Daar heb ik ook regelmatig moeite mee ja, die bands uit elkaar te houden.quote:Op maandag 17 december 2007 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
T'zijn allemaal meningen
Zowel de mainstream top 40 heeft goeie nummers als de totaal niet mainstream muziek......
Ik vind de Editors bijvoorbeeld kutmuziek, maar je zal mij nooit horen zeggen dat't geen muziek is...Het is alleen zwaar irritante pokkemuziekMet dat kut engelse tyfusaccent die bij al die bands hetzelfde is en waarvan de zangers ook nog eens hetzelfde klinken zodat je ze elke keer door de war gooit...
De gillende keukenmeidquote:Op maandag 17 december 2007 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flikker toch godverdomme op met die 'zingende' grafhark![]()
![]()
![]()
.
en dan moet de C&S show nog beginnenquote:Op maandag 17 december 2007 15:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
Gaat wel snel zo.
Album is één van mijn favorieten van vroeger inderdaadquote:Op maandag 17 december 2007 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet mijn ding, dit. Zal dus wel een juweel zijn.
In een heel wat subtielere versie hoor ik die opmerking over James C...Blunt regelmatig op de radio gezegd worden. Blijkbaar is er wat hem betreft een verschil van mening tussen de muziekredactie en de dj's.quote:Op maandag 17 december 2007 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flikker toch godverdomme op met die 'zingende' grafhark![]()
![]()
![]()
.
Ja James Blunt staat op nummer 1 van mijn ergernis top 3quote:Op maandag 17 december 2007 15:18 schreef cosmick het volgende:
[..]. Och, er zijn 'orginelere' groepen maar ik vind het zeker niet verkeerd, goed zelfs.
Er zijn wat dat betreft veel ergere groepjes.
En wat dacht je van James Blunt!!!!
quote:
Alsof Paul mee zit te lezenquote:Op maandag 17 december 2007 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja James Blunt staat op nummer 1 van mijn ergernis top 3
Vergeleken bij James Blunt is Editors een godsgeschenk!
Maar goed, dat is't nog steeds niet, althans, voor mij
Yes it was mequote:
Ik ben allang blij dat er dit keer geen mentale theo of die paul elstak knakkerquote:Op maandag 17 december 2007 15:29 schreef cosmick het volgende:
Fijn toch, zo voor de In Je Dip Tip?
Het is dan ook geen woensdagquote:Op maandag 17 december 2007 15:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat er dit keer geen mentale theo of die paul elstak knakker
Wist je dat G en R in mijn contreien teboek staat als boeren muziek?quote:Op maandag 17 december 2007 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
GVD over de duivel gesproken
Lange Frans en Baas B
T'is best geinig allemaal, maar aan dat soort pauperaccenten kan ik me ook ergeren ja...
Maar dat gitaargejengel van die indie/brit-rock bandjes kan ik gewoon niet waarderen als gitarist zijnde...
Metallica riffs, Guns 'n Roses solo's etc daarentegen
Yessss wansmaak woensdagquote:Op maandag 17 december 2007 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is dan ook geen woensdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |