Die zijn zeker cool. Er zit alleen af en toe zo'n schorre kraai doorheenquote:Op maandag 17 december 2007 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
Guns 'n Roses solo's etc daarentegen
Maar toch een heerlijke KLF vandaagquote:
Dat zou de Rotterdam Termination Source ook hebben moeten verdiend. Die gast zit hier ook opt forum toch?quote:Op maandag 17 december 2007 15:33 schreef Againzender het volgende:
KLFDie gasten hebben zo achterlijk veel geld verdiend met hun concept, niet normaal
Estranged is zeker een meesterwerk. Coma ook.quote:Op maandag 17 december 2007 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik hou er wel van, t'heeft wel iets die stem van oksel roos...
Maar kan me heel goed voorstellen dat je het slecht trekt...
PR: Ik heb mijn pubertijd grotendeels in het westland meegemaakt, maar dat heb ik gelukkig nooit meegekregen...
Bovendien ben ik meer een Metallica aanhanger dan GnR...Maar GnR trek ik wel goed altijd
EstrangedMeesterwerkje, stukken beter dan November Rain
Welcome to the junglequote:Op maandag 17 december 2007 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik hou er wel van, t'heeft wel iets die stem van oksel roos...
Maar kan me heel goed voorstellen dat je het slecht trekt...
PR: Ik heb mijn pubertijd grotendeels in het westland meegemaakt, maar dat heb ik gelukkig nooit meegekregen...
Bovendien ben ik meer een Metallica aanhanger dan GnR...Maar GnR trek ik wel goed altijd
EstrangedMeesterwerkje, stukken beter dan November Rain
Geen idee of hij op het forum zit eigenlijk, komt mij wel vaag iets bekend van voor nu je het zegt.quote:Op maandag 17 december 2007 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zou de Rotterdam Termination Source ook hebben moeten verdiend. Die gast zit hier ook opt forum toch?
Staat er in dat boek ook hoe ik eddie vedder voor mijn camera kan krijgen?quote:Op maandag 17 december 2007 15:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen idee of hij op het forum zit eigenlijk, komt mij wel vaag iets bekend van voor nu je het zegt.
Gerucht gaat dat Wessel van Diepen het boek van de KLF gebruikt zou hebben om zijn eigen projectjes de hoogte in te stuwen. Goede handleiding kennelijk
Verkocht toch wel redelijk goed destijds. En al die verzamelcd's!quote:Op maandag 17 december 2007 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
User dev_null was dat, even teruggezocht. Heeft geen cent overgehouden aan dat succes...
Kan gebeuren hoorquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 16:07 schreef Broekie het volgende:
Ben ik de enige die telkens na dat "Nog twee dagen" automatisch "en dan mogen we ze weer knagen" hoort?![]()
ik ben bang van welquote:Op maandag 17 december 2007 16:07 schreef Broekie het volgende:
Ben ik de enige die telkens na dat "Nog twee dagen" automatisch "en dan mogen we ze weer knagen" hoort?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |