Ben al bezigquote:Op donderdag 20 december 2007 23:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
K, thx
Wil het in principe zelf ook wel doen, maar ik heb geen idee hoe en met welke tools.
Bullshit, hij werd iets voor 8-en uit bed getrapt.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:44 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
albert moest voor werk weer vroeg uit bed![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zoals Michiel zei: dan lag je net in bed en kon je niet slapen. Dan ging je beneden kijken en dan stonden de borrelnootjes op tafel.
Dan moet ik wel op de camera komen. Maak je namens mij 5 euro over? En mag ik dan wel een tshirt en schoenen aan?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:41 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Och, er komen wel vagere types langs..
5 euro als je binnen een kwartier met alleen een handdoek voor de ruit staat!
laid back bedoel je?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:45 schreef Impry het volgende:
Deze plaat is ook lekker layed-down, of hoe zeg je dat zo hip?
3:20-3:30 is al ruw. Volgens mij gaat het om 3:24-3:26 ongeveer.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben al bezig
Mag best ruw uitgeknipt zijn neem ik aan?
ik weet wel zeker dat je dan op de camera komtquote:Op donderdag 20 december 2007 23:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moet ik wel op de camera komen. Maak je namens mij 5 euro over? En mag ik dan wel een tshirt en schoenen aan?
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet naar bed wil ja, ik heb er ook last van, maar ik ga nu toch echt... ik moet echt effe pitten...morgen een hele dag luisteren want ik ben vrij
Trusten allemaal
Let's raise our glass to the ceiling![]()
En jij wou nachtbraken.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet naar bed wil ja, ik heb er ook last van, maar ik ga nu toch echt... ik moet echt effe pitten...morgen een hele dag luisteren want ik ben vrij
Trusten allemaal
Let's raise our glass to the ceiling![]()
veel succes met truglezenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:47 schreef broer het volgende:
Goddomme, zes topics sinds ik vanochtend voor het laatst keek.
Wel tof dat in de OP wordt bijgehouden welke aanvragen gedraaid zijn. [ afbeelding ]
Hmmm.. Ik loop wel een rondje.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:46 schreef DJKoster het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat je dan op de camera komt
T-shirt en schoenen mogen.
Is daar geen misverstand overquote:Op donderdag 20 december 2007 23:48 schreef Sirolf het volgende:
Over topics gesproken... deze is ook alweer bijna vol!
Maar... ik heb al een nieuwe klaarstaan!
* Sirolf zet topic-open-reservering.
Prima!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:48 schreef Sirolf het volgende:
Over topics gesproken... deze is ook alweer bijna vol!
Maar... ik heb al een nieuwe klaarstaan!
* Sirolf zet topic-open-reservering.
Schiet op voor de headlinesquote:Op donderdag 20 december 2007 23:50 schreef Zotheid het volgende:
Kijken jullie, ik ga zo een rondje lopen.
Mag het trouwens ook een korte broek zijn, voro ik problemen met de pliesie krijg?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:50 schreef Zotheid het volgende:
Kreeg net de fax binnen en daar stond het op.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:50 schreef Marc63 het volgende:
Dus dat is de naam van de zender waar ik de hele tijd naar luister...
Wel met handdoek eromheen hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 23:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag het trouwens ook een korte broek zijn, voro ik problemen met de pliesie krijg?
ik hou je in de gatenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:50 schreef Zotheid het volgende:
Ik zit ook op de 4 uur op een nacht, red ik het makkelijk mee.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:51 schreef Marc63 het volgende:
Wtf?? 4-5 uur per dag slapen? Ik dacht 6-8 uur het minimum was dat je nodig hebt.
Als je je handdoek eroverheen doet, zien we het toch niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag het trouwens ook een korte broek zijn, voro ik problemen met de pliesie krijg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |