Ik sta dr. Waarna ik weer heerlijk mijn warme bedje in ga.quote:Op maandag 17 december 2007 20:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei: de uitzending begint om 6 uur (en dan moet ik ook al beginnen.....)
denk het niet.....ik ben eerder bang dat ik niet kan slapen, omdat ik zo'n zin heb in het hele spectakel dat weer gaat beginnen! Wordt sowieso al een kort nachtje, morgenquote:Op maandag 17 december 2007 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je ons nodig om wakker te blijven?
Rudolf Otto Ferdinand Lodewijkquote:Op maandag 17 december 2007 20:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hij staat indd al klaar, maar de TT houd ik nog even geheim
Sirolf: Sierra Tango Foxtrot Uniform
ik weet niet of dat zo is! Denk dat dat wel iets later zal zijn, ik heb ook nog een officiele tijd daarover gehoordquote:
Om hier nog maar even op terug te komen, waar ging dit over?quote:Op maandag 17 december 2007 20:15 schreef Marc63 het volgende:
Een gouden badeendje om het geld in te verzamelen
Sophie Hilbrand zamelt geld in tijdens de SR-update. Je moet ff zo hard mogelijk water in een speciale mic schreeuwen en het aantal decibels wordt in euro's in een gouden badeendje gestopt.quote:Op maandag 17 december 2007 20:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Om hier nog maar even op terug te komen, waar ging dit over?
Die schreeuwmeter van dinges, het geld wat daarmee opgehaald wordt gaat in een gouden badeend-spaarpotquote:Op maandag 17 december 2007 20:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Om hier nog maar even op terug te komen, waar ging dit over?
Ik neem aan dat je daar geen mee bedoelde?quote:Op maandag 17 december 2007 20:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik weet niet of dat zo is! Denk dat dat wel iets later zal zijn, ik heb ook nog een officiele tijd daarover gehoord
Heeft Michiel het nummer van WimLex nog?quote:Op maandag 17 december 2007 20:54 schreef borisz het volgende:
Woensdag 9.10 toch, dan kwam Wimlex volgens mij.
quote:Op maandag 17 december 2007 20:53 schreef Broekie het volgende:
Hmpf, 'k vind dat badeendje maar een gejat idee hoor!
ja bedoelde geen. Ik zou later dan 6 uur er staan! Veel te koud.quote:Op maandag 17 december 2007 20:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar geen mee bedoelde?
Maar hoelaat kan ik er het beste staan? 6 uur?
Morgen op tijd naar bed dan maar.
En ik kan alleen de laatste 90 minuten luisterenquote:Op maandag 17 december 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
OMG ! De laatste? aflevering van MoveYourAss op dinsdagavond gaat een KNALLER worden. Met verbazing zit ik de lijst te bekijken want vanaf uur 1 tot het laatste uur komen toch een partij vette platen langs.... Ik zou zeggen oordeel zelf: http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Heel vervelend dat ik morgen niet naar Martiniplaza hoef, not!
Johan
Ik ga er wel met een bordje brinta staan.quote:Op maandag 17 december 2007 20:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja bedoelde geen. Ik zou later dan 6 uur er staan! Veel te koud.
En een pizzapunt!quote:Op maandag 17 december 2007 21:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga er wel met een bordje brinta staan.
Dan kan je toch nog een boel mooie platen checken.quote:Op maandag 17 december 2007 20:59 schreef Marc63 het volgende:
En ik kan alleen de laatste 90 minuten luisteren
Lekker, om zo in de vroege ochtend.quote:
Als je een enkele magnetronpizza voor me inslaat ben je mijn heldquote:Op maandag 17 december 2007 21:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lekker, om zo in de vroege ochtend.Dus dat moet ik naast de cola ook nog kopen?
Die kon het niet langer uithouden met jou in de buurt.quote:Op maandag 17 december 2007 21:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn quickreply is ineens weg :S
Gewone ovenpizza is toch ook goed neem ik aan.quote:Op maandag 17 december 2007 21:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als je een enkele magnetronpizza voor me inslaat ben je mijn held
Begin 2008.quote:Op maandag 17 december 2007 21:20 schreef jmac het volgende:
Wanneer is er weer n freaknacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |