Zou me idd niet verbazen als dit de "Adje" van 3FM is......quote:Op donderdag 20 december 2007 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat productie die gewoon expres belt om de DJ van dienst te irriteren...
Zou me ook niet verbazen als het gewoon iemand backstage op het Plein is.
zo'n tyfus student met zn bezopenkop!!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe kan het nou dat de emmer is omgevallen?
/spuitelf
Gerard is echt grappig met wensen voor bepaalde dagen...ook altijd 'een dampend weekend' en 'dikke eieren' (met pasen).quote:Op donderdag 20 december 2007 19:44 schreef -Hans- het volgende:
" Veel plezier met je uiteinde "
hehehe
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_nieuws/07_nieuws/244103quote:Op donderdag 20 december 2007 19:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe kan het nou dat de emmer is omgevallen?
/spuitelf
ik mag hopen dat hij gratis en voor niks een paar schoppen heeft gekregen?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zo'n tyfus student met zn bezopenkop!!
Vinda dat die uit eigen zak 500¤ mag lappen ZONDER plaatje!!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik mag hopen dat hij gratis en voor niks een paar schoppen heeft gekregen?
Doet hij inderdaad altijd erg leuk.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:45 schreef Horloge het volgende:
[..]
Gerard is echt grappig met wensen voor bepaalde dagen...ook altijd 'een dampend weekend' en 'dikke eieren' (met pasen).
Nee, dat niet, maar het zou wel nogal ernstig zijn als 'ie opeens dood neervalt...quote:Op donderdag 20 december 2007 19:46 schreef WebForce het volgende:
Ow Rob leeft!
Of was dat al gezegd?
Als we 't dan toch over Adje hebben..quote:Op donderdag 20 december 2007 19:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb een beller gemist? Was dat die seriousrequeststar ofzo?
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar het zou wel nogal ernstig zijn als 'ie opeens dood neervalt...
Gelukkig is hij het topic kwijtquote:Op donderdag 20 december 2007 19:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Als we 't dan toch over Adje hebben..
Koek?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Haha, nu zitten ze steeds met Eend te smsen, vorig jaar was er ook zoiets, heb ik ook nog gesmst, wat was het toen ook alweer?
Soep heb ik mij laten vertellenquote:Op donderdag 20 december 2007 19:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Haha, nu zitten ze steeds met Eend te smsen, vorig jaar was er ook zoiets, heb ik ook nog gesmst, wat was het toen ook alweer?
Gelukkig wel zeg, werd gek van dat gekwaak van hem!!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gelukkig is hij het topic kwijt
Echt, ik lig hier dubbel van de badeenden...quote:Op donderdag 20 december 2007 19:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg, werd gek van dat gekwaak van hem!!
Met dr witte wijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:38 schreef WebForce het volgende:
[..]
Die vrouw om +- 2 uur ofzo?wtf...
Sinds gistermorgen.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Had eerder moeten inschakelen, vorig jaar keek voor eerst en was ook eerste keer 3fm voor mij eigenlijk en heb ik me erg goed mee vermaakt elke nacht! Hoelang zitten ze er nu al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |