Top40 baggerquote:Op maandag 17 december 2007 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, kneuzen muziek. Kun jij mij dat uitleggen?
maarja wat is nu mainstreamquote:Op maandag 17 december 2007 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tadaa. Het is alleen altijd wat jammer dat er onder de 3FM-luisteraars nogal wat "alleen-muziek-die-niet-mainstream-is-is-goed-en-de-rest-niet"- mensen zit.
Ik vind het misschien niet zo goed. Maar je moet je eens niet zo laag uitlaten over andere muziek. Is een beetje zielig. Arrogant ook. Maar goed, da's mijn meningquote:Op maandag 17 december 2007 14:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Top40 baggerof wou je zeggen dat die lijst vol staat met juweeltjes
![]()
Of madonna met dear jessie draaien en dan zeggen dat je al zolang niet gehoord hebt terwijl dat nr hooguit de dag ervoor al gedraaid is (of was het zelfs maar een paar uur) door iemand anders.
Citaat: Top 40 bagger.quote:Op maandag 17 december 2007 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja wat is nu mainstreamook al zoiets subjectiefs.
Je hebt een rood kruis trouwens.quote:Op maandag 17 december 2007 14:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Top40 baggerof wou je zeggen dat die lijst vol staat met juweeltjes
![]()
da's wel lastig dat dankzij 3FM Snow Patrol, Editers etc. etc. de top 40 inschietenquote:
Dat is dus kneuzen muziek blijkbaar. Ik leer bij.quote:Op maandag 17 december 2007 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's wel lastig dat dankzij 3FM Snow Patrol, Editers etc. etc. de top 40 inschieten
Wow, wordt gewoon voor het eerst arrogant genoemdquote:Op maandag 17 december 2007 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het misschien niet zo goed. Maar je moet je eens niet zo laag uitlaten over andere muziek. Is een beetje zielig. Arrogant ook. Maar goed, da's mijn mening.
Editors kwam als hoogste binnen deze week geloof ikquote:Op maandag 17 december 2007 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's wel lastig dat dankzij 3FM Snow Patrol, Editers etc. etc. de top 40 inschieten
ohnoes!quote:
Ga jij eens iemand anders pestenquote:Op maandag 17 december 2007 15:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
8
je gaat opstijgenquote:Op maandag 17 december 2007 15:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
7
zo'n discussie laait af en toe opquote:Op maandag 17 december 2007 15:00 schreef Broekie het volgende:
Is het trouwens weer die tijd van de maand? De tijd waarop men gaat zeuren over de muzieksmaken van anderen?
Oke, dan weet ik dat.
Moest van de TT.quote:
Niemand heeft het over juweeltjes. Kritisch zijn mag, maar laat muziek in zijn waarde. Jij stelt dat een bepaalde soort muziek goed is, maar dat is niet zo. Muziek is een kwestie van vinden, niet van zijn. En het blijkt wel dat je nogal arrogant bent, met je laatste zin als poging tot denigreren. Terwijl ik net nog zeg dat ik het ook niet goed vindquote:Op maandag 17 december 2007 14:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wow, wordt gewoon voor het eerst arrogant genoemd![]()
![]()
Kritisch over muziek zijn mag niet meer? In de 80er jaren was de lijst prima en stond bol van goeie muziek, nu moeten we dance covers en kneuzen rap als juweeltjes bestempelen? I don't think so![]()
Maar jij mag het best goed vinden hoor
Met een user als purplerose is dat niet moeilijk nee...quote:
Sorrie broekiequote:Op maandag 17 december 2007 15:00 schreef Broekie het volgende:
Is het trouwens weer die tijd van de maand? De tijd waarop men gaat zeuren over de muzieksmaken van anderen?
Oke, dan weet ik dat.
Dankjequote:Op maandag 17 december 2007 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met een user als purplerose is dat niet moeilijk nee...
Ik had het over de algemene hetze tegen Rab die hier heerscht,quote:Op maandag 17 december 2007 15:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dankje
*jij begon btw met piepen over mijn mening*
had ik al gezegd dat hij af en toe muziek te vroeg instart? Dit nummer begon namlijk ook al tijdens het nieuwsquote:Op maandag 17 december 2007 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had het over de algemene hetze tegen Rab die hier heerscht,.
Al goed, al goed.quote:
bel hem eens? Wil vaak helpen in hilversum enzo...quote:Op maandag 17 december 2007 15:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
Al goed, al goed.
Overigens, over de MetMichiel Fans SR07 Actie, 'k heb helaas nog niets vernomen van m'n contactpersoon bij 3FM sinds donderdag. Klinkt niet positief
niet echt neequote:Op maandag 17 december 2007 15:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
Al goed, al goed.
Overigens, over de MetMichiel Fans SR07 Actie, 'k heb helaas nog niets vernomen van m'n contactpersoon bij 3FM sinds donderdag. Klinkt niet positief
Niveautje "Ziekenomroep" af en toe iddquote:Op maandag 17 december 2007 15:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat hij af en toe muziek te vroeg instart? Dit nummer begon namlijk ook al tijdens het nieuws
Zijn heerschende quiz maakt alles goedquote:Op maandag 17 december 2007 15:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat hij af en toe muziek te vroeg instart? Dit nummer begon namlijk ook al tijdens het nieuws
quote:Op maandag 17 december 2007 15:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Editors kwam als hoogste binnen deze week geloof ik
Maar dat is ook bagger volgens sommigen hier
quote:Op maandag 17 december 2007 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
T'zijn allemaal meningen
Ik vind de Editors bijvoorbeeld kutmuziek, maar je zal mij nooit horen zeggen dat't geen muziek is...Het is alleen zwaar irritante pokkemuziekMet dat kut engelse tyfusaccent die bij al die bands hetzelfde is en waarvan de zangers ook nog eens hetzelfde klinken zodat je ze elke keer door de war gooit...
Daar heb ik ook regelmatig moeite mee ja, die bands uit elkaar te houden.quote:Op maandag 17 december 2007 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
T'zijn allemaal meningen
Zowel de mainstream top 40 heeft goeie nummers als de totaal niet mainstream muziek......
Ik vind de Editors bijvoorbeeld kutmuziek, maar je zal mij nooit horen zeggen dat't geen muziek is...Het is alleen zwaar irritante pokkemuziekMet dat kut engelse tyfusaccent die bij al die bands hetzelfde is en waarvan de zangers ook nog eens hetzelfde klinken zodat je ze elke keer door de war gooit...
De gillende keukenmeidquote:Op maandag 17 december 2007 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flikker toch godverdomme op met die 'zingende' grafhark![]()
![]()
![]()
.
en dan moet de C&S show nog beginnenquote:Op maandag 17 december 2007 15:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
Gaat wel snel zo.
Album is één van mijn favorieten van vroeger inderdaadquote:Op maandag 17 december 2007 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet mijn ding, dit. Zal dus wel een juweel zijn.
In een heel wat subtielere versie hoor ik die opmerking over James C...Blunt regelmatig op de radio gezegd worden. Blijkbaar is er wat hem betreft een verschil van mening tussen de muziekredactie en de dj's.quote:Op maandag 17 december 2007 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flikker toch godverdomme op met die 'zingende' grafhark![]()
![]()
![]()
.
Ja James Blunt staat op nummer 1 van mijn ergernis top 3quote:Op maandag 17 december 2007 15:18 schreef cosmick het volgende:
[..]. Och, er zijn 'orginelere' groepen maar ik vind het zeker niet verkeerd, goed zelfs.
Er zijn wat dat betreft veel ergere groepjes.
En wat dacht je van James Blunt!!!!
quote:
Alsof Paul mee zit te lezenquote:Op maandag 17 december 2007 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja James Blunt staat op nummer 1 van mijn ergernis top 3
Vergeleken bij James Blunt is Editors een godsgeschenk!
Maar goed, dat is't nog steeds niet, althans, voor mij
Yes it was mequote:
Ik ben allang blij dat er dit keer geen mentale theo of die paul elstak knakkerquote:Op maandag 17 december 2007 15:29 schreef cosmick het volgende:
Fijn toch, zo voor de In Je Dip Tip?
Het is dan ook geen woensdagquote:Op maandag 17 december 2007 15:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat er dit keer geen mentale theo of die paul elstak knakker
Wist je dat G en R in mijn contreien teboek staat als boeren muziek?quote:Op maandag 17 december 2007 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
GVD over de duivel gesproken
Lange Frans en Baas B
T'is best geinig allemaal, maar aan dat soort pauperaccenten kan ik me ook ergeren ja...
Maar dat gitaargejengel van die indie/brit-rock bandjes kan ik gewoon niet waarderen als gitarist zijnde...
Metallica riffs, Guns 'n Roses solo's etc daarentegen
Yessss wansmaak woensdagquote:Op maandag 17 december 2007 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is dan ook geen woensdag.
Die zijn zeker cool. Er zit alleen af en toe zo'n schorre kraai doorheenquote:Op maandag 17 december 2007 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
Guns 'n Roses solo's etc daarentegen
Maar toch een heerlijke KLF vandaagquote:
Dat zou de Rotterdam Termination Source ook hebben moeten verdiend. Die gast zit hier ook opt forum toch?quote:Op maandag 17 december 2007 15:33 schreef Againzender het volgende:
KLFDie gasten hebben zo achterlijk veel geld verdiend met hun concept, niet normaal
Estranged is zeker een meesterwerk. Coma ook.quote:Op maandag 17 december 2007 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik hou er wel van, t'heeft wel iets die stem van oksel roos...
Maar kan me heel goed voorstellen dat je het slecht trekt...
PR: Ik heb mijn pubertijd grotendeels in het westland meegemaakt, maar dat heb ik gelukkig nooit meegekregen...
Bovendien ben ik meer een Metallica aanhanger dan GnR...Maar GnR trek ik wel goed altijd
EstrangedMeesterwerkje, stukken beter dan November Rain
Welcome to the junglequote:Op maandag 17 december 2007 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik hou er wel van, t'heeft wel iets die stem van oksel roos...
Maar kan me heel goed voorstellen dat je het slecht trekt...
PR: Ik heb mijn pubertijd grotendeels in het westland meegemaakt, maar dat heb ik gelukkig nooit meegekregen...
Bovendien ben ik meer een Metallica aanhanger dan GnR...Maar GnR trek ik wel goed altijd
EstrangedMeesterwerkje, stukken beter dan November Rain
Geen idee of hij op het forum zit eigenlijk, komt mij wel vaag iets bekend van voor nu je het zegt.quote:Op maandag 17 december 2007 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zou de Rotterdam Termination Source ook hebben moeten verdiend. Die gast zit hier ook opt forum toch?
Staat er in dat boek ook hoe ik eddie vedder voor mijn camera kan krijgen?quote:Op maandag 17 december 2007 15:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen idee of hij op het forum zit eigenlijk, komt mij wel vaag iets bekend van voor nu je het zegt.
Gerucht gaat dat Wessel van Diepen het boek van de KLF gebruikt zou hebben om zijn eigen projectjes de hoogte in te stuwen. Goede handleiding kennelijk
Verkocht toch wel redelijk goed destijds. En al die verzamelcd's!quote:Op maandag 17 december 2007 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
User dev_null was dat, even teruggezocht. Heeft geen cent overgehouden aan dat succes...
Kan gebeuren hoorquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 16:07 schreef Broekie het volgende:
Ben ik de enige die telkens na dat "Nog twee dagen" automatisch "en dan mogen we ze weer knagen" hoort?![]()
ik ben bang van welquote:Op maandag 17 december 2007 16:07 schreef Broekie het volgende:
Ben ik de enige die telkens na dat "Nog twee dagen" automatisch "en dan mogen we ze weer knagen" hoort?![]()
Neequote:Op maandag 17 december 2007 16:07 schreef Broekie het volgende:
Niks te zien hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 15:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Overigens, als alles werkt staat er nu een fuckload aan foto's op mijn log, inclusief een uitgebreide blik op dalet :d
Johan is wel weer goed!quote:Op maandag 17 december 2007 16:42 schreef cosmick het volgende:
Ook een best drama dit.
"NO ONE NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOONE".quote:Op maandag 17 december 2007 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, daar zit weer iemand klem met d'r velletje... Wat een drama...
Sissi? Met Romy Schneider??quote:Op maandag 17 december 2007 16:57 schreef purplerose het volgende:
Ik ben nu eigenaresse van de Sissie trilogie![]()
1 van de weinige chickflicks die ik kijk en waardeer![]()
Ja die jaquote:
Is toch wel mierzoet he, dat Sisiquote:Op maandag 17 december 2007 17:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja die jaHopeloos romantisch maar ik ben een kostuum/geschiedenisdrama chick
Heb gister het hele eerste seizoen van de engelse serie the tudors gekeken
Voor de rest kijk ik alleen nog dirty dancing, voor de rest hou ik niet van chickflicks hoor!
quote:Op maandag 17 december 2007 17:06 schreef purplerose het volgende:
ik weet, tis heul heul heul zoet maar ik associeer de film ook heel erg met mijn oma enzo
Hehehehe, uiteraard zal Sissie weer op het programma staan bij de verschillende zenders, tis een goeie kerst/oud en nieuw flickquote:Op maandag 17 december 2007 17:09 schreef cosmick het volgende:
[..]. Heb ik een beetje met die John Wayne-films die zondagmiddag op Duitsland 2 waren
.
O god ja hahahaha! Briljant stukje.quote:Op maandag 17 december 2007 17:16 schreef SilentChaos het volgende:
Sissie
Doet me altijd denken aan dat stuk van Bert Visscher
"Ich glaube es ist better wenn ich das kind auffuthern...."
ERZIEHE
quote:Op maandag 17 december 2007 17:16 schreef SilentChaos het volgende:
Sissie
"Ich glaube es ist better wenn ich das kind auffuthern...."
*pauze*
ERZIEHE
Ff het middenrif uitslijpenquote:Op maandag 17 december 2007 17:16 schreef SilentChaos het volgende:
Sissie
Geen problemen hier, ook niet op 1024x768...?quote:Op maandag 17 december 2007 18:18 schreef -Hans- het volgende:
Ej Sirolf de layout van 3FMfan ziet er een beetje weird uit als je 1024x768 hebt ingesteld.
Hej! hoor daar eens de nieuwe van Lenny Kravitz, toevallig.
* Sirolf mompelt iets over een filmpje...quote:Op maandag 17 december 2007 18:22 schreef D.Rose het volgende:
*mee komt aftellen
Multivlaaiquote:Op maandag 17 december 2007 18:42 schreef Glacier het volgende:
* Glacier ziet een reclame van multi-vlaai voorbij komen :d
ik zeg net: he he ff lekker rustig radio maken...ppffffffquote:Op maandag 17 december 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tussen alle voorbereidingen door nog even snel een radio-uitzending maken?
Nou, met Mozilla ziet het er inderdaad prima uit alleen onder IE ziet het er zo uit:quote:Op maandag 17 december 2007 18:41 schreef Sirolf het volgende:
Geen problemen hier, ook niet op 1024x768...?
Oeps!quote:Op maandag 17 december 2007 18:42 schreef Sirolf het volgende:
Nee joh, da's de enige echte Syb Verwer!
Ik zou wel willen helpen, heb helaas al iets anders! Mocht ik tijd vinden om te helpen, dan meld ik mij direct! (ter plekke)quote:Op maandag 17 december 2007 19:07 schreef Broekie het volgende:
Nog maar even nog een keer de oproep:
NOG STEEDS Gezocht: vrijwilligers voor de MetMichiel-Fans Serious Request actie OP het Plein in Den Haag
Jaja... Net toevallig tijdens Serious Request heb je wat anders... zou ik ook zeggenquote:Op maandag 17 december 2007 19:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zou wel willen helpen, heb helaas al iets anders! Mocht ik tijd vinden om te helpen, dan meld ik mij direct! (ter plekke)
En nu (misschien even CTRL+F5 gebruiken voor refresh)?quote:Op maandag 17 december 2007 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, met Mozilla ziet het er inderdaad prima uit alleen onder IE ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
[..]
Oeps!
Haaaj Maricha en Michiel !!!
Cool! Nouja, je hebt als het goed is iig mijn mobiele telefoonnummer, dus mocht je me daar niet kunnen vinden dan kan je me altijd bellenquote:Op maandag 17 december 2007 19:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zou wel willen helpen, heb helaas al iets anders! Mocht ik tijd vinden om te helpen, dan meld ik mij direct! (ter plekke)
Ja, maar of Stevie Ann daaraan kan tippen?quote:Op maandag 17 december 2007 19:06 schreef Sirolf het volgende:
Da's wel even wat anders dan een karaokende Jelmer in een telefooncel...
Jaaaa klasse! ziet er helemaal weer OK uit!!quote:Op maandag 17 december 2007 19:13 schreef Sirolf het volgende:
En nu (misschien even CTRL+F5 gebruiken voor refresh)?
Ben ik de enige die zich afvraagt wat MutZ heeft uitgespookt?quote:Op maandag 17 december 2007 19:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
Op mijn neus is iig al eens gekauwd
Litteken was na een jaar pas weg ofzo
Die ONM-plaat is de anthem in de vorm van wat Leipe Bauer Flavour vorig jaar was. Niet de SR-hit dus.quote:Op maandag 17 december 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Zeg de anthem van het GH gaat toch niet ONM worden he?
Vast niet, maar het was een hond die beetquote:Op maandag 17 december 2007 19:18 schreef Marc63 het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt wat MutZ heeft uitgespookt?
Anthem is meer iets dat groeit over die paar dagen, dat valt van te voren niet te zeggen.quote:Op maandag 17 december 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Zeg de anthem van het GH gaat toch niet ONM worden he?
*opgelucht is*quote:Op maandag 17 december 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Die ONM-plaat is de anthem in de vorm van wat Leipe Bauer Flavour vorig jaar was. Niet de SR-hit dus.
Dat dusquote:Op maandag 17 december 2007 19:26 schreef Broekie het volgende:
Anthem is meer iets dat groeit over die paar dagen, dat valt van te voren niet te zeggen.
Hmm, dat is waar, ik heb inderdaad nog steeds nergens kunnen vinden hoe laat het nou allemaal start.quote:Op maandag 17 december 2007 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend trouwens dat het nog steeds niet officieel bekend is gemaakt hoe laat SR eigenlijk echt begint a.s. woensdag...
Nu maar hopen dat Wim-Lex het wel weet, zodat die niet opeens om 15 uur pas bij dat huis staat...
is toch elk jaar hetzelfde! Uitzending begint om 06.00 uur vanuit Den Haagquote:Op maandag 17 december 2007 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend trouwens dat het nog steeds niet officieel bekend is gemaakt hoe laat SR eigenlijk echt begint a.s. woensdag...
Nu maar hopen dat Wim-Lex het wel weet, zodat die niet opeens om 15 uur pas bij dat huis staat...
... zodat je weet wanneer je pauze kan houden?quote:Op maandag 17 december 2007 19:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, en is er misschien ergens iets van een rooster wanneer welke DJ draait?
Wordt volgens mij niet bekend gemaakt, want onderhevig aan veranderingen.quote:Op maandag 17 december 2007 19:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, en is er misschien ergens iets van een rooster wanneer welke DJ draait?
Er zit dit jaar geen slechte DJ ala Lantinga in het huis dus het is gewoon zoveel mogelijk luisterenquote:Op maandag 17 december 2007 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... zodat je weet wanneer je pauze kan houden?
Mja, ik dacht dat dat misschien anders kon zijn nu Giel er niet in zit.quote:Op maandag 17 december 2007 19:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
is toch elk jaar hetzelfde! Uitzending begint om 06.00 uur vanuit Den Haag
Je wilt toch niet zeggen... dat ik... om 06:00 al in Den Haag moet zijn als ik de opsluiting live mee wil maken?quote:Op maandag 17 december 2007 19:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het huis is tot nu toe steeds om 9 uur pas dicht gegaan, dus dat zal ook wel meevallen.quote:Op maandag 17 december 2007 19:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen... dat ik... om 06:00 al in Den Haag moet zijn als ik de opsluiting live mee wil maken?
Daar gaat m'n nachtrust
9 uur is nog best vroeg, maar wel haalbaar inderdaadquote:Op maandag 17 december 2007 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het huis is tot nu toe steeds om 9 uur pas dicht gegaan, dus dat zal ook wel meevallen.
Haai!quote:Op maandag 17 december 2007 19:06 schreef MichielV het volgende:
Hallo daar!
nou ja zeg! Dit is zo fijn! Die hele cd vind ik geweldig.....nou ja ieder zijn mening natuurlijkquote:
Ieder zijn/haar ding inderdaad, maar het is absoluut niet de muziek waar ik van uit mijn plaat ga.quote:Op maandag 17 december 2007 19:39 schreef Maricha het volgende:
nou ja zeg! Dit is zo fijn! Die hele cd vind ik geweldig.....nou ja ieder zijn mening natuurlijk
Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?quote:Op maandag 17 december 2007 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Wiebeluh! Wiebeluh!
Zou me niet eens verbazen als dit de SR-hit wordt. Ze zitten natuurlijk net als konijnen met z'n drieën in een klein hokje.
Mjah, er valt alleen niet echt op de springen. Hooguit een huppeltje hier en daarquote:Op maandag 17 december 2007 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Wiebeluh! Wiebeluh!
Zou me niet eens verbazen als dit de SR-hit wordt. Ze zitten natuurlijk net als konijnen met z'n drieën in een klein hokje.
Al zou ik Remi Nicole - Rock N Roll als SR-hit ook zeker niet erg vinden!
Nou, laat ik het zo zeggen, mochten ze ineens toch niet meer binnen komen ga ik hoe dan ook met een collectebus op het Plein staan, helpen met inzamelen.quote:Op maandag 17 december 2007 19:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Inmiddels al iets gehoord, broekie?
Ik sluit mij daarbij aan.quote:Op maandag 17 december 2007 19:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen, mochten ze ineens toch niet meer binnen komen ga ik hoe dan ook met een collectebus op het Plein staan, helpen met inzamelen.
Dat hielp in Utrecht vorig jaar ook, dat mensen dat deden, want bij de brievenbus is het met name later in de week zo druk dat je makkelijker geld in een collectebus kan doen.
Anders sta je zo maar een half uur te wachten voor je je geld door de brievenbus mag duwen...
Je bedoelt [Serious Request @ 3FM #347].quote:Op maandag 17 december 2007 19:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mensen, even doorbaggeren a.u.b. Ik wil Serious Request 2007 #1 openen
Rennen, misschien zien we jequote:Op maandag 17 december 2007 20:03 schreef Zotheid het volgende:
Is dit live op nl3?
Dan ga ik lekker in m'n pyama buiten staan.quote:Op maandag 17 december 2007 19:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Plein 19, echt vaag dat ze daar zitten.quote:
Plein 19 is een cafe hier aan het plein.quote:Op maandag 17 december 2007 20:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ja, het is live. TV Vormgeving mag er wezen!
Hmm?quote:Op maandag 17 december 2007 20:15 schreef Marc63 het volgende:
Een gouden badeendje om het geld in te verzamelen
Die werd naar de wc begeleid op tv.quote:Op maandag 17 december 2007 20:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat is er met Antiroos?
Dagger is ook op TV geweest en Eric ook op de radio?quote:Op maandag 17 december 2007 20:17 schreef Marc63 het volgende:
Toch wel hét contrast van SR: op de radio Chelsea Dagger en op tv Eric Corton in Afrika.
Volgens mij heeft niet iedereen de SR-update op Ned3 gezien net.quote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dagger is ook op TV geweest en Eric ook op de radio?
Doe eens rustig, hij komt echt wel vol hoorquote:Op maandag 17 december 2007 20:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
81 dan....
De 3FM-site redirect al door en op TV zijn ze ook al begonnen. 348 zou ik toch wel wat laat vinden...quote:Op maandag 17 december 2007 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Als we dit topic in een halve middag en avond vol kunnen krijgen, dan denk ik dat we beter pas bij 348 met SR kunnen beginnen.
Inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2007 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... zodat je weet wanneer je pauze kan houden? [afbeelding]
We zijn nu al te laat imhoquote:Op maandag 17 december 2007 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 3FM-site redirect al door en op TV zijn ze ook al begonnen. 348 zou ik toch wel wat laat vinden...
Ik kreeg de eerste kriebels al in septemberquote:Op maandag 17 december 2007 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Met jouw enthousiasme waren we half november al begonnen
[Serious Request @ 3FM #260] Met de thermometer op 30 graden!quote:Op maandag 17 december 2007 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Met jouw enthousiasme waren we half november al begonnen
quote:Op maandag 17 december 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[Serious Request @ 3FM #260] Met de thermometer op 30 graden!
quote:Op maandag 17 december 2007 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Met jouw enthousiasme waren we half november al begonnen [afbeelding]
zoals ik al eerder zei: de uitzending begint om 6 uur (en dan moet ik ook al beginnen.....quote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef TheArt het volgende:
Maricha, het wordt toch gewoon 9 uur woensdag dat het gaat beginnen?
* Sirolf agrees!quote:Op maandag 17 december 2007 20:35 schreef Marc63 het volgende:The Feeling
Mijn mening mag inmiddels wel duidelijk zijn, maar van een band waarvan het zó jammer is dat ze niet echt zijn doorgebroken kun je het niet vaak genoeg zeggen
Heb je ons nodig om wakker te blijven?quote:Op maandag 17 december 2007 20:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei: de uitzending begint om 6 uur (en dan moet ik ook al beginnen.....)
Sterkte.quote:Op maandag 17 december 2007 20:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei: de uitzending begint om 6 uur (en dan moet ik ook al beginnen.....)
Ik sta dr. Waarna ik weer heerlijk mijn warme bedje in ga.quote:Op maandag 17 december 2007 20:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
denk het niet.....ik ben eerder bang dat ik niet kan slapen, omdat ik zo'n zin heb in het hele spectakel dat weer gaat beginnen! Wordt sowieso al een kort nachtje, morgenquote:Op maandag 17 december 2007 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je ons nodig om wakker te blijven?
Rudolf Otto Ferdinand Lodewijkquote:Op maandag 17 december 2007 20:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hij staat indd al klaar, maar de TT houd ik nog even geheim
Sirolf: Sierra Tango Foxtrot Uniform
ik weet niet of dat zo is! Denk dat dat wel iets later zal zijn, ik heb ook nog een officiele tijd daarover gehoordquote:
Om hier nog maar even op terug te komen, waar ging dit over?quote:Op maandag 17 december 2007 20:15 schreef Marc63 het volgende:
Een gouden badeendje om het geld in te verzamelen
Sophie Hilbrand zamelt geld in tijdens de SR-update. Je moet ff zo hard mogelijk water in een speciale mic schreeuwen en het aantal decibels wordt in euro's in een gouden badeendje gestopt.quote:Op maandag 17 december 2007 20:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Om hier nog maar even op terug te komen, waar ging dit over?
Die schreeuwmeter van dinges, het geld wat daarmee opgehaald wordt gaat in een gouden badeend-spaarpotquote:Op maandag 17 december 2007 20:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Om hier nog maar even op terug te komen, waar ging dit over?
Ik neem aan dat je daar geen mee bedoelde?quote:Op maandag 17 december 2007 20:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik weet niet of dat zo is! Denk dat dat wel iets later zal zijn, ik heb ook nog een officiele tijd daarover gehoord
Heeft Michiel het nummer van WimLex nog?quote:Op maandag 17 december 2007 20:54 schreef borisz het volgende:
Woensdag 9.10 toch, dan kwam Wimlex volgens mij.
quote:Op maandag 17 december 2007 20:53 schreef Broekie het volgende:
Hmpf, 'k vind dat badeendje maar een gejat idee hoor!
ja bedoelde geen. Ik zou later dan 6 uur er staan! Veel te koud.quote:Op maandag 17 december 2007 20:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar geen mee bedoelde?
Maar hoelaat kan ik er het beste staan? 6 uur?
Morgen op tijd naar bed dan maar.
En ik kan alleen de laatste 90 minuten luisterenquote:Op maandag 17 december 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
OMG ! De laatste? aflevering van MoveYourAss op dinsdagavond gaat een KNALLER worden. Met verbazing zit ik de lijst te bekijken want vanaf uur 1 tot het laatste uur komen toch een partij vette platen langs.... Ik zou zeggen oordeel zelf: http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Heel vervelend dat ik morgen niet naar Martiniplaza hoef, not!
Johan
Ik ga er wel met een bordje brinta staan.quote:Op maandag 17 december 2007 20:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja bedoelde geen. Ik zou later dan 6 uur er staan! Veel te koud.
En een pizzapunt!quote:Op maandag 17 december 2007 21:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga er wel met een bordje brinta staan.
Dan kan je toch nog een boel mooie platen checken.quote:Op maandag 17 december 2007 20:59 schreef Marc63 het volgende:
En ik kan alleen de laatste 90 minuten luisteren
Lekker, om zo in de vroege ochtend.quote:
Als je een enkele magnetronpizza voor me inslaat ben je mijn heldquote:Op maandag 17 december 2007 21:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lekker, om zo in de vroege ochtend.Dus dat moet ik naast de cola ook nog kopen?
Die kon het niet langer uithouden met jou in de buurt.quote:Op maandag 17 december 2007 21:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn quickreply is ineens weg :S
Gewone ovenpizza is toch ook goed neem ik aan.quote:Op maandag 17 december 2007 21:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als je een enkele magnetronpizza voor me inslaat ben je mijn held
Begin 2008.quote:Op maandag 17 december 2007 21:20 schreef jmac het volgende:
Wanneer is er weer n freaknacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |