Wat is zo?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:50 schreef Zotheid het volgende:
Kijken jullie, ik ga zo een rondje lopen.
Ik maak ook regelmatig nachten 4 uur, maar dat moet ik niet een hele week doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit ook op de 4 uur op een nacht, red ik het makkelijk mee.
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:51 schreef broer het volgende:
[..]
Ik print ze zodadelijk wel en lees ze straks in bed.
Wilde net zeggen, moest haast wel!quote:
Gelukkig hoef je dat dan ook niet te doenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:55 schreef -Hans- het volgende:
Je zou maar alle topics die de afgelopen dagen zijn volgepost teruglezen.. dan ben je wel even bezig
Nou, er beginnen natuurlijk wel zo langzamerhand mensen af te haken natuurlijk, omdat ze omvallen van de slaap.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:54 schreef Horloge het volgende:
Deze is ook vast wel binnen het uur vol.
Ik ben benieuwd of Maricha de laatste dagen nog gekeken heeft.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:55 schreef -Hans- het volgende:
Je zou maar alle topics die de afgelopen dagen zijn volgepost teruglezen.. dan ben je wel even bezig
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:55 schreef WebForce het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je dat dan ook niet te doen
best geinige stripjes zijn datquote:Op donderdag 20 december 2007 23:55 schreef DJKoster het volgende:
Makkelijk onderwerp voor de tekenaar van S1ngle
Het lijkt de DGK-SC of Idols Live-topicreeks wel.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:55 schreef rubbereend het volgende:
gaat echt bizar dit, als je een berichtje quote zit je alweer op de volgende pagina
Heb m'n twijfels, maar zou wel tof zijn als ze zich even laat zien.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:55 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben benieuwd of Maricha de laatste dagen nog gekeken heeft.
owja, die moeten 3 uur heen en 5 uur terug lopen ermeequote:Op donderdag 20 december 2007 23:55 schreef WebForce het volgende:
Wij hebben wel een leven, degene zonder water niet.
Moeten er wel niet te veel meer in bed gaan liggen...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:54 schreef Horloge het volgende:
Deze is ook vast wel binnen het uur vol.
seizoensontknoping van het voetbal ging het live wedstrijden topic nog veel snellerquote:Op donderdag 20 december 2007 23:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het lijkt de DGK-SC of Idols Live-topicreeks wel.
Record is toch 4,5 minuut voor een topic ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
seizoensontknoping van het voetbal ging het live wedstrijden topic nog veel sneller
Klopt. Godver, eerst kwam er maar geen camera.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:58 schreef Impry het volgende:
[..]
Jawel, half, hij had blauw shirt aan
Mwah, enkele slowchatreeksen hebben dat wel sneller gedaan..quote:Op donderdag 20 december 2007 23:58 schreef Cootz het volgende:
[..]
Record is toch 4,5 minuut voor een topic ofzo?
Ah, dus dáárom is FOK! bij vlagen sloom.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
seizoensontknoping van het voetbal ging het live wedstrijden topic nog veel sneller
4 minuten en 46 seconden de snelstequote:Op donderdag 20 december 2007 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heldquote:Op donderdag 20 december 2007 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt. Godver, eerst kwam er maar geen camera.
Ik heb het een partij koud. Wel lief, al die meisjes die me warm wouden houden.
En toen ze eindelijk de buitencamera goed hadden liep je net wegquote:Op donderdag 20 december 2007 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
kijk, das nou karmaquote:Op donderdag 20 december 2007 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij Marc gaat een lampje branden.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij hebt er dus een nieuwe versiertruc bij...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Top!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:58 schreef DJKoster het volgende:
Heel even in beeld(zwaaiend)
*5 euro overmaakt*
quote:
Je bent een held idd!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij hebt er dus een nieuwe versiertruc bij...
Ik ben m voor je aan het knippen/uploadenquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja inderdaad.![]()
Mijn 5 seconde beroemdheid.
Ja in de straat ernaast.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:00 schreef Impry het volgende:
[..]
Je bent een held idd!Leuk dat er ook reactie kwam vanuit het huis!
Je woont ook echt dichtbij ook ofniet?
Nu maar hopen dat 'ie geen rage heeft ontketent voor de rest van de week...quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:00 schreef TheZapster het volgende:
Goeie actie zotheiden zo erg is het niet als die meisjes je warmhouden lijkt mij
En toen zei je 'Ja, teveel topicposts' en werd je héél vreemd aangekeken?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:04 schreef Zotheid het volgende:
En gasten die vroegen of ik teveel op had.
Ja zoiets, ik kon me amper concentreren, had het veel te koud.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:02 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Tof!![]()
Wat zeiden ze nou? "Welke gek loopt daar nou in korte broek en T-shirt over het plein"?
Over een uur staat 'ie op www.3fm.nl onder nieuws -> uitzending gemist als audiostream.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik kon me amper concentreren, had het veel te koud.
Als iemand dat stukje heeft graag.
En iets van dat ik warm werd gehouden door m'n vaste vriendin.
Da's ook een goeie idd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef Marc63 het volgende:
Ff Domien weer mailen.
http://www.knmi.nl/actueel/ , min 5 graden maarquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik kon me amper concentreren, had het veel te koud.
Als iemand dat stukje heeft graag.
En iets van dat ik warm werd gehouden door m'n vaste vriendin.
Hehe, ik ga even terug, even kijken of ik even uitleg voor de microfoon uitleg kan geven.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:05 schreef rubbereend het volgende:voor zotheid
je deed je naam wel eer aan zo
laten weten hoeveel topics die gemist heeft?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef Marc63 het volgende:
Ff Domien weer mailen.
Zeg datie wel af en toe zelf moet posten omdat we 'm sponsoren!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
michiel excuseert zich dat hij er niet aan toe komt om al deze posts te lezen, maar hij vindt het wel erg tof dat jullie zo massaal posten
ps: franz ferdinand komt er zo aan...
hij moet posten voor geld niet lezenquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
michiel excuseert zich dat hij er niet aan toe komt om al deze posts te lezen, maar hij vindt het wel erg tof dat jullie zo massaal posten
Groeten terugquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Lezen zou ik ook niet aan beginnen als ik hem was, da's gewoon niet bij te houden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Wat we uiteraard snappenquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Tof!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Als jij weet wat er zo komt, weet je misschien ook wel wie er nu eigenlijk de platen selecteert en op basis waarvan dat gebeurt. Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doe de groetjes aan ons (fok)quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:10 schreef Zotheid het volgende:
1 zo'n gast zei tegen mij: ja je komt er toch niet op als je geen geld geeft, zelfs niet naakt.
Nou mooi wel dus.
Even buiten kijken.Zo terug.
Betaal jij de inkt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat we uiteraard snappenzoals iemand al zei hier in het topic, hij moet het gewoon uitprinten en dan als die tijd heb het doorlezen
Je zit nu te praten tegen de enige echte platen-selecteerder!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:11 schreef broer het volgende:
[..]
Als jij weet wat er zo komt, weet je misschien ook wel wie er nu eigenlijk de platen selecteert en op basis waarvan dat gebeurt. Ben ik wel benieuwd naar.
quote:
Me too!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:11 schreef broer het volgende:
[..]
Als jij weet wat er zo komt, weet je misschien ook wel wie er nu eigenlijk de platen selecteert en op basis waarvan dat gebeurt. Ben ik wel benieuwd naar.
Hij hoeft echt maar 1 keer per topic te posten. Dus slechts uhm.... 7 keer per uurquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lezen zou ik ook niet aan beginnen als ik hem was, da's gewoon niet bij te houden.
Per topic waarin een glazen huis-jock echter 'iets' post komt er geld in het laadje van een aantal forumleden, dus in dat opzicht zou het wel goed zijn voor de opbrengst als hij zich hier laat zien.
Ah, kijk. Dat moet je maar net weten...quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:11 schreef Sirolf het volgende:
Je zit nu te praten tegen de enige echte platen-selecteerder!
moveyourass-kevin is dus op dit moment de muziekpolitie.
Er zit genoeg eigen keuze bij hoor. Veeeeel meer directe requests dan vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, kijk. Dat moet je maar net weten...
Maar dan ben ik alsnog benieuwd op basis waarvan het gebeurt. (En of de dj's het niet jammer vinden dat ze niet zelf mogen kiezen uit de aanvragen.)
reeds aangepast in de OP-opslagplaats. bij het volgende topic staat ie erinquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:14 schreef Kolomo het volgende:
Wie zet het draaitijdstip van FF in het lijstje?
je denkt toch niet dat michiel de volgorde aanhoudquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, kijk. Dat moet je maar net weten...
Maar dan ben ik alsnog benieuwd op basis waarvan het gebeurt. (En of de dj's het niet jammer vinden dat ze niet zelf mogen kiezen uit de aanvragen.)
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:16 schreef Zhukov het volgende:
En nu Let's Dance To Joy Division draaien, dan kan mijn avond niet meer stuk!!
Afdeling goed bezig!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:16 schreef Piles het volgende:
http://rapidshare.com/files/77979768/20071220-0320-0330.mp3
Het fragment van vannacht 3:20 - 3:30 uur
http://rapidshare.com/files/77980373/Zotheid.wmv
Video van Zotheid
Ja, hij vertelde het erg mooiquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:17 schreef DJKoster het volgende:
Ik krijg honger van dat eetverhaaltje...
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:16 schreef Piles het volgende:
http://rapidshare.com/files/77980373/Zotheid.wmv
Video van Zotheid
Mwah, er zijn een paar users die geld overmaken als een (Glazen Huis) DJ hier post. Word min of meer bijgehouden in de OP.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe doen jullie dat nou precies met dat geld en fok eigenlijk ?
Die wordt nog wel uit de stream gehaald, maak je niet druk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Miste ik wel mooi het moment van Michiel & FOK
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:19 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom heeft mijn kabelleverancier geen etalagekanaal meer.
Delta
wtf?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel ten koste van Kate Bush. Of heb je die fax gemist?
Kevin had em voor nu ingepland, maar Michiel (die net nog vertelde dat ie van ons houdt) besloot om Tori Amos te draaien.quote:
+ 25 van mij voor de Wombatsquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Aantal topics: 1 (deel 353)
Tussenstand: 3 euro
Och, on-air noemen vind ik toch ook al heel wat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:20 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Dacht ik ook ff, maar volgens mij toch niet... Jammer...
Tijdelijk WDR ofzo. Die streams zijn klote, internet raakt er traag van.quote:
Grrrr... 't een sluit het ander niet uitquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kevin had em voor nu ingepland, maar Michiel (die net nog vertelde dat ie van ons houdt) besloot om Tori Amos te draaien.
kevin zei dat ie hem voor later inplantquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Grrrr... 't een sluit het ander niet uit![]()
.
Las ik pas jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tijdelijk WDR ofzo. Die streams zijn klote, internet raakt er traag van.
Da's ook overdreven...quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik zet het nieuwe topic vast klaar
Beter. Maar dan wel later op de DAG, hoop ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
kevin zei dat ie hem voor later inplant
Hey Kevin ook op Fok! Leukquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh michiel heeft kate bush ingeruild voor tori amos, dus ik moet kate even een beetje later inplannen
Al gedraaid zelfsquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:25 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Hey Kevin ook op Fok! Leuk![]()
Is Maximo Park ook al aangevraagd?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:25 schreef broer het volgende:
Dat zou ik ook aanvragen: The Final Koud-down.
Vreemd... in dit fragment zit Martij Muijs. Hij heeft het over ene Hemmo de Vries (wie is dat nou weer?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:16 schreef Piles het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:25 schreef broer het volgende:
Dat zou ik ook aanvragen: The Final Koud-down.
heey sis!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:25 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Hey Kevin ook op Fok! Leuk![]()
Is Maximo Park ook al aangevraagd?
Alsof we er baat bij hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Las ik pas ja
Waarom zitten er dan ook zoveel Duitsers in Zeeland
Heuuu.... wat heeft martijn over mij gezegd?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vreemd... in dit fragment zit Martij Muijs. Hij heeft het over ene Hemmo de Vries (wie is dat nou weer?) Ik was op zoek naar het fragment van donderdagochtend toen Michiel mij belde en Crowded House ging draaien.
Vanaf 01.20quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof we er baat bij hebben.
Gaat NL1 nog uitzenden vannacht?
Geen digitale TV hier.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:24 schreef remcov het volgende:
Bij delta digitale tv is het kanaal 55 en dat is 24/7
Heb m hier vandaan: http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/woensdagquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vreemd... in dit fragment zit Martij Muijs. Hij heeft het over ene Hemmo de Vries (wie is dat nou weer?) Ik was op zoek naar het fragment van donderdagochtend toen Michiel mij belde en Crowded House ging draaien.
Het was donderdagochtend/nachtquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb m hier vandaan: http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/woensdag
Dat ie een zeker chatkanaal voor je moest spammen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Heuuu.... wat heeft martijn over mij gezegd?
Kwartje valt netquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het was donderdagochtend/nacht
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb m hier vandaan: http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/woensdag
Ah, donderdagochtend
NED3, vanaf 1.15 uur.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof we er baat bij hebben.
Gaat NL1 nog uitzenden vannacht?
http://seriousrequest.lichtsnel.nl/ ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat ie een zeker chatkanaal voor je moest spammen.
Omdat het nog niet geregend heeft?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:26 schreef purplerose het volgende:
dat umbrella nog niet aangevraagd is zeg
Die ja.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
http://seriousrequest.lichtsnel.nl/ ?
Dan wordt het idd lastig.quote:
Je ziet vanzelf wel een dampende en tevens stampende fax verschijnen als Kate Bush langskomt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, tijd om te pitten. Tot morgen/later vandaag, menschen.
Tot morgen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
truste RJquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:26 schreef Juweel het volgende:
[..]
heey sis!
Aaaaah, LLink Kevin dus, nu valt het kwartje!
Vorig jaar is ook niet alles gedraaid, meen ik mij te herinneren.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef Kolomo het volgende:
Hoe kunnen ze eigenlijk garanderen dat iedere aangevraagde plaat volgende week tijdens de Top SR gedraaid wordt? Wat als er nu 10.000 verschillende platen worden aangevraagd?
Nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef Kolomo het volgende:
Hoe kunnen ze eigenlijk garanderen dat iedere aangevraagde plaat volgende week tijdens de Top SR gedraaid wordt? Wat als er nu 10.000 verschillende platen worden aangevraagd?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
Weet je wie ik nog niet heb gehoord? Joss Stone!
Ja heb ik me ook al afgevraagd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef Kolomo het volgende:
Mag jij 'sten' zeggen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:33 schreef seriousrequeststar het volgende:
is sten al naar bed????????/
Sjit...ik zat er net aan te denken om die morgen aan te vragen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
T systeem kent Agua de Annique niet
Maak jij 'm vooral NIET aan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:34 schreef seriousrequeststar het volgende:
is 366 er al???
Nee, jijquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wel erg, we beginnen gewoon al op pagina 5 met het klaarzetten van het volgende topicdeel
We? Jij zet nu al het volgende topic vol.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wel erg, we beginnen gewoon al op pagina 5 met het klaarzetten van het volgende topicdeel
Ja, ik heb 'm klaarstaan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:34 schreef seriousrequeststar het volgende:
is 366 er al???
Ik heb me idd gehouden aan de nummers die in de computer staan, maar als je nu belt voor een plaat, zeggen ze dan ook van sorry, die kun je niet aanvragen? Iemand die dat weet?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:32 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Niet
Maar volgens mij kan je niet alles aanvragen.
Volgens mij wordt de week na het Glazen Huis gevuld met platen die zijn aangevraagd maar nog niet gedraaid.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef Kolomo het volgende:
Jaja, rustig maar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm klaarstaan.
Jij hoeft hem dus niet klaar te zetten.
Ja, dat lees je goed, NIET!.
Nogmaals, hij staat al klaar, dus je hoeft hem niet klaar te zetten.
dat zegt BuffyJan net, blijkbaar kan dat niet als het niet in de computer staat..quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:36 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik heb me idd gehouden aan de nummers die in de computer staan, maar als je nu belt voor een plaat, zeggen ze dan ook van sorry, die kun je niet aanvragen? Iemand die dat weet?
Nee, dan is de top zoveel van de meest aangevraagde platen. En daar kan inderdaad een nummer tussen zitten die niet langsgekomen is.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:36 schreef Juweel het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de week na het Glazen Huis gevuld met platen die zijn aangevraagd maar nog niet gedraaid.
Maar toch ook platen die wel gedraaid zijn, meen me te herinneren dat ze op volgorde staan van opgebrachte bedrag of aantal keren aangevraagd ofzo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:36 schreef Juweel het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de week na het Glazen Huis gevuld met platen die zijn aangevraagd maar nog niet gedraaid.
Daar gewoon allemaal niet reageren.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:37 schreef Piles het volgende:
[..]
[Serious Request @ 3FM #366] zingen in het glazen huis
Gerard zegt dan dat ie thuis alle platen heeft, maar nu net niet bij zich. Is al af en toe gebeurd ja.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:36 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik heb me idd gehouden aan de nummers die in de computer staan, maar als je nu belt voor een plaat, zeggen ze dan ook van sorry, die kun je niet aanvragen? Iemand die dat weet?
Ik denk dat hij 367 ook al klaar heeft staan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:37 schreef Piles het volgende:
[Serious Request @ 3FM #366] zingen in het glazen huis
Als hij alles tot 400 alvast online gooit doneer ik 500 euro aan SR hahahaquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:38 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 367 ook al klaar heeft staan.
Het klinkt als een goede smoes om iets niet te draaien, maar in het geval van Gerard ben ik geneigd om hem te geloven.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gerard zegt dan dat ie thuis alle platen heeft, maar nu net niet bij zich. Is al af en toe gebeurd ja.
Firefox met 12445 tabbladen open...quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:38 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 367 ook al klaar heeft staan.
Ok, dat gaat dus gebeuren.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als hij alles tot 400 alvast online gooit doneer ik 500 euro aan SR hahaha
Alles voor het geld hequote:Op vrijdag 21 december 2007 00:39 schreef DJKoster het volgende:
Ondertussen laat Umberto zich (onzedelijk) betasten..
Dat zei ik wetende dat hij een ban krijgt voor 'ie bij de 470 komt...quote:
Ah... ik zie dat mn mails nog niet nodig waren geweest?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik moet slapen.
maar tis te leuk hequote:Op vrijdag 21 december 2007 00:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik moet slapen.
Namens jezelf: Bedankt voor de euro!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik moet slapen.
Wat was je request? Bruce?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:44 schreef Marc63 het volgende:
Op zich wel grappig. Een request doen en de band komt gewoon binnenwandelen
Ik had Michiel een onvergetelijk moment kunnen bezorgen als bij mijn request hetzelfde was gebeurd
Dan had je Crowded House, Weezer en Mickey Mouse tegelijkertijd moeten aanvragen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:44 schreef Marc63 het volgende:
Op zich wel grappig. Een request doen en de band komt gewoon binnenwandelen
Ik had Michiel een onvergetelijk moment kunnen bezorgen als bij mijn request hetzelfde was gebeurd
Vlak REM, Killers en Daniel Lohues niet uit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan had je Crowded House, Weezer en Mickey Mouse tegelijkertijd moeten aanvragen.
Oh, en Spinvis natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vlak REM, Killers en Daniel Lohues niet uit.
Samenvatting: Vanaf nu moet iedere band die gerequest wordt even langskomen en live spelen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, en Spinvis natuurlijk!
En The Feeling.
Enz.
Dat wordt moeilijk met James Brown en André Hazes...quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Samenvatting: Vanaf nu moet iedere band die gerequest wordt even langskomen en live spelen!
Jawel, je bent een freakin' held!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah... ik zie dat mn mails nog niet nodig waren geweest?
Volgens mij gleed Michiel al van zn stoel toen hij Crowded House en Michael Stipe in 1 programma op tv zag.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, en Spinvis natuurlijk!
En The Feeling.
Enz.
wordt lastig als je bv queen of nirvana aanvraagtquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Samenvatting: Vanaf nu moet iedere band die gerequest wordt even langskomen en live spelen!
Hij begon purplerose-taferelen te vertonen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij gleed Michiel al van zn stoel toen hij Crowded House en Michael Stipe in 1 programma op tv zag.
Tot 2 uur ben ik denk ik nog wel wakker, daarna zal ik kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jawel, je bent een freakin' held!!
Je weet dat je per topic waarin je post 1 euro bijdraagt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jawel, je bent een freakin' held!!
of jeff buckleyquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:49 schreef valing het volgende:
[..]
wordt lastig als je bv queen of nirvana aanvraagt
Maar tot die tijd... een spannend muziekje!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tot 2 uur ben ik denk ik nog wel wakker, daarna zal ik kijken wat ik voor je kan doen.
Wat is hier niet duidelijk aan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:50 schreef seriousrequeststar het volgende:
kom opschieten me topic moet weer open
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm klaarstaan.
Jij hoeft hem dus niet klaar te zetten.
Ja, dat lees je goed, NIET!.
Nogmaals, hij staat al klaar, dus je hoeft hem niet klaar te zetten.
Ik moet het helaas zeggen, ik heb het een aantal topics uitgesteld, maar namens meerderen hier:quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:50 schreef seriousrequeststar het volgende:
kom opschieten me topic moet weer open
Thxquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:52 schreef Piles het volgende:
@Marc: linkje gezien
Nu wel de goeie
http://rapidshare.com/files/77985624/Marc.mp3
En dan vervolgens nadat ie dat gelezen heeft ook 80 posts te vroeg toch het topic vast openen. Sneu.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat is hier niet duidelijk aan?
![]()
[..]
Er is reeds een pallet TR's de deur uit, door verschillende users hier.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:54 schreef Cootz het volgende:
[..]
En dan vervolgens nadat ie dat gelezen heeft ook 80 posts te vroeg toch het topic vast openen. Sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |