Wat een service zeg, prima!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:25 schreef moveyourass-kevin het volgende:
00:20 als michiel niet teveel praat
rond 0:30u dusquote:Op donderdag 20 december 2007 23:25 schreef moveyourass-kevin het volgende:
00:20 als michiel niet teveel praat
Eigenlijk zou je gewoon een ghettoblaster met lang verlengsnoer (of batterijen) mee moeten nemen.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Eens, als je 10 meter van een speaker weg staat hoor je niks meer.![]()
Dat is ook 1 van de redenen dat ik nu binnen zit.
In bed kun je prima van onze andere juweeltjes van requests genietenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:26 schreef Arinna het volgende:
Als dat betekent dat de andere fok-requests niet gedraaid worden kan ik dus naar bed
Wel fijn om te weten dat er een paar aankomen!
Het zal ook wel bewust zijn gedaan denk ikquote:Op donderdag 20 december 2007 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maakt 't wel wat spannender. Anders zou je snel denken dat ie het toch wel zou halen ...
.
Dit jaar is ook gewoon als mp3 te downloaden hoor, alleen staat 't verdeeld over de programmamappen van de normale programmeringquote:Op donderdag 20 december 2007 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel jammer trouwens dat dit jaar niet alles in mp3 te downloaden is. Heb vorig jaar de hele week in mp3
.
Sabotage. Coen was die Belg aan het inhalenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zal ook wel bewust zijn gedaan denk ik
Hm... moet ik es ff zoeken.... linkhintjes?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dit jaar is ook gewoon als mp3 te downloaden hoor, alleen staat 't verdeeld over de programmamappen van de normale programmering
Dat gaat niet lukken denk ik.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:27 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat eens kijken of hij voor het eerst in weken tijd fatsoenlijk kan slapen..
Stenders tot 6, en dan weer Ekdom lijkt mequote:Op donderdag 20 december 2007 23:27 schreef WebForce het volgende:
Wie draaien er vanacht, welke volgorde? Michiel tot 02.00 uur?
twiggy twiggy twiggyquote:Op donderdag 20 december 2007 23:28 schreef Impry het volgende:
Lekker vrolijk plaatje hoor die twikky nogwat.
Zondag.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wannneer is het serious huwelijk eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |