Is er iets van een schema bekend eigenlijk?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:23 schreef Ambrosius het volgende:
Stenders gaat zeker van 22 tot 2?
Niet echt cool nee...quote:
Wel meer dan een beetje iddquote:Op donderdag 20 december 2007 19:00 schreef WebForce het volgende:
Beetje lullig? Maar hij hoeft nu niet meer naar dat andere huis... Dat is een stukje makkelijker
6-10 Ekdomquote:Op donderdag 20 december 2007 19:24 schreef WebForce het volgende:
[..]
Is er iets van een schema bekend eigenlijk?
Het kan natuurlijk ook dat Veenstra van 22 tot 2 zit en Stenders 's nachts.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:23 schreef Ambrosius het volgende:
Stenders gaat zeker van 22 tot 2?
Ik vind het sneuer voor Coen hoor.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:25 schreef WebHawkjuh het volgende:@ TT
Vind 't wel een béétje sneu voor sander
neuh s nachts slaapt Sten volgens mij gewoon, hoorde iets over dat dat zn eis was ofzo........quote:Op donderdag 20 december 2007 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat Veenstra van 22 tot 2 zit en Stenders 's nachts.
Dan ga je nachtmerries krijgen over koekjes enzo.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:26 schreef liefie_ het volgende:
Ik zou ook gaan slapen als ik niet mocht eten
Denk je er veel minder over na lijkt me
Zou ik toch raar en erg oncollegiaal vinden...quote:Op donderdag 20 december 2007 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
neuh s nachts slaapt Sten volgens mij gewoon, hoorde iets over dat dat zn eis was ofzo........
na 2 dagen alquote:Op donderdag 20 december 2007 19:26 schreef liefie_ het volgende:
Ik zou ook gaan slapen als ik niet mocht eten
Denk je er veel minder over na lijkt me
Ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou ik toch raar en erg oncollegiaal vinden...
Vliegende koekjes die je aan vallenquote:Op donderdag 20 december 2007 19:27 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dan ga je nachtmerries krijgen over koekjes enzo.
Ik nietquote:Op donderdag 20 december 2007 19:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
na 2 dagen al![]()
4 dagen zonder eten kan echt heel makkelijk.
zei toch niet dat ik het een strakke actie vondquote:Op donderdag 20 december 2007 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou ik toch raar en erg oncollegiaal vinden...
Dacht ik ook altijd.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik nietik eet graag
En ik ben zo iemand die als iets niet mag dat je dan nergens anders aan denkt
Het gaat ook niet om het niet eten, dat kan makkelijkquote:Op donderdag 20 december 2007 19:33 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dacht ik ook altijd.
Maar was pas vrij ziek en heb toen in 4 dagen tijd 1 Broodje gegeten. En had er eigenlijk helemaal geen last van.
En volgens mij zijn al die shakes die ze krijgen ook erg "vullend"
Hij was afgelopen nacht wel zo collegiaal om Ekdom uit z'n laatste moielijke kwartiertje te helpen door het over te nemen.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
neuh s nachts slaapt Sten volgens mij gewoon, hoorde iets over dat dat zn eis was ofzo........
Die vrouw om +- 2 uur ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:36 schreef Marc63 het volgende:
De telefoontjes duiken nu al onder het niveau van vannacht.
Heb ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 19:38 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb trouwens regelmatig kleine geluidsdipjes, hebben jullie daar ook last van?
Jij houd ze bij?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
return of the badeend
it eend over till the fat lady sings
eend no more limp bizkeend
iemand een badeend aannaaien
de bold and the badeend!
you're bad eend
boer zoekt badeend
als de kat van huis is dansen de eenden op tafel
kaasgaaf for badeend
all i want for christmas is badeend
the good the bad and the badeeend
als het aan de kat lag at ze badeend
wombadeend
1000 badeenden en granaten
de kikker voelt zich eendzaam
badeend zonder bad is gewoon eend
beter 10 badeenden in bad dan 1 in de soep
Komt een badeend bij de dokter...
I'm a blue badeend da ba dee
One hunderd and badeeeeeeendtig
Michiel Veendstra
Sound of badeend
why do you want to go and put badeenden in their eyes
ik ga mijn badeend ff uilaten
1 badeend maakt nog geen zomer
so you wanna be a badeend
rob steenders
Oude badeenden ui de sloot halen
Badeend, wie is er niet groot mee geworden
Zoals de badeend thusi kwaakt kwaakt hij nergens
Lijkt me sterk..stel je dan niet kandidaat denk ik dan..quote:Op donderdag 20 december 2007 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik denk dat productie die gewoon expres belt om de DJ van dienst te irriteren...quote:Op donderdag 20 december 2007 19:38 schreef Burner82 het volgende:
roger/josee was er vanmorgen ooklijkt wel op die Ivo die bij ekstra weekend wel eens belt
Succes met typen de komende dagen!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
return of the badeend
it eend over till the fat lady sings
eend no more limp bizkeend
iemand een badeend aannaaien
de bold and the badeend!
you're bad eend
boer zoekt badeend
als de kat van huis is dansen de eenden op tafel
kaasgaaf for badeend
all i want for christmas is badeend
the good the bad and the badeeend
als het aan de kat lag at ze badeend
wombadeend
1000 badeenden en granaten
de kikker voelt zich eendzaam
badeend zonder bad is gewoon eend
beter 10 badeenden in bad dan 1 in de soep
Komt een badeend bij de dokter...
I'm a blue badeend da ba dee
One hunderd and badeeeeeeendtig
Michiel Veendstra
Sound of badeend
why do you want to go and put badeenden in their eyes
ik ga mijn badeend ff uilaten
1 badeend maakt nog geen zomer
so you wanna be a badeend
rob steenders
Oude badeenden ui de sloot halen
Badeend, wie is er niet groot mee geworden
Zoals de badeend thusi kwaakt kwaakt hij nergens
Jeetje hoe lang kijken jullie!!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:38 schreef WebForce het volgende:
[..]
Die vrouw om +- 2 uur ofzo?wtf...
het klinkt toch iedere keer wel beetje hetzelfde, en toch iedere keer weer een beetje als ekdom zelfquote:Op donderdag 20 december 2007 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat productie die gewoon expres belt om de DJ van dienst te irriteren...
Zou me ook niet verbazen als het gewoon iemand backstage op het Plein is.
Zou me idd niet verbazen als dit de "Adje" van 3FM is......quote:Op donderdag 20 december 2007 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat productie die gewoon expres belt om de DJ van dienst te irriteren...
Zou me ook niet verbazen als het gewoon iemand backstage op het Plein is.
zo'n tyfus student met zn bezopenkop!!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe kan het nou dat de emmer is omgevallen?
/spuitelf
Gerard is echt grappig met wensen voor bepaalde dagen...ook altijd 'een dampend weekend' en 'dikke eieren' (met pasen).quote:Op donderdag 20 december 2007 19:44 schreef -Hans- het volgende:
" Veel plezier met je uiteinde "
hehehe
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_nieuws/07_nieuws/244103quote:Op donderdag 20 december 2007 19:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe kan het nou dat de emmer is omgevallen?
/spuitelf
ik mag hopen dat hij gratis en voor niks een paar schoppen heeft gekregen?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zo'n tyfus student met zn bezopenkop!!
Vinda dat die uit eigen zak 500¤ mag lappen ZONDER plaatje!!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik mag hopen dat hij gratis en voor niks een paar schoppen heeft gekregen?
Doet hij inderdaad altijd erg leuk.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:45 schreef Horloge het volgende:
[..]
Gerard is echt grappig met wensen voor bepaalde dagen...ook altijd 'een dampend weekend' en 'dikke eieren' (met pasen).
Nee, dat niet, maar het zou wel nogal ernstig zijn als 'ie opeens dood neervalt...quote:Op donderdag 20 december 2007 19:46 schreef WebForce het volgende:
Ow Rob leeft!
Of was dat al gezegd?
Als we 't dan toch over Adje hebben..quote:Op donderdag 20 december 2007 19:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb een beller gemist? Was dat die seriousrequeststar ofzo?
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar het zou wel nogal ernstig zijn als 'ie opeens dood neervalt...
Gelukkig is hij het topic kwijtquote:Op donderdag 20 december 2007 19:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Als we 't dan toch over Adje hebben..
Koek?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Haha, nu zitten ze steeds met Eend te smsen, vorig jaar was er ook zoiets, heb ik ook nog gesmst, wat was het toen ook alweer?
Soep heb ik mij laten vertellenquote:Op donderdag 20 december 2007 19:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Haha, nu zitten ze steeds met Eend te smsen, vorig jaar was er ook zoiets, heb ik ook nog gesmst, wat was het toen ook alweer?
Gelukkig wel zeg, werd gek van dat gekwaak van hem!!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gelukkig is hij het topic kwijt
Echt, ik lig hier dubbel van de badeenden...quote:Op donderdag 20 december 2007 19:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg, werd gek van dat gekwaak van hem!!
Met dr witte wijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:38 schreef WebForce het volgende:
[..]
Die vrouw om +- 2 uur ofzo?wtf...
Sinds gistermorgen.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Had eerder moeten inschakelen, vorig jaar keek voor eerst en was ook eerste keer 3fm voor mij eigenlijk en heb ik me erg goed mee vermaakt elke nacht! Hoelang zitten ze er nu al?
Niemand?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:44 schreef Qunix het volgende:
Hoe heette dat nummer ook al weer?
curtus mainfield - move on out?
Vanaf gisterochtendquote:Op donderdag 20 december 2007 19:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Had eerder moeten inschakelen, vorig jaar keek voor eerst en was ook eerste keer 3fm voor mij eigenlijk en heb ik me erg goed mee vermaakt elke nacht! Hoelang zitten ze er nu al?
Dit is dag 2quote:Op donderdag 20 december 2007 19:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Vorig jaar hadden ze mazzel dat chelsea dagger zo enorm aansloeg, was de helft van het feest toen ;')quote:Op donderdag 20 december 2007 19:53 schreef D.Rose het volgende:
Dit nummer kunnen we straks ook niet meer aanhoren
Ah, jij hier?quote:
Kan altijdquote:Op donderdag 20 december 2007 19:56 schreef D.Rose het volgende:
Mijn request zelf toevoegen?
Straks komt Webhawkjuh vast ook nog wel met een request voor de uuropener voor 10 euro...quote:Op donderdag 20 december 2007 19:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Anders vraag je een spannend muziekje aan
quote:
Dankequote:Op donderdag 20 december 2007 19:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Curtis Mayfield - Move On Up
http://www.youtube.com/watch?v=1_8IA2Ty7ck
Da's nog steeds een k*tnummerquote:Op donderdag 20 december 2007 19:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze mazzel dat chelsea dagger zo enorm aansloeg, was de helft van het feest toen ;')
Knap, ik heb maar 3 pagina's altijdquote:Op donderdag 20 december 2007 19:57 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
3 pagina`s terug stond al een tvp
Hoe heet ie?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
43 euro voor het spannende muziekje...
dan moet je eens gaan rommelen in je instellingen.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Knap, ik heb maar 3 pagina's altijd
Dat zijn er 2 meer dan nodigquote:Op donderdag 20 december 2007 19:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Knap, ik heb maar 3 pagina's altijd
Hoi D.Rosequote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Konden ze geen lekker ding vinden voor dat nieuws
Ik heb juist gerommeld aan de instellingen. Dit is veel beter. 100p per pagina. Vooral bij het zoeken met CTRL-F.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:59 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
dan moet je eens gaan rommelen in je instellingen.
bij nieuwelingen is het zo ingesteld dat elke vol topic 13 pagina`s heeft en ik geloof 25 posts per pagina
Ik was er vanmiddag ook achterquote:Op donderdag 20 december 2007 20:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
idd wat een bakvisquote:Op donderdag 20 december 2007 20:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Spuit 11.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:06 schreef TornadoDK het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat het ook 24 uur per dag op tv komt![]()
Dacht dat het alleen afentoe op Ned 1 kwam. Kan ik die stream er ook meteen vanaf flikkeren (loopt trouwens dik achter bij mij)
Nu is Sophie dingetjequote:Op donderdag 20 december 2007 20:09 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
dan nog vind ik het een bakvis
5000 euro per doelpuntquote:Op donderdag 20 december 2007 20:11 schreef Damzkieee het volgende:
Dirk Scheringa wordt zo geld afgetroggeld op 3
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:12 schreef Damzkieee het volgende:
Humberto blijft slapen?
Lachen, mooie kerel wel die Humbertoquote:
Tegen die bijbelgast waarschijnlijk.quote:
Jammer dat Koef er niet bij is.........maargoed alles naar Dembele!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:12 schreef Damzkieee het volgende:
Zo Scheringa lapt effe 5.000 per doelpunt
gierigaardquote:Op donderdag 20 december 2007 20:12 schreef Piles het volgende:
Scheringa gaat ¤5000 per doelpunt geven
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:15 schreef BigFire het volgende:
Scheringa geeft Afrika een extra lage rente op een lening voor waterputten
Op Ned3 is nu dus SR Updatequote:Op donderdag 20 december 2007 20:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waar zagen/hoorden jullie dat van Scheringa dan? of stond dat in die balk?
Herinnert me wel aan dat ik over 10 min Ned 3 moet opzetten voor AZ
NL 3: SR updatequote:Op donderdag 20 december 2007 20:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waar zagen/hoorden jullie dat van Scheringa dan? of stond dat in die balk?
Herinnert me wel aan dat ik over 10 min Ned 3 moet opzetten voor AZ
Denk je echtquote:Op donderdag 20 december 2007 20:14 schreef Damzkieee het volgende:
5-0 en Dirk kan weer een speler verkopen morgen
Nu op de tv Ned3 en op de monitor maar even de stream.quote:
Evertonquote:Op donderdag 20 december 2007 20:17 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Denk je echt![]()
Is voor hem hetzelfde als dat ik zeg dat ik 50 euro per doelpunt geef (en dan zal ik het geld waarschijnlijk nog harder missen dan hem)
tegen wie moeten ze eigenlijk![]()
Was een grapjequote:Op donderdag 20 december 2007 20:17 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Denk je echt![]()
Is voor hem hetzelfde als dat ik zeg dat ik 50 euro per doelpunt geef (en dan zal ik het geld waarschijnlijk nog harder missen dan hem)
hoeveel heeft die gast eigenlijk precies??quote:Op donderdag 20 december 2007 20:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Was een grapje
50 euro tegenover 500.000 voor hem eerder denk ik
Dan nog. 20-0 merkt ie nog niet eens in zijn portemonneequote:Op donderdag 20 december 2007 20:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij dat zegt.
Meer dan 2 doelpunten worden het niet
Maak daar maar 5 euro vanquote:Op donderdag 20 december 2007 20:17 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Denk je echt![]()
Een voetbalclub met een begroting van 40miljoen, + vrijwel alle geld-leen-bedrijven in Nederland, DSB Bank, etc.etc.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
hoeveel heeft die gast eigenlijk precies??
725 miljoen, volgens de laatste Quote 500quote:Op donderdag 20 december 2007 20:21 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
hoeveel heeft die gast eigenlijk precies??
Ik zou het ook doen hoor.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het zijn leuke dames, dus waarom niet.
dan vind ik dat zn inzet verdrievoudigd moet worden door hem want die gast heb geld zat en AZ scoort niet meer dan 4x dus what's the point!!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
725 miljoen, volgens de laatste Quote 500
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kijk ik niet meer, komen de chicks, screens!
Stuur 'm eens een fax met dat voorstel zou ik zeggen, kijken hoe 'ie reageerd.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan vind ik dat zn inzet verdrievoudigd moet worden door hem want die gast heb geld zat en AZ scoort niet meer dan 4x dus what's the point!!
Je zou ook kunnen zeggen: goed dat hij überhaupt wat geeft.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan vind ik dat zn inzet verdrievoudigd moet worden door hem want die gast heb geld zat en AZ scoort niet meer dan 4x dus what's the point!!
Hij heeft niet voor niets zoveel geld, hij is zuinigquote:Op donderdag 20 december 2007 20:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Veenstra zn schuldquote:Op donderdag 20 december 2007 20:26 schreef Cootz het volgende:
Ik kijk/luister nu pas... waarom gaan alle smsjes over eendjes?
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:29 schreef Zotheid het volgende:
Is dat een badeend of ben je gewoon blij me te zien?
Elke euro is er absoluut 1 maaruh wil gewoon zoveel mogelijk zien!!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen: goed dat hij überhaupt wat geeft.
Misschien zou jij ook meer geld hebben als je niet zulke fouten maaktquote:Op donderdag 20 december 2007 20:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan vind ik dat zn inzet verdrievoudigd moet worden door hem want die gast heb heeft! geld zat en AZ scoort niet meer dan 4x dus what's the point!!
Ik zie feyenoord nog niets gegevenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Elke euro is er absoluut 1 maaruh wil gewoon zoveel mogelijk zien!!
Tuurlijk, maar hij wordt natuurlijk ook zo voor het blok gezetquote:Op donderdag 20 december 2007 20:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Elke euro is er absoluut 1 maaruh wil gewoon zoveel mogelijk zien!!
Wat mij betreft geven ze Theo Lucius en mag 3FM hem veilen. En ook Biseswar mag er wel bij!!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:30 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik zie feyenoord nog niets gegeven![]()
Dus dan gaat het 3FM nog geld kosten ookquote:Op donderdag 20 december 2007 20:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wat mij betreft geven ze Theo Lucius en mag 3FM hem veilen. En ook Biseswar mag er wel bij!!
Zal niet zo veel opleverenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wat mij betreft geven ze Theo Lucius en mag 3FM hem veilen. En ook Biseswar mag er wel bij!!
Biseswar is handig als je je graag elke dag wil verslapenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
quote:
Birgit Schuurman komt iig nog.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:33 schreef TornadoDK het volgende:
Blijft er elke nacht iemand slapen? Zo ja is ook al bekend wie er nog meer komen?
Die wil ik wel zien in die pyjamaquote:Op donderdag 20 december 2007 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Birgit Schuurman komt iig nog.
Goeie keusquote:Op donderdag 20 december 2007 20:35 schreef Seraphina het volgende:
Denk dat ik morgen zelf een requestje doe, zoals elk jaar: Believe van K`s Choice.
Jaaaaquote:Op donderdag 20 december 2007 20:35 schreef Damzkieee het volgende:
Die wil ik wel zien in die pyjama
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die wil ik wel zien in die pyjama alleen haar ondergoed
Daar was ik al achter toen hij in 2002 (?) op de 3-6 shift zat 's ochtendsquote:
Och, leuk liedjequote:Op donderdag 20 december 2007 20:37 schreef -Hans- het volgende:
*mute* moment... Bianca Ryan, vreselijk wat een gekrijs.
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:38 schreef Zotheid het volgende:
In de tussentijd even 2000 miles van Coldplay opgezet.
Ehm... de rest van de week?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:39 schreef Damzkieee het volgende:
Hoelang gaat dit nog duren met die eenden?
Ik vind het wel grappig eigenlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 20:39 schreef Damzkieee het volgende:
Hoelang gaat dit nog duren met die eenden?
Omdat het nu alleen live is op de etalagekanalen van de kabelboeren.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:40 schreef RianneB het volgende:
waarom is het bij mij niet gewoon op tv?
Whehe k vind ook wel mooi daar niet vanquote:Op donderdag 20 december 2007 20:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig eigenlijk
Beter 10 badeenden in de hand dan een in de soep
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:39 schreef Treezz het volgende:
[..]
Och, leuk liedjekerst liedje!!
everydaaaaay
Moet je gewoon niet op lettenquote:
Toch zeker 1 van de mooiste kerstnummers.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week ook nog naar Domien gestuurd.
Het is maar tot 16 uur op TV (NED1), maar 24 uur per dag op 101.TV (digitaal kanaal BNN), op internet en ook op de etalagekanalen van bijna alle kabelboeren. Zoek je zenders maar eens af.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:40 schreef RianneB het volgende:
Ja, onze pot staat op 3 euro nuquote:Op donderdag 20 december 2007 20:41 schreef ondeugend het volgende:
Hmmm magertjes met de DJ' opkomst hier.![]()
Meer DJ's !
Meer water.....
Hier hebben wij dat op een of ander kanaal. Zo'n proef kanaal ofzo die steeds andere zenders uitzendtquote:Op donderdag 20 december 2007 20:40 schreef RianneB het volgende:
Niet op mijn etalagekanaalquote:Op donderdag 20 december 2007 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat het nu alleen live is op de etalagekanalen van de kabelboeren.
Zijn maar weinig kerstliedjes die ik echt tof vind.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:39 schreef Treezz het volgende:
Och, leuk liedjekerst liedje!!
everydaaaaay
Gerard is de beste dj van Nederland!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:43 schreef Treezz het volgende:
Gerard ekdom is gezellie!!
Ja slecht... over de knie moeten ze....quote:Op donderdag 20 december 2007 20:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja, onze pot staat op 3 euro nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |