Vlak REM, Killers en Daniel Lohues niet uit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan had je Crowded House, Weezer en Mickey Mouse tegelijkertijd moeten aanvragen.
Oh, en Spinvis natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vlak REM, Killers en Daniel Lohues niet uit.
Samenvatting: Vanaf nu moet iedere band die gerequest wordt even langskomen en live spelen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, en Spinvis natuurlijk!
En The Feeling.
Enz.
Dat wordt moeilijk met James Brown en André Hazes...quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Samenvatting: Vanaf nu moet iedere band die gerequest wordt even langskomen en live spelen!
Jawel, je bent een freakin' held!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah... ik zie dat mn mails nog niet nodig waren geweest?
Volgens mij gleed Michiel al van zn stoel toen hij Crowded House en Michael Stipe in 1 programma op tv zag.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, en Spinvis natuurlijk!
En The Feeling.
Enz.
wordt lastig als je bv queen of nirvana aanvraagtquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Samenvatting: Vanaf nu moet iedere band die gerequest wordt even langskomen en live spelen!
Hij begon purplerose-taferelen te vertonen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij gleed Michiel al van zn stoel toen hij Crowded House en Michael Stipe in 1 programma op tv zag.
Tot 2 uur ben ik denk ik nog wel wakker, daarna zal ik kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jawel, je bent een freakin' held!!
Je weet dat je per topic waarin je post 1 euro bijdraagt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jawel, je bent een freakin' held!!
of jeff buckleyquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:49 schreef valing het volgende:
[..]
wordt lastig als je bv queen of nirvana aanvraagt
Maar tot die tijd... een spannend muziekje!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tot 2 uur ben ik denk ik nog wel wakker, daarna zal ik kijken wat ik voor je kan doen.
Wat is hier niet duidelijk aan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:50 schreef seriousrequeststar het volgende:
kom opschieten me topic moet weer open
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm klaarstaan.
Jij hoeft hem dus niet klaar te zetten.
Ja, dat lees je goed, NIET!.
Nogmaals, hij staat al klaar, dus je hoeft hem niet klaar te zetten.
Ik moet het helaas zeggen, ik heb het een aantal topics uitgesteld, maar namens meerderen hier:quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:50 schreef seriousrequeststar het volgende:
kom opschieten me topic moet weer open
Thxquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:52 schreef Piles het volgende:
@Marc: linkje gezien
Nu wel de goeie
http://rapidshare.com/files/77985624/Marc.mp3
En dan vervolgens nadat ie dat gelezen heeft ook 80 posts te vroeg toch het topic vast openen. Sneu.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat is hier niet duidelijk aan?
![]()
[..]
Er is reeds een pallet TR's de deur uit, door verschillende users hier.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:54 schreef Cootz het volgende:
[..]
En dan vervolgens nadat ie dat gelezen heeft ook 80 posts te vroeg toch het topic vast openen. Sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |