker op vakantie die week... naar de Noordpool ofzoquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:07 schreef Seraphina het volgende:
Ik vind Lantinga best okay hoor. Zeker in de C&S show en op tv, maar hij is me vorig jaar enorm tegengevallen in het Glazen Huis. Ik vond `m hoe langer hoe vervelender worden, dus wat mij betreft doet hij lekker verslag buiten het huis.
Mag hij er buiten, en Michiel er in ;Dquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:07 schreef Seraphina het volgende:
Nee, want dan moeten we een half jaar later weer zijn boek lezen -_-quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat ie lekker op vakantie die week... naar de Noordpool ofzo
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nee, want dan moeten we een half jaar later weer zijn boek lezen -_-
Ja.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:11 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij had die Richard ook al 2x gebeld bij de Coen en Coen Show.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wanneer kunnen we eigenlijk weer stemmen?
quote:Glazen huis
2 Sep, 12:13
Het Glazen Huis van 3FM komt dit jaar niet op de Neude in Utrecht te staan, maar op het Plein in Den Haag. Net als vorig jaar zal er geld opgehaald worden voor het Rode Kruis. Het nieuws werd vandaag tijdens de opening van Den Haag Rode Kruis-stad bekendgemaakt door de gemeente. De luisteraars kunnen in november bepalen welke DJ's het huis in gaan.
Een week lang kunnen de luisteraars van 3FM tegen betaling een plaatje aanvragen om op die manier het goede doel te steunen. De opbrengst van de actie gaat dit jaar naar het waterprogramma van het Rode Kruis. Een woordvoerder van 3FM meldt dat er niet alleen voor Den Haag gekozen is omdat de stad is uitgeroepen tot Rode Kruis-stad, maar ook omdat het Rode Kruis dit jaar 70 jaar in de stad gevestigd is.
Nog ff geduld hebben dus...quote:
Daar dacht ik ook aan, maar volgens mij niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:15 schreef Feivel1 het volgende:
Is het Renate verbaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |