Sinds gistermorgen.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Had eerder moeten inschakelen, vorig jaar keek voor eerst en was ook eerste keer 3fm voor mij eigenlijk en heb ik me erg goed mee vermaakt elke nacht! Hoelang zitten ze er nu al?
Niemand?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:44 schreef Qunix het volgende:
Hoe heette dat nummer ook al weer?
curtus mainfield - move on out?
Vanaf gisterochtendquote:Op donderdag 20 december 2007 19:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Had eerder moeten inschakelen, vorig jaar keek voor eerst en was ook eerste keer 3fm voor mij eigenlijk en heb ik me erg goed mee vermaakt elke nacht! Hoelang zitten ze er nu al?
Dit is dag 2quote:Op donderdag 20 december 2007 19:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Vorig jaar hadden ze mazzel dat chelsea dagger zo enorm aansloeg, was de helft van het feest toen ;')quote:Op donderdag 20 december 2007 19:53 schreef D.Rose het volgende:
Dit nummer kunnen we straks ook niet meer aanhoren
Ah, jij hier?quote:
Kan altijdquote:Op donderdag 20 december 2007 19:56 schreef D.Rose het volgende:
Mijn request zelf toevoegen?
Straks komt Webhawkjuh vast ook nog wel met een request voor de uuropener voor 10 euro...quote:Op donderdag 20 december 2007 19:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Anders vraag je een spannend muziekje aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |