Is er iets van een schema bekend eigenlijk?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:23 schreef Ambrosius het volgende:
Stenders gaat zeker van 22 tot 2?
Niet echt cool nee...quote:
Wel meer dan een beetje iddquote:Op donderdag 20 december 2007 19:00 schreef WebForce het volgende:
Beetje lullig? Maar hij hoeft nu niet meer naar dat andere huis... Dat is een stukje makkelijker
6-10 Ekdomquote:Op donderdag 20 december 2007 19:24 schreef WebForce het volgende:
[..]
Is er iets van een schema bekend eigenlijk?
Het kan natuurlijk ook dat Veenstra van 22 tot 2 zit en Stenders 's nachts.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:23 schreef Ambrosius het volgende:
Stenders gaat zeker van 22 tot 2?
Ik vind het sneuer voor Coen hoor.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:25 schreef WebHawkjuh het volgende:@ TT
Vind 't wel een béétje sneu voor sander
neuh s nachts slaapt Sten volgens mij gewoon, hoorde iets over dat dat zn eis was ofzo........quote:Op donderdag 20 december 2007 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat Veenstra van 22 tot 2 zit en Stenders 's nachts.
Dan ga je nachtmerries krijgen over koekjes enzo.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:26 schreef liefie_ het volgende:
Ik zou ook gaan slapen als ik niet mocht eten
Denk je er veel minder over na lijkt me
Zou ik toch raar en erg oncollegiaal vinden...quote:Op donderdag 20 december 2007 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
neuh s nachts slaapt Sten volgens mij gewoon, hoorde iets over dat dat zn eis was ofzo........
na 2 dagen alquote:Op donderdag 20 december 2007 19:26 schreef liefie_ het volgende:
Ik zou ook gaan slapen als ik niet mocht eten
Denk je er veel minder over na lijkt me
Ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou ik toch raar en erg oncollegiaal vinden...
Vliegende koekjes die je aan vallenquote:Op donderdag 20 december 2007 19:27 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dan ga je nachtmerries krijgen over koekjes enzo.
Ik nietquote:Op donderdag 20 december 2007 19:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
na 2 dagen al![]()
4 dagen zonder eten kan echt heel makkelijk.
zei toch niet dat ik het een strakke actie vondquote:Op donderdag 20 december 2007 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou ik toch raar en erg oncollegiaal vinden...
Dacht ik ook altijd.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik nietik eet graag
En ik ben zo iemand die als iets niet mag dat je dan nergens anders aan denkt
Het gaat ook niet om het niet eten, dat kan makkelijkquote:Op donderdag 20 december 2007 19:33 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dacht ik ook altijd.
Maar was pas vrij ziek en heb toen in 4 dagen tijd 1 Broodje gegeten. En had er eigenlijk helemaal geen last van.
En volgens mij zijn al die shakes die ze krijgen ook erg "vullend"
Hij was afgelopen nacht wel zo collegiaal om Ekdom uit z'n laatste moielijke kwartiertje te helpen door het over te nemen.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
neuh s nachts slaapt Sten volgens mij gewoon, hoorde iets over dat dat zn eis was ofzo........
Die vrouw om +- 2 uur ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:36 schreef Marc63 het volgende:
De telefoontjes duiken nu al onder het niveau van vannacht.
Heb ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 19:38 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb trouwens regelmatig kleine geluidsdipjes, hebben jullie daar ook last van?
Jij houd ze bij?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
return of the badeend
it eend over till the fat lady sings
eend no more limp bizkeend
iemand een badeend aannaaien
de bold and the badeend!
you're bad eend
boer zoekt badeend
als de kat van huis is dansen de eenden op tafel
kaasgaaf for badeend
all i want for christmas is badeend
the good the bad and the badeeend
als het aan de kat lag at ze badeend
wombadeend
1000 badeenden en granaten
de kikker voelt zich eendzaam
badeend zonder bad is gewoon eend
beter 10 badeenden in bad dan 1 in de soep
Komt een badeend bij de dokter...
I'm a blue badeend da ba dee
One hunderd and badeeeeeeendtig
Michiel Veendstra
Sound of badeend
why do you want to go and put badeenden in their eyes
ik ga mijn badeend ff uilaten
1 badeend maakt nog geen zomer
so you wanna be a badeend
rob steenders
Oude badeenden ui de sloot halen
Badeend, wie is er niet groot mee geworden
Zoals de badeend thusi kwaakt kwaakt hij nergens
Lijkt me sterk..stel je dan niet kandidaat denk ik dan..quote:Op donderdag 20 december 2007 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik denk dat productie die gewoon expres belt om de DJ van dienst te irriteren...quote:Op donderdag 20 december 2007 19:38 schreef Burner82 het volgende:
roger/josee was er vanmorgen ooklijkt wel op die Ivo die bij ekstra weekend wel eens belt
Succes met typen de komende dagen!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
return of the badeend
it eend over till the fat lady sings
eend no more limp bizkeend
iemand een badeend aannaaien
de bold and the badeend!
you're bad eend
boer zoekt badeend
als de kat van huis is dansen de eenden op tafel
kaasgaaf for badeend
all i want for christmas is badeend
the good the bad and the badeeend
als het aan de kat lag at ze badeend
wombadeend
1000 badeenden en granaten
de kikker voelt zich eendzaam
badeend zonder bad is gewoon eend
beter 10 badeenden in bad dan 1 in de soep
Komt een badeend bij de dokter...
I'm a blue badeend da ba dee
One hunderd and badeeeeeeendtig
Michiel Veendstra
Sound of badeend
why do you want to go and put badeenden in their eyes
ik ga mijn badeend ff uilaten
1 badeend maakt nog geen zomer
so you wanna be a badeend
rob steenders
Oude badeenden ui de sloot halen
Badeend, wie is er niet groot mee geworden
Zoals de badeend thusi kwaakt kwaakt hij nergens
Jeetje hoe lang kijken jullie!!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:38 schreef WebForce het volgende:
[..]
Die vrouw om +- 2 uur ofzo?wtf...
het klinkt toch iedere keer wel beetje hetzelfde, en toch iedere keer weer een beetje als ekdom zelfquote:Op donderdag 20 december 2007 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat productie die gewoon expres belt om de DJ van dienst te irriteren...
Zou me ook niet verbazen als het gewoon iemand backstage op het Plein is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |