truste RJquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, tijd om te pitten. Tot morgen/later vandaag, menschen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:26 schreef Juweel het volgende:
[..]
heey sis!
Aaaaah, LLink Kevin dus, nu valt het kwartje!
Vorig jaar is ook niet alles gedraaid, meen ik mij te herinneren.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef Kolomo het volgende:
Hoe kunnen ze eigenlijk garanderen dat iedere aangevraagde plaat volgende week tijdens de Top SR gedraaid wordt? Wat als er nu 10.000 verschillende platen worden aangevraagd?
Nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef Kolomo het volgende:
Hoe kunnen ze eigenlijk garanderen dat iedere aangevraagde plaat volgende week tijdens de Top SR gedraaid wordt? Wat als er nu 10.000 verschillende platen worden aangevraagd?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
Weet je wie ik nog niet heb gehoord? Joss Stone!
Ja heb ik me ook al afgevraagd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef Kolomo het volgende:
Mag jij 'sten' zeggen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:33 schreef seriousrequeststar het volgende:
is sten al naar bed????????/
Sjit...ik zat er net aan te denken om die morgen aan te vragen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
T systeem kent Agua de Annique niet
Maak jij 'm vooral NIET aan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:34 schreef seriousrequeststar het volgende:
is 366 er al???
Nee, jijquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wel erg, we beginnen gewoon al op pagina 5 met het klaarzetten van het volgende topicdeel
We? Jij zet nu al het volgende topic vol.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wel erg, we beginnen gewoon al op pagina 5 met het klaarzetten van het volgende topicdeel
Ja, ik heb 'm klaarstaan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:34 schreef seriousrequeststar het volgende:
is 366 er al???
Ik heb me idd gehouden aan de nummers die in de computer staan, maar als je nu belt voor een plaat, zeggen ze dan ook van sorry, die kun je niet aanvragen? Iemand die dat weet?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:32 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Niet
Maar volgens mij kan je niet alles aanvragen.
Volgens mij wordt de week na het Glazen Huis gevuld met platen die zijn aangevraagd maar nog niet gedraaid.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:31 schreef Kolomo het volgende:
Jaja, rustig maar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm klaarstaan.
Jij hoeft hem dus niet klaar te zetten.
Ja, dat lees je goed, NIET!.
Nogmaals, hij staat al klaar, dus je hoeft hem niet klaar te zetten.
dat zegt BuffyJan net, blijkbaar kan dat niet als het niet in de computer staat..quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:36 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik heb me idd gehouden aan de nummers die in de computer staan, maar als je nu belt voor een plaat, zeggen ze dan ook van sorry, die kun je niet aanvragen? Iemand die dat weet?
Nee, dan is de top zoveel van de meest aangevraagde platen. En daar kan inderdaad een nummer tussen zitten die niet langsgekomen is.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:36 schreef Juweel het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de week na het Glazen Huis gevuld met platen die zijn aangevraagd maar nog niet gedraaid.
Maar toch ook platen die wel gedraaid zijn, meen me te herinneren dat ze op volgorde staan van opgebrachte bedrag of aantal keren aangevraagd ofzo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:36 schreef Juweel het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de week na het Glazen Huis gevuld met platen die zijn aangevraagd maar nog niet gedraaid.
Daar gewoon allemaal niet reageren.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:37 schreef Piles het volgende:
[..]
[Serious Request @ 3FM #366] zingen in het glazen huis
Gerard zegt dan dat ie thuis alle platen heeft, maar nu net niet bij zich. Is al af en toe gebeurd ja.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:36 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik heb me idd gehouden aan de nummers die in de computer staan, maar als je nu belt voor een plaat, zeggen ze dan ook van sorry, die kun je niet aanvragen? Iemand die dat weet?
Ik denk dat hij 367 ook al klaar heeft staan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:37 schreef Piles het volgende:
[Serious Request @ 3FM #366] zingen in het glazen huis
Als hij alles tot 400 alvast online gooit doneer ik 500 euro aan SR hahahaquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:38 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 367 ook al klaar heeft staan.
Het klinkt als een goede smoes om iets niet te draaien, maar in het geval van Gerard ben ik geneigd om hem te geloven.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gerard zegt dan dat ie thuis alle platen heeft, maar nu net niet bij zich. Is al af en toe gebeurd ja.
Firefox met 12445 tabbladen open...quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:38 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 367 ook al klaar heeft staan.
Ok, dat gaat dus gebeuren.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als hij alles tot 400 alvast online gooit doneer ik 500 euro aan SR hahaha
Alles voor het geld hequote:Op vrijdag 21 december 2007 00:39 schreef DJKoster het volgende:
Ondertussen laat Umberto zich (onzedelijk) betasten..
Dat zei ik wetende dat hij een ban krijgt voor 'ie bij de 470 komt...quote:
Ah... ik zie dat mn mails nog niet nodig waren geweest?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik moet slapen.
maar tis te leuk hequote:Op vrijdag 21 december 2007 00:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik moet slapen.
Namens jezelf: Bedankt voor de euro!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik moet slapen.
Wat was je request? Bruce?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:44 schreef Marc63 het volgende:
Op zich wel grappig. Een request doen en de band komt gewoon binnenwandelen
Ik had Michiel een onvergetelijk moment kunnen bezorgen als bij mijn request hetzelfde was gebeurd
Dan had je Crowded House, Weezer en Mickey Mouse tegelijkertijd moeten aanvragen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:44 schreef Marc63 het volgende:
Op zich wel grappig. Een request doen en de band komt gewoon binnenwandelen
Ik had Michiel een onvergetelijk moment kunnen bezorgen als bij mijn request hetzelfde was gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |