Hmmm.. Ik loop wel een rondje.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:46 schreef DJKoster het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat je dan op de camera komt
T-shirt en schoenen mogen.
Is daar geen misverstand overquote:Op donderdag 20 december 2007 23:48 schreef Sirolf het volgende:
Over topics gesproken... deze is ook alweer bijna vol!
Maar... ik heb al een nieuwe klaarstaan!
* Sirolf zet topic-open-reservering.
Prima!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:48 schreef Sirolf het volgende:
Over topics gesproken... deze is ook alweer bijna vol!
Maar... ik heb al een nieuwe klaarstaan!
* Sirolf zet topic-open-reservering.
Schiet op voor de headlinesquote:Op donderdag 20 december 2007 23:50 schreef Zotheid het volgende:
Kijken jullie, ik ga zo een rondje lopen.
Mag het trouwens ook een korte broek zijn, voro ik problemen met de pliesie krijg?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:50 schreef Zotheid het volgende:
Kreeg net de fax binnen en daar stond het op.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:50 schreef Marc63 het volgende:
Dus dat is de naam van de zender waar ik de hele tijd naar luister...
Wel met handdoek eromheen hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 23:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag het trouwens ook een korte broek zijn, voro ik problemen met de pliesie krijg?
ik hou je in de gatenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:50 schreef Zotheid het volgende:
Ik zit ook op de 4 uur op een nacht, red ik het makkelijk mee.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:51 schreef Marc63 het volgende:
Wtf?? 4-5 uur per dag slapen? Ik dacht 6-8 uur het minimum was dat je nodig hebt.
Als je je handdoek eroverheen doet, zien we het toch niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag het trouwens ook een korte broek zijn, voro ik problemen met de pliesie krijg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |