Ikke wel.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:57 schreef purplerose het volgende:
[..]zotheid zal ook zaterdag nog wel ff langskomen toch?
In het rijtje gezetquote:Op donderdag 20 december 2007 22:47 schreef dndiek het volgende:
Ik heb Lucky man van Verve aangevraagd
Wát?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
De ster-computer gaat zo vastlopen... hij was nu al aan het kutten... (daarom begon het journaal te laat)
22 maart in de Effenaar in Eindhoven, ik ben erbijquote:Op donderdag 20 december 2007 23:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wom... Wom... Wom... Wombats!
http://nl.youtube.com/watch?v=gyCi4CMD29w Als zoethoudertje.
Inderdaad slechte TT, er had 'eend' in gemoeten.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:02 schreef Piles het volgende:
OP volgt natuurlijk
Slechte TT, ik weet het
Nee, het is een wereldrecord badeendjesverkopen.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:03 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik dacht dat deze actie om schoon water ging???
Iedereend naar het Plein!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad slechte TT, er had 'eend' in gemoeten.
Nee hoor, valt best mee.
Of een mod de TT even wil veranderen in Iedereend naar het Plein!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, valt best mee.
Agreequote:Op donderdag 20 december 2007 23:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iedereend naar het plein?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, valt best mee.
dat wijf zegt dat het gaat om sanitaire voorzieningenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, het is een wereldrecord badeendjesverkopen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of een mod de TT even wil veranderen in Iedereend naar het Plein!
Waterpompen zijn ook sanitaire voorzieningenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:05 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
dat wijf zegt dat het gaat om sanitaire voorzieningen
Heh, dan kom ik met 300 stuks niet zo ver denk ikquote:Op donderdag 20 december 2007 23:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, het is een wereldrecord badeendjesverkopen.
Deze was eerder..quote:Op donderdag 20 december 2007 23:06 schreef WebForce het volgende:
[Serious Request @ 3FM #363] Everybody eeeeeend!?
Gooien we deze dicht
Want?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:06 schreef WebForce het volgende:
Gooien we deze dicht
Nummertje klopt niequote:Op donderdag 20 december 2007 23:06 schreef WebForce het volgende:
Gooien we deze dicht
Helaasch, die is te laat. Iedereen zit nu al hier.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:06 schreef WebForce het volgende:
Gooien we deze dicht
Brabanthallen! Den Bosch! Brabant!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Maroon 5 in de Brabanthallen was![]()
Erg goeie liveband
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:08 schreef WebForce het volgende:
Hap hap. Er staat niet voor niets
.
Ik zit in Den Bosch dus ik vind hetquote:Op donderdag 20 december 2007 23:08 schreef Impry het volgende:
[..]
Brabanthallen! Den Bosch! Brabant!![]()
![]()
Volgend jaar SR in DB!![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Op hoeveel FM zit 3FM?http://www.3fm.nl/page/3fm_frequentiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn godquote:Op donderdag 20 december 2007 23:07 schreef Sirolf het volgende:
Die beeldregie slaat zo langzamerhand echt helemaal door...
[ link | afbeelding ]
In dat geval slaap ik dus helemaal niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga zo lang mogelijk proberen wakker te blijven
90.9 dankuquote:Op donderdag 20 december 2007 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_frequenties
Ik sta ook zo in DB vanuit Sprang, dus zou wat mij betreft ook prima zijn!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit in Den Bosch dus ik vind het![]()
![]()
![]()
Mja, dat wel, maar wel vanuit bed zonder m'n laptopquote:Op donderdag 20 december 2007 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er nog meer mensen die blijven nachtbraken?
jaquote:Op donderdag 20 december 2007 23:11 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Heeft ie ook al een paar keer bij de Freaknacht gedaan als Michiel moest invallen.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:12 schreef purplerose het volgende:
wat leuk trouwens dat die vent komt tekenen de hele nacht![]()
Heb hem geloof ik 1 meegemaakt met de freaknachtquote:Op donderdag 20 december 2007 23:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heeft ie ook al een paar keer bij de Freaknacht gedaan als Michiel moest invallen.
Ging jij niet alleen echt braken?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Jep!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:11 schreef TheVulture het volgende:
vooralsnog gaat het goed...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:14 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ging jij niet alleen echt braken?
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:14 schreef TheVulture het volgende:
I'm back in Liverpool,
And everything seems the same,
-knip-
So happy,
Yeah we're so happy.![]()
LOL !quote:Op donderdag 20 december 2007 23:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
Overigens, wellicht straks op de webcam te zien:
[ afbeelding ]
Slaapzequote:Op donderdag 20 december 2007 23:17 schreef ChatGirl het volgende:
* chatgirl gaat pitten. Misschien tot morgenavond.
Trustequote:Op donderdag 20 december 2007 23:17 schreef ChatGirl het volgende:
* chatgirl gaat pitten. Misschien tot morgenavond.
Yo!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:16 schreef purplerose het volgende:
Ik neem ook nog ff een lurk van de waterpijp
Bittahquote:Op donderdag 20 december 2007 23:17 schreef TheVulture het volgende:
de manier waarop zij "Bitter" uitspreekt
Geweldigquote:
Kijk, dat is er weer éénquote:Op donderdag 20 december 2007 23:20 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey mensen, rond 00.15u komt er een fok-request voorbij: the fallen van franz ferdinand!
Lukt het nog een beetje trouwens qua drukte daar?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:20 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey mensen, rond 00.15u komt er een fok-request voorbij: the fallen van franz ferdinand!
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:20 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Push The Wombats er ook effe doorheen Kevin... ik denk dat je iedereen er een enorm plezier mee doet... het is THE ANTHEM van SR 2007quote:Op donderdag 20 december 2007 23:20 schreef moveyourass-kevin het volgende:
De mijne! Mijn dank is grootquote:Op donderdag 20 december 2007 23:20 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Blijf zeker luisteren!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:20 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Da's de verkeerdequote:Op donderdag 20 december 2007 23:20 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ow en geef ff door dat het geluid buiten harder moet, is leuker voor de mensen die op het plein staanquote:Op donderdag 20 december 2007 23:20 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Maakt 't wel wat spannenderquote:Op donderdag 20 december 2007 23:22 schreef Impry het volgende:
Vind het echt wel klote voor Coen trouwens!
Morgen inderdaad wel wintersport-drukte!![]()
Peter, thats him!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik weet alleen niet welke van de 2 aanvragers onze fok-forummer is (door 2 mannen aangevraagd)
Het is Omaha en zijn naam + achternaam staan op die pagina.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik weet alleen niet welke van de 2 aanvragers onze fok-forummer is (door 2 mannen aangevraagd)
yeahhhhquote:Op donderdag 20 december 2007 23:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh en kate bush ook volgend uur
Ik moet wakker blijven, begrijp ikquote:Op donderdag 20 december 2007 23:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Dat zijn niet m'n echte gegevens btwquote:Op donderdag 20 december 2007 23:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is Omaha en zijn naam + achternaam staan op die pagina.
Gewoon wakker blijven jij, hij komt vanzelf wel langs.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik moet wakker blijven, begrijp ik. Weet je een geschatte tijd?
Eens, als je 10 meter van een speaker weg staat hoor je niks meer.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
ow en geef ff door dat het geluid buiten harder moet, is leuker voor de mensen die op het plein staan
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon wakker blijven jij, hij komt vanzelf wel langs.
Goeiendag wat een hits en kneiters!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Waarom vul je ze dan in als ze toch niet kloppen?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:24 schreef Omaha het volgende:
[..]
Dat zijn niet m'n echte gegevens btw![]()
Had m'n voor en achternaam wel bij de request opgegeven
Cloudbusting?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Goeie vraagquote:Op donderdag 20 december 2007 23:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom vul je ze dan in als ze toch niet kloppen?
Wat een service zeg, prima!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:25 schreef moveyourass-kevin het volgende:
00:20 als michiel niet teveel praat
rond 0:30u dusquote:Op donderdag 20 december 2007 23:25 schreef moveyourass-kevin het volgende:
00:20 als michiel niet teveel praat
Eigenlijk zou je gewoon een ghettoblaster met lang verlengsnoer (of batterijen) mee moeten nemen.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Eens, als je 10 meter van een speaker weg staat hoor je niks meer.![]()
Dat is ook 1 van de redenen dat ik nu binnen zit.
In bed kun je prima van onze andere juweeltjes van requests genietenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:26 schreef Arinna het volgende:
Als dat betekent dat de andere fok-requests niet gedraaid worden kan ik dus naar bed
Wel fijn om te weten dat er een paar aankomen!
Het zal ook wel bewust zijn gedaan denk ikquote:Op donderdag 20 december 2007 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maakt 't wel wat spannender. Anders zou je snel denken dat ie het toch wel zou halen ...
.
Dit jaar is ook gewoon als mp3 te downloaden hoor, alleen staat 't verdeeld over de programmamappen van de normale programmeringquote:Op donderdag 20 december 2007 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel jammer trouwens dat dit jaar niet alles in mp3 te downloaden is. Heb vorig jaar de hele week in mp3
.
Sabotage. Coen was die Belg aan het inhalenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zal ook wel bewust zijn gedaan denk ik
Hm... moet ik es ff zoeken.... linkhintjes?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dit jaar is ook gewoon als mp3 te downloaden hoor, alleen staat 't verdeeld over de programmamappen van de normale programmering
Dat gaat niet lukken denk ik.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:27 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat eens kijken of hij voor het eerst in weken tijd fatsoenlijk kan slapen..
Stenders tot 6, en dan weer Ekdom lijkt mequote:Op donderdag 20 december 2007 23:27 schreef WebForce het volgende:
Wie draaien er vanacht, welke volgorde? Michiel tot 02.00 uur?
twiggy twiggy twiggyquote:Op donderdag 20 december 2007 23:28 schreef Impry het volgende:
Lekker vrolijk plaatje hoor die twikky nogwat.
Zondag.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wannneer is het serious huwelijk eigenlijk?
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/ en dan via de tijdstippen van de normale programma's.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... moet ik es ff zoeken.... linkhintjes?
En dankzij jou wel want WSSL leest hij het nu op fokquote:Op donderdag 20 december 2007 23:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
michiel zn vader heeft deze john lennon aangevraagd en hangt nu aan de lijn...alleen weet michiel het nog niet
Jaa, dat zal ik zeker doen (maar stiekem blijf ik wel nog een hele tijd gewoon hoor).quote:Op donderdag 20 december 2007 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In bed kun je prima van onze andere juweeltjes van requests genieten.
Wat leuk!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
michiel zn vader heeft deze john lennon aangevraagd en hangt nu aan de lijn...alleen weet michiel het nog niet
Coolquote:Op donderdag 20 december 2007 23:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Weer wakker worden dus met 'the voice' van uw discjockey.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Stenders tot 6, en dan weer Ekdom lijkt me
Nu maar hopen dat 'ie niet even snel hier kijkt...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Tof!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Zal zometeen dus een mooi moment gaan worden.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Thnxquote:Op donderdag 20 december 2007 23:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/ en dan via de tijdstippen van de normale programma's.
Alleen staan dus niet alle uren erop.
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/woensdagquote:Op donderdag 20 december 2007 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... moet ik es ff zoeken.... linkhintjes?
en hij is al zo emo van het niet etenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal zometeen dus een mooi moment gaan worden.
Da's Windows Media, geen MP3.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:30 schreef Impry het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/woensdag
Daar ook onder de tijden van de programma'sWordt allemaal automatisch geupdate.
Volgens mij kan je hier best een radiozender van maken. Voor een klein bedrag platen aanvragen.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:31 schreef rubbereend het volgende:
en ook weer ingeschakeld, damn wat is het toch verslavend
Jupquote:Op donderdag 20 december 2007 23:31 schreef purplerose het volgende:
en hij is al zo emo van het niet eten
Dan is de bijzondere vibe er wel snel vanafquote:Op donderdag 20 december 2007 23:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Volgens mij kan je hier best een radiozender van maken. Voor een klein bedrag platen aanvragen.
Nee, hij zei 25.000quote:Op donderdag 20 december 2007 23:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik verstond toch echt dat Michiel's pa "vijfentwintighonderd euro"
Ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 23:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat let je om de hele week om te zettenquote:
Ren snel naar buitenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:35 schreef Zotheid het volgende:
Polonaise, kut, waarom ben ik binnen!
Ik zie Ekdom er anders niet bij zittenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Dit trio is wel echt een eenheid vind ik ... de afgelopen jaren viel er toch telkens eentje buiten vond ik....
Klopt, had niet verwacht dat het zo goed zou gaan! Was vooraf beetje sceptisch, zeker mbt Rob, maar valt 100% mee! Soms nog wat stilletjes, maar dat is ook niet erg ook.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Dit trio is wel echt een eenheid vind ik ... de afgelopen jaren viel er toch telkens eentje buiten vond ik....
Ik probeer 'm morgen wel op gang te krijgenquote:
Gedoe!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wat let je om de hele week om te zetten
komt omdat Michiel en Gerard al zoveel samendoen en Rob is gewoon een icoon!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Klopt. Hier zit ook geen over het paard getilde kutkneus bij die meent dat als ie met z'n zak over z'n kop op tv is geweest hij ook een goede dj is.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb net gedouched en loop nog steeds met een handdoek om. :")quote:
Zullen we het samen proberen?quote:
Zie het al helemaal voor me!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:37 schreef rubbereend het volgende:
duidelijk, volgend jaar Dan Boschgaat die polonaise ook veel beter
ik vind echt dat Rob zn draai gevonden heeft vandaagquote:Op donderdag 20 december 2007 23:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Klopt, had niet verwacht dat het zo goed zou gaan! Was vooraf beetje sceptisch, zeker mbt Rob, maar valt 100% mee! Soms nog wat stilletjes, maar dat is ook niet erg ook.
Ik ben al blij als iemand het stukje 3.20-3.30 van de afgelopen nacht voor me kan omzetten.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zullen we het samen proberen?
We hebben in principe tot volgende week woensdag om de eerste dag te doen
winkelent publiek + kroegen er om heen, bijna geen betere lokatiequote:Op donderdag 20 december 2007 23:39 schreef Impry het volgende:
[..]
Zie het al helemaal voor me!Prachtig op de markt met de mooie verlichte kroegen er omheen. De put mooi uitgelicht, broodje shoarma halen, dan even langs de Febo, oliebolletje pakken en gezellig naar het huis kijken!
Heb er nu al zin in!
Ja, dus?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb net gedouched en loop nog steeds met een handdoek om. :")
Och, er komen wel vagere types langs..quote:Op donderdag 20 december 2007 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb net gedouched en loop nog steeds met een handdoek om. :")
quote:
Zoveel werk is het toch niet, je hebt alleen wat geduld nodigquote:Op donderdag 20 december 2007 23:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zullen we het samen proberen?
We hebben in principe tot volgende week woensdag om de eerste dag te doen
Ik vond dat ie het gisteren al steeds beter ging doen. Eerst zat ie teveel geld los te peuteren, maar volgens mij heeft ie daar wat over te horen gekregen. Daarna is ie echt gaan genieten. Hij wilde vannacht ook nog niet naar bed, omdat hij bang was teveel te missen.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind echt dat Rob zn draai gevonden heeft vandaaghij geniet echt, zoekt contact met buiten. Dat blijft hij natuurlijk wel doen op de Stenders manier maar het gaat hem allemaal goed af
Als er niemand eerder is moet je het me morgenavond maar even vragen. Zit nu niet op m'n desktop, waar ik de benodigde software enzo heb.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben al blij als iemand het stukje 3.20-3.30 van de afgelopen nacht voor me kan omzetten.
Ja, denk het ook niet inderdaad. Verder kun je zeggen wat je wil, maar 'Brabantse nachten zijn lang' komt ook niet zomaar uit de lucht vallen. Nee, denk wel dat het een succes zou worden, maar acht de kans niet echt groot...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
winkelend publiek + kroegen er om heen, bijna geen betere lokatie
Ik dacht al dat het aan het alcoholpercentage in mijn bloed lagquote:Op donderdag 20 december 2007 23:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
K, thxquote:Op donderdag 20 december 2007 23:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als er niemand eerder is moet je het me morgenavond maar even vragen. Zit nu niet op m'n desktop, waar ik de benodigde software enzo heb.
Dat zou ik ook hebben, zou dan ook niet goed kunnen slapen omdat ik dan allerlei leuke geluiden hoor komen uit de 'huiskamer'quote:Op donderdag 20 december 2007 23:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vond dat ie het gisteren al steeds beter ging doen. Eerst zat ie teveel geld los te peuteren, maar volgens mij heeft ie daar wat over te horen gekregen. Daarna is ie echt gaan genieten. Hij wilde vannacht ook nog niet naar bed, omdat hij bang was teveel te missen.
Dat heb ik dus ook constant.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:41 schreef Marc63 het volgende:
[..] Hij wilde vannacht ook nog niet naar bed, omdat hij bang was teveel te missen.
Dat gevoel heb ik ook jaquote:Op donderdag 20 december 2007 23:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eerst zat ie teveel geld los te peuteren, maar volgens mij heeft ie daar wat over te horen gekregen.
albert moest voor werk weer vroeg uit bedquote:Op donderdag 20 december 2007 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
Tan blijft ook nog wel een paar uur wakker denk ik, niet zoals Albert voor 12-en gaan pitten.
Zoals Michiel zei: dan lag je net in bed en kon je niet slapen. Dan ging je beneden kijken en dan stonden de borrelnootjes op tafel.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat zou ik ook hebben, zou dan ook niet goed kunnen slapen omdat ik dan allerlei leuke geluiden hoor komen uit de 'huiskamer'net als dat je als kind op bed ligt als er een verjaardag gaande is
je wil erbij zijn
Ben al bezigquote:Op donderdag 20 december 2007 23:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
K, thx
Wil het in principe zelf ook wel doen, maar ik heb geen idee hoe en met welke tools.
Bullshit, hij werd iets voor 8-en uit bed getrapt.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:44 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
albert moest voor werk weer vroeg uit bed![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zoals Michiel zei: dan lag je net in bed en kon je niet slapen. Dan ging je beneden kijken en dan stonden de borrelnootjes op tafel.
Dan moet ik wel op de camera komen. Maak je namens mij 5 euro over? En mag ik dan wel een tshirt en schoenen aan?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:41 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Och, er komen wel vagere types langs..
5 euro als je binnen een kwartier met alleen een handdoek voor de ruit staat!
laid back bedoel je?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:45 schreef Impry het volgende:
Deze plaat is ook lekker layed-down, of hoe zeg je dat zo hip?
3:20-3:30 is al ruw. Volgens mij gaat het om 3:24-3:26 ongeveer.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben al bezig
Mag best ruw uitgeknipt zijn neem ik aan?
ik weet wel zeker dat je dan op de camera komtquote:Op donderdag 20 december 2007 23:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moet ik wel op de camera komen. Maak je namens mij 5 euro over? En mag ik dan wel een tshirt en schoenen aan?
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet naar bed wil ja, ik heb er ook last van, maar ik ga nu toch echt... ik moet echt effe pitten...morgen een hele dag luisteren want ik ben vrij
Trusten allemaal
Let's raise our glass to the ceiling![]()
En jij wou nachtbraken.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet naar bed wil ja, ik heb er ook last van, maar ik ga nu toch echt... ik moet echt effe pitten...morgen een hele dag luisteren want ik ben vrij
Trusten allemaal
Let's raise our glass to the ceiling![]()
veel succes met truglezenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:47 schreef broer het volgende:
Goddomme, zes topics sinds ik vanochtend voor het laatst keek.
Wel tof dat in de OP wordt bijgehouden welke aanvragen gedraaid zijn. [ afbeelding ]
Hmmm.. Ik loop wel een rondje.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:46 schreef DJKoster het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat je dan op de camera komt
T-shirt en schoenen mogen.
Is daar geen misverstand overquote:Op donderdag 20 december 2007 23:48 schreef Sirolf het volgende:
Over topics gesproken... deze is ook alweer bijna vol!
Maar... ik heb al een nieuwe klaarstaan!
* Sirolf zet topic-open-reservering.
Prima!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:48 schreef Sirolf het volgende:
Over topics gesproken... deze is ook alweer bijna vol!
Maar... ik heb al een nieuwe klaarstaan!
* Sirolf zet topic-open-reservering.
Schiet op voor de headlinesquote:Op donderdag 20 december 2007 23:50 schreef Zotheid het volgende:
Kijken jullie, ik ga zo een rondje lopen.
Mag het trouwens ook een korte broek zijn, voro ik problemen met de pliesie krijg?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:50 schreef Zotheid het volgende:
Kreeg net de fax binnen en daar stond het op.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:50 schreef Marc63 het volgende:
Dus dat is de naam van de zender waar ik de hele tijd naar luister...
Wel met handdoek eromheen hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 23:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag het trouwens ook een korte broek zijn, voro ik problemen met de pliesie krijg?
ik hou je in de gatenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:50 schreef Zotheid het volgende:
Ik zit ook op de 4 uur op een nacht, red ik het makkelijk mee.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:51 schreef Marc63 het volgende:
Wtf?? 4-5 uur per dag slapen? Ik dacht 6-8 uur het minimum was dat je nodig hebt.
Als je je handdoek eroverheen doet, zien we het toch niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag het trouwens ook een korte broek zijn, voro ik problemen met de pliesie krijg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |