Klopt. Godver, eerst kwam er maar geen camera.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:58 schreef Impry het volgende:
[..]
Jawel, half, hij had blauw shirt aan
Mwah, enkele slowchatreeksen hebben dat wel sneller gedaan..quote:Op donderdag 20 december 2007 23:58 schreef Cootz het volgende:
[..]
Record is toch 4,5 minuut voor een topic ofzo?
Ah, dus dáárom is FOK! bij vlagen sloom.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
seizoensontknoping van het voetbal ging het live wedstrijden topic nog veel sneller
4 minuten en 46 seconden de snelstequote:Op donderdag 20 december 2007 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
seizoensontknoping van het voetbal ging het live wedstrijden topic nog veel sneller
Heldquote:Op donderdag 20 december 2007 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt. Godver, eerst kwam er maar geen camera.
Ik heb het een partij koud. Wel lief, al die meisjes die me warm wouden houden.
En toen ze eindelijk de buitencamera goed hadden liep je net wegquote:Op donderdag 20 december 2007 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
kijk, das nou karmaquote:Op donderdag 20 december 2007 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij Marc gaat een lampje branden.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij hebt er dus een nieuwe versiertruc bij...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Top!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:58 schreef DJKoster het volgende:
Heel even in beeld(zwaaiend)
*5 euro overmaakt*
quote:
Je bent een held idd!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij hebt er dus een nieuwe versiertruc bij...
Ik ben m voor je aan het knippen/uploadenquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja inderdaad.![]()
Mijn 5 seconde beroemdheid.
Ja in de straat ernaast.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:00 schreef Impry het volgende:
[..]
Je bent een held idd!Leuk dat er ook reactie kwam vanuit het huis!
Je woont ook echt dichtbij ook ofniet?
Nu maar hopen dat 'ie geen rage heeft ontketent voor de rest van de week...quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:00 schreef TheZapster het volgende:
Goeie actie zotheiden zo erg is het niet als die meisjes je warmhouden lijkt mij
En toen zei je 'Ja, teveel topicposts' en werd je héél vreemd aangekeken?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:04 schreef Zotheid het volgende:
En gasten die vroegen of ik teveel op had.
Ja zoiets, ik kon me amper concentreren, had het veel te koud.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:02 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Tof!![]()
Wat zeiden ze nou? "Welke gek loopt daar nou in korte broek en T-shirt over het plein"?
Over een uur staat 'ie op www.3fm.nl onder nieuws -> uitzending gemist als audiostream.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik kon me amper concentreren, had het veel te koud.
Als iemand dat stukje heeft graag.
En iets van dat ik warm werd gehouden door m'n vaste vriendin.
Da's ook een goeie idd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef Marc63 het volgende:
Ff Domien weer mailen.
http://www.knmi.nl/actueel/ , min 5 graden maarquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik kon me amper concentreren, had het veel te koud.
Als iemand dat stukje heeft graag.
En iets van dat ik warm werd gehouden door m'n vaste vriendin.
Hehe, ik ga even terug, even kijken of ik even uitleg voor de microfoon uitleg kan geven.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:05 schreef rubbereend het volgende:voor zotheid
je deed je naam wel eer aan zo
laten weten hoeveel topics die gemist heeft?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef Marc63 het volgende:
Ff Domien weer mailen.
Zeg datie wel af en toe zelf moet posten omdat we 'm sponsoren!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
michiel excuseert zich dat hij er niet aan toe komt om al deze posts te lezen, maar hij vindt het wel erg tof dat jullie zo massaal posten
ps: franz ferdinand komt er zo aan...
hij moet posten voor geld niet lezenquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
michiel excuseert zich dat hij er niet aan toe komt om al deze posts te lezen, maar hij vindt het wel erg tof dat jullie zo massaal posten
Groeten terugquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Lezen zou ik ook niet aan beginnen als ik hem was, da's gewoon niet bij te houden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Wat we uiteraard snappenquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Tof!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Als jij weet wat er zo komt, weet je misschien ook wel wie er nu eigenlijk de platen selecteert en op basis waarvan dat gebeurt. Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doe de groetjes aan ons (fok)quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:10 schreef Zotheid het volgende:
1 zo'n gast zei tegen mij: ja je komt er toch niet op als je geen geld geeft, zelfs niet naakt.
Nou mooi wel dus.
Even buiten kijken.Zo terug.
Betaal jij de inkt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat we uiteraard snappenzoals iemand al zei hier in het topic, hij moet het gewoon uitprinten en dan als die tijd heb het doorlezen
Je zit nu te praten tegen de enige echte platen-selecteerder!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:11 schreef broer het volgende:
[..]
Als jij weet wat er zo komt, weet je misschien ook wel wie er nu eigenlijk de platen selecteert en op basis waarvan dat gebeurt. Ben ik wel benieuwd naar.
quote:
Me too!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:11 schreef broer het volgende:
[..]
Als jij weet wat er zo komt, weet je misschien ook wel wie er nu eigenlijk de platen selecteert en op basis waarvan dat gebeurt. Ben ik wel benieuwd naar.
Hij hoeft echt maar 1 keer per topic te posten. Dus slechts uhm.... 7 keer per uurquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lezen zou ik ook niet aan beginnen als ik hem was, da's gewoon niet bij te houden.
Per topic waarin een glazen huis-jock echter 'iets' post komt er geld in het laadje van een aantal forumleden, dus in dat opzicht zou het wel goed zijn voor de opbrengst als hij zich hier laat zien.
Ah, kijk. Dat moet je maar net weten...quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:11 schreef Sirolf het volgende:
Je zit nu te praten tegen de enige echte platen-selecteerder!
moveyourass-kevin is dus op dit moment de muziekpolitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |