ik zeg net: he he ff lekker rustig radio maken...ppffffffquote:Op maandag 17 december 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tussen alle voorbereidingen door nog even snel een radio-uitzending maken?
Nou, met Mozilla ziet het er inderdaad prima uit alleen onder IE ziet het er zo uit:quote:Op maandag 17 december 2007 18:41 schreef Sirolf het volgende:
Geen problemen hier, ook niet op 1024x768...?
Oeps!quote:Op maandag 17 december 2007 18:42 schreef Sirolf het volgende:
Nee joh, da's de enige echte Syb Verwer!
Ik zou wel willen helpen, heb helaas al iets anders! Mocht ik tijd vinden om te helpen, dan meld ik mij direct! (ter plekke)quote:Op maandag 17 december 2007 19:07 schreef Broekie het volgende:
Nog maar even nog een keer de oproep:
NOG STEEDS Gezocht: vrijwilligers voor de MetMichiel-Fans Serious Request actie OP het Plein in Den Haag
Jaja... Net toevallig tijdens Serious Request heb je wat anders... zou ik ook zeggenquote:Op maandag 17 december 2007 19:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zou wel willen helpen, heb helaas al iets anders! Mocht ik tijd vinden om te helpen, dan meld ik mij direct! (ter plekke)
En nu (misschien even CTRL+F5 gebruiken voor refresh)?quote:Op maandag 17 december 2007 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, met Mozilla ziet het er inderdaad prima uit alleen onder IE ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
[..]
Oeps!
Haaaj Maricha en Michiel !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |