He's back op het Fok-forum !!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
Uw DiscJockeeeeey
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Komt erop dan, dat je ons daarvoor in de steek laat?
En hoe!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Ekdom het volgende:
Na al die maanden is uw discjockey weer actief!!!
Wat slaapgebrek wel niet met een discjockey kan doenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Ekdom het volgende:
Finallyquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Ekdom het volgende:
Beetje druk met andere zakenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ranking the stars, maar blijf wel even meelezen hier.
Maar ik ben er door de week tijdens MetMIchiel af en toe wel, maar dan ben jij dr nooit dus
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Seraphina het volgende:
Dat kijk ik altijd maandag terug via BNN Ledenbios.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Maar ik ben er door de week tijdens MetMIchiel af en toe wel, maar dan ben jij dr nooit dus
En hoe voelt dat nou? En wat vind je van die lucht?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Ekdom het volgende:
Gefeliciteerd met de familieuitbreidingquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Ekdom het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Applausje voor uw discjockey!
Haha heel legitiem hoor. Ik ken datquote:
We dachten al, Gerard @ FOK: "Nooit meer wat van gehoord!"quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef Ekdom het volgende:
mis ik iets?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 upload de rose video @ youtube
* Ik wacht....quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 upload de rose video @ youtube
quote:
ik heb de radio niet aanquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:35 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Haha heel legitiem hoor. Ik ken dat.
Ik denk al doen ze de wisseling van de wacht niet meer hahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |