quote:Winfried Baaijens zal vanaf januari een nachtprogramma presenteren op 3FM. In de nacht van woensdag op donderdag zal hij van 1:00 tot 4:00 uur voor de NPS te horen zijn.
Verrassende move, hij lijkt me meer een journalist dan een jock maar goed... ben benieuwdquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:52 schreef -Hans- het volgende:
Wat dit al bekend? Winfried Baaijens nieuw in de nacht op 3FM
[..]
Zeker verrassend maar ben ook wel benieuwd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:22 schreef TheVulture het volgende:
Verrassende move, hij lijkt me meer een journalist dan een jock maar goed... ben benieuwd
Overigens Veenstra, mocht je dit lezen, ik mis wel de Foo Fighters met The Pretender in jouw lijst
bus?? Waar is de Coca-Cola vrachtwagen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:18 schreef jmac het volgende:
Voor degene met interesse: ze zoeken mensen die dinsdag in eindhoven bij de 3fm cocacola bus willen werken (flyeren e.d.).
ja vrachtwagen.. ook goed.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
bus?? Waar is de Coca-Cola vrachtwagen?
Meubilair is opvallend rood!quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:45 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de slechte kwaliteit, in het donker met m'n mobiel gemaakt.
Maar dit is van een uurtje geleden.
Poke me even op IRC, dan geef ik je accountdetailsquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:50 schreef Piles het volgende:
Mocht Broekie hier straks nog melden, waar mogen de beelden van EkstraWeekend straks naartoe
Ja dat viel me ook al op. Ik zal als ik naar de ah ga ook nog wel wat foto's proberen te maken. Maar aangezien het zo donker is zal het niet erg veel kwaliteit worden maar ik ga m'n best doen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Meubilair is opvallend rood!
Leuk om alvast even een sneak-peek te krijgen.
Had je mijn gegevens al gehad van Hemmo?quote:
oe! een sneakpeak!quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:45 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de slechte kwaliteit, in het donker met m'n mobiel gemaakt.
Maar dit is van een uurtje geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ik zal zo nog wat meer foto's proberen te maken!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
oe! een sneakpeak!
Broekie: ik kan wellicht zelfs 2x een dagje presentjes uitdelen
Krijgen we wel een nieuw serious request tshirt aan of een pet op ons hoofd?![]()
Da's de oude webcam, die hing er nogquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:10 schreef purplerose het volgende:
interessante camerahoek trouwens, erg leuk
Heeft dat iets met de uuropener te maken? Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ekstrardenmichieekend!
Misschien wilden ze wel gewoon wat variatie.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Da's de oude webcam, die hing er nog
Vraag is alleen of ze overgeschakeld zijn op deze cam omdat het systeem de afgelopen week al drie keer is vastgelopen met de andere camera's, of dat ze de cams al naar Den Haag verhuisd hebben.
Of een combinatie
Yay!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal zo nog wat meer foto's proberen te maken!
Ik garandeer alleen niks.
Ze mogen hem vaker langs laten komen hoor, dit is een mooie overzichtsanglequote:Op vrijdag 14 december 2007 19:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Da's de oude webcam, die hing er nog
Vraag is alleen of ze overgeschakeld zijn op deze cam omdat het systeem de afgelopen week al drie keer is vastgelopen met de andere camera's, of dat ze de cams al naar Den Haag verhuisd hebben.
Of een combinatie
Het halve mediapark moet er komen te zitten hè?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:15 schreef Zotheid het volgende:
Over Den Haag gesproken, echt het halve plein staat vol met die keten, waarom in godsnaam zoveel?
Vergeet de slaapplaatsen nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het halve mediapark moet er komen te zitten hè?
Eindregie, productie, internet, muziekredactie, DJ's (ook niet onbelangrijk), catering (al is die volgens Gerard erg beroerd
), enz, enz.
Hebben die gasten zoveel ruimte nodig?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het halve mediapark moet er komen te zitten hè?
Eindregie, productie, internet, muziekredactie, DJ's (ook niet onbelangrijk), catering (al is die volgens Gerard erg beroerd
), enz, enz.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:17 schreef Sirolf het volgende:
Domien! Doe mij eens een stukje!![]()
[ link | afbeelding ]
Hoeveel etages is het?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hebben die gasten zoveel ruimte nodig?
Het is een half asielzoekerscentrum.
Maar ik ga even naar de AH, ik zal even proberen nog wat foto's te maken.
Nee, valt ook wel weer mee, 2 of 3 hoog ofzo. :pquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoeveel etages is het?
Half flatgebouw?
Eigenlijk zou ik nou eens een keer het omgekeerde moeten gaan doen en een stukje taart gaan halen ipv brengen, vind je ook niet?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:17 schreef Sirolf het volgende:
Domien! Doe mij eens een stukje!![]()
[ link | afbeelding ]
Ik gok Domiens opvolger qua EW-productie.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wie is die 4e stuiterbal in de studio?
Broekie weer?
Ik vrees dat je 'm dan eerder in je gezicht krijgt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik nou eens een keer het omgekeerde moeten gaan doen en een stukje taart gaan halen ipv brengen, vind je ook niet?
Nee, ik ben het niet. Dan was de taart/vlaai in de studio duidelijk van een ander merk geweest wat dan heel groot op de doos had gestaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wie is die 4e stuiterbal in de studio?
Broekie weer?
Eric Corton ma - do 22 - 1 uur (Dennis dus weg)quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:23 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben ff 2 dagen niet op FOK! te vinden en ik heb het idee dat ik een pallet faxen gemist heb. Gaat Domien stoppen met Ekstra Weekend? Wie kan hem opvolgen dan?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:26 schreef TheArt het volgende:
Nee, die nieuwe van Alain Clark valt niet echt in de smaak bij mij.
Van die kudwinkel die zegt om 17 uur te sluiten maar om 16.45 uur al lachend dicht is?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, ik ben het niet. Dan was de taart/vlaai in de studio duidelijk van een ander merk geweest wat dan heel groot op de doos had gestaan
De nieuwe avond kende ik al wel. Ook wel logisch dat Domien geen tijd meer heeft voor Ekstra Weekend. Maar nu is dus de vraag wie die nieuwe opvolger is die daar met zn penis in de studio zit.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eric Corton ma - do 22 - 1 uur (Dennis dus weg)
Rudy Mackay vr 22 - 1 uur
Domien en Annemieke za 20-23 uur
Van de opvolger van Domien hebben we nooit meer wat gehoord, dus da's nog onbekend.
Heeft die al een account hier...?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
't Is inderdaad De Opvolger!
Waardoor je q-cakejes mee moest nemen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Van die kudwinkel die zegt om 17 uur te sluiten maar om 16.45 uur al lachend dicht is?
Hmm, nee, want ze zijn tot 18h openquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Van die kudwinkel die zegt om 17 uur te sluiten maar om 16.45 uur al lachend dicht is?
Of met zn vagina... Er zijn vage mensen hoor!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:27 schreef Marc63 het volgende:
Maar nu is dus de vraag wie die nieuwe opvolger is die daar met zn penis in de studio zit.
Oh, ja, shit. Ik bedoel MultiVlaai inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, nee, want ze zijn tot 18h open
Ja, daar heb je het alquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Oh, ja, shit. Ik bedoel MultiVlaai inderdaad
1. 't is alweer te laat om een vlaai te regelen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:34 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ziet Broekie alweer in de trein springen met een vlaai en een kerstboom.
Die pagina is leeg!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:28 schreef TheArt het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_nieuws/07_nieuws/24331
Zal vast al gepost zijn, maar goed
Ik verwacht wel dat ie z'n gezicht een keer zal laten zien in het Glazen Huis, maar heb natuurlijk geen flauw idee wanneer.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:35 schreef purplerose het volgende:
Broekie: Is er nog een kans dat ik Eric Corton ga kunnen spotten die dagen?![]()
![]()
* WebHawkjuh heeft nu een pallet lampjes naast zich.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh stormt de zolder op zoekende naar de kerstversieringen
* Feivel1 gaat morgen boom opzetten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh stormt de zolder op zoekende naar de kerstversieringen
Hij gaat toch mensen trouwens in het Huis, dus lijkt me welquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:35 schreef purplerose het volgende:
Broekie: Is er nog een kans dat ik Eric Corton ga kunnen spotten die dagen?![]()
![]()
Wil al zolang eens met hem en zn tattoos op de feauteauquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij gaat toch mensen trouwens in het Huis, dus lijkt me wel
Nee, absoluut niet, haha!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Hej Domien, durf het bijna niet te vragen maar ging het hier om HET contract voor de zaterdagavond uitzending? Dan waren ze er bij de TROS wel lekker vroeg bij.
Iets met taart en een gevecht...quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:42 schreef Broekie het volgende:
Hey Domien, wat ga jij nou doen man? Ga je nu al weg?
Arme jijquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Iets met taart en een gevecht...
Daar heb ik wel wat voor overquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:40 schreef borisz het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_ontbijtrequest
zo kan je goed wakker worden
Ik heb er heel wat voor over. Ik kreeg vandaag alleen een fax dat mn bankrekening niet meer zoveel heeft.quote:
Ik heb hem niet gehoord, wel de mijne maar dan wel weer met de foute titel (onder de noemer ome henkquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Domien, heb jij (of Martijn) de afgelopen week nog mn kansloze kerstplaat gedraaid? Anders moet ik ff nog de stream terugluisteren. Heb van vanochtend wel een stukje geluisterd, maar daar hoorde ik alleen iets over prijsgegeven vertrouwelijk informatie. Dat moet ik dan ook nog maar eens terugluisteren
Ik heb het van vanochtend zover teruggeluisterd dat ik weet dat Domien em niet kende, maar ik weet niet of hij em nog gevonden/gekregen heeft en gedraaid. Wel die van Ruud de Wilde.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:53 schreef knorsje het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gehoord, wel de mijne maar dan wel weer met de foute titel (onder de noemer ome henk)
quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:55 schreef Broekie het volgende:
'k krijg net een telefoontje van WebHawk, die is dus serieus onderweg naar de Peperbus met kerstverlichting...
Ehm, hartstikke aardig, maar ik had liever gehad dat hij zich van te voren even zou aanmelden. Dit is niet de manier waarop we gasten uitnodigen natuurlijk. Ik hoop niet dat 'ie van héél ver komt...quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:55 schreef Broekie het volgende:
'k krijg net een telefoontje van WebHawk, die is dus serieus onderweg naar de Peperbus met kerstverlichting...
Ik dacht dat die in Elst woont. Denkt ie serieus dat ie op tijd in Hilversum is?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:55 schreef Broekie het volgende:
Bel 'm maar terug zou ik zeggen, dat 'ie op het volgende station kan omkeren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:55 schreef Broekie het volgende:
Hij heeft geprobeerd te bellen en zou dat blijven proberen zei hij. Daarnaast zou hij ook nog even sms-en naar 3333 en jou een mailtje sturen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ehm, hartstikke aardig, maar ik had liever gehad dat hij zich van te voren even zou aanmelden. Dit is niet de manier waarop we gasten uitnodigen natuurlijk. Ik hoop niet dat 'ie van héél ver komt...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die in Elst woont. Denkt ie serieus dat ie op tijd in Hilversum is?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 schreef WebHawk het volgende op de FOK 3FM Chat:
19:41:22 < WebHawk> quickpoll: zal k naar hilversum gaan met mn kerstlampjes
19:42:57 <@Broekie> Wedervraag: hoe laat ben je er dan?
19:43:20 < WebHawk> rond 21.00
19:43:51 < WebHawk> en ik moet over min of meer 1 minuut weg als ik dat wil halen =D
19:44:00 <@Broekie> Nou, probeer eerst eens in de wildprik te komen zou ik zeggen.
19:44:09 <@Broekie> Kijken hoe ze reageren als je zegt dat je echt langs wil komen
Ja dahag, 'k ben Domien z'n secretaresse niet hoor!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bel 'm maar terug zou ik zeggen, dat 'ie op het volgende station kan omkeren.
En ik heb z'n nummer niet, dus dat wordt een gevalletje 'sorry!'.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja dahag, 'k ben Domien z'n secretaresse niet hoor!
Wel de vlaai-koerier.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja dahag, 'k ben Domien z'n secretaresse niet hoor!
Gemiste oproepen -> gisteravond tijdens MetMichiel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
En ik heb z'n nummer niet, dus dat wordt een gevalletje 'sorry!'.
'k wil het je wel mailen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
En ik heb z'n nummer niet, dus dat wordt een gevalletje 'sorry!'.
Mjah, maar da's wat andersquote:
Jij gaat 100 euro bieden om bekertjes vast te lijmen op de microfoons?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Van mij mogen ze heel vaak de bekertjes over de microfoon doen volgende week
Als ik het zou kunnen missen...quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij gaat 100 euro bieden om bekertjes vast te lijmen op de microfoons?
Vandaar dus ook mijn tip aan WH om het even aan te kondigen en te kijken hoe je zou reageren. Maarja, hij moest snel weg want anders zou ie de trein missen, dus heeft ie je reactie niet afgewacht...quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb hem gesmst. Als we zeggen 'kom maar langs', dan bedoelen we dat niet letterlijk, zo werkt radio niet (helaas). Jammer, maar ik ga hem weer naar huis sturen.
Volgende week is dat toch anders denk ik...quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb hem gesmst. Als we zeggen 'kom maar langs', dan bedoelen we dat niet letterlijk, zo werkt radio niet (helaas). Jammer, maar ik ga hem weer naar huis sturen.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vandaar dus ook mijn tip aan WH om het even aan te kondigen en te kijken hoe je zou reageren. Maarja, hij moest snel weg want anders zou ie de trein missen, dus heeft ie je reactie niet afgewacht...
Bang dat dit gaat gebeuren?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:17 schreef Marc63 het volgende:
Bij die oproep dacht ik ook dat WH meteen zou willen gaan, maar dat ie waarschijnlijk te ver weg zou wonen. Niet bang dat er meerdere luisteraars zijn die het letterlijk opvatten?
Ook die zullen we dan moeten weigeren. Maar, eerlijk gezegd: nee.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:17 schreef Marc63 het volgende:
Bij die oproep dacht ik ook dat WH meteen zou willen gaan, maar dat ie waarschijnlijk te ver weg zou wonen. Niet bang dat er meerdere luisteraars zijn die het letterlijk opvatten?
Mja, vorig jaar mochten er wel mensen met een pallet kerstverlichting naar binnen. Ik kan me de verwarring wel voorstellen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ook die zullen we dan moeten weigeren. Maar, eerlijk gezegd: nee.
Dat was allemaal geproduceerd nadat ze zich na de oproep hadden gemeld via sms, e-mail of telefoon. Dat is gewoon het verschil.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, vorig jaar mochten er wel mensen met een pallet kerstverlichting naar binnen. Ik kan me de verwarring wel voorstellen.
Naja... je dacht ook dat je niet gebeld zou worden...quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat was een heel erg stomme vergissing.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Naja... je dacht ook dat je niet gebeld zou worden...
Een stukje taart gaat er ook wel in hoor...quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat was een heel erg stomme vergissing.
Jongens, zullen we er over ophouden? We hebben deze beslissing met z'n 3en gemaakt. Klaar.
Iemand koffie?
Nou, doe 's niet zo streng!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nah, 'k heb liever thee, mag dat ook? Zal ik hem dan komen halen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jongens, zullen we er over ophouden? We hebben deze beslissing met z'n 3en gemaakt. Klaar.
Iemand koffie?
Mét stukje taart zeker.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nah, 'k heb liever thee, mag dat ook? Zal ik hem dan komen halen?
'k denk niet dat er nog veel over is van de taart na dat gevecht, of wel?quote:
Typisch gevalletje van "hier word ik nou nooit zat van".quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:30 schreef purplerose het volgende:
oe! deze al hele tijd niet meer gehoord! goeie!
Laat Domientje nog even rustig blijven, op z'n laatste avondquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Iemand koffie?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bierrrrrrrrr ! [afbeelding]
Henk en Ron [afbeelding]
Mooi om het te volgen via de cam. [afbeelding]
Toffe plaat van de Freemasons [afbeelding]
Lekker!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Palmmmmmm...
[ afbeelding ]
Die drum-woord-grappen
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker! [afbeelding]
aardige Mooie, goede plaat de niewe van Lenny.
Die is geniaal die short films collectionquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:36 schreef Broekie het volgende:
Michiel: Heb je ook nog zo'n Pixar Short Films Collection DVD?
De rest uit die "The Ultimate Pixar Collection" box heb ik namelijk voor het grootste deel al, maar die Shorts DVD ontbreekt nog in m'n collectie
Ff mailen voor de zaterdag.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:35 schreef Broekie het volgende:
Dames en heren, denken we ook nog even aan mijn oproep voor vrijwilligers?
'k heb tot dusver slechts twee mailtjes ontvangen![]()
Ik snap die mensen ook niet helemaal eigenlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:49 schreef purplerose het volgende:
ik vind het een geniale grap, die mensen moet niet zo piepen
Whehehehequote:Op vrijdag 14 december 2007 20:47 schreef wolfrolf het volgende:
WebHawk [afbeelding]
Domien [afbeelding]
[afbeelding] Ekstra Weekend [afbeelding]
[afbeelding] BIER [afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:50 schreef Sirolf het volgende:
Ik zou het echt niet weten of het hou Gerard of Henk is... [afbeelding]
Ik neig naar Henk zelf... [afbeelding]
Aan de telefoon was het verschil toch minder... Maar ik blijf er dus bij: in het liedje was het Gerard.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef Marc63 het volgende:
Ik weet wel cker dat het Gerard was. De Gerard-Henk heeft een iets zwaardere stem dan de Henk-Henk.
Ah, de topic-clown is er weer.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Weer terug thuisHeb de oproep een 'beetje' verkeerd begrepen ja, maar ik had eigenlijk niet anders verwacht
Subway was wel lekker
Zodat die collega zich nu nog meer zit te vervelen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:21 schreef MutZ het volgende:
Ik verveel meHeb zelfs al een patiënt van een collega overgenomen
Ze willen niet doodgaan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:21 schreef MutZ het volgende:
Ik verveel meHeb zelfs al een patiënt van een collega overgenomen
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, de topic-clown is er weer. [afbeelding]
Die zit nu gewoon met een pallet bier TV te kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zodat die collega zich nu nog meer zit te vervelen?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ze willen niet doodgaan?
op neuro is het dan toch een stukje drukker dan waar jij zit
Ik heb het helemaal gemist dus..quote:
Die had nog 2 patiënten, dus nu nog 1quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zodat die collega zich nu nog meer zit te vervelen?
Nou dat dus...quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:24 schreef purplerose het volgende:
WAT een vette mix was dit [afbeelding]
Speciaal voor mij houden ze het gewoon rustig vanavond... De hartinfarcten slaan ze overquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ze willen niet doodgaan?
op neuro is het dan toch een stukje drukker dan waar jij zit
Welke DOMEIN?quote:
Moggelquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Welke DOMEIN?
VERSCHAARENVERSCHAAREN (, die roggelt het wiel)
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding] ze worden geholpen... [afbeelding]
Dat bedoel ik....quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:34 schreef Broekie het volgende:
Domien, ze werden stiekem geholpen door die man die net links van je stond. Hij hield z'n hand precies zo achter de VoxPro monitor dat je het niet zou zien... [afbeelding]
[/klikspaan]
Handige avatar heb jequote:Op vrijdag 14 december 2007 21:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hey, maar, wat is dit... Niet eens een topic vol tijdens EkstraWeekend?
Jij kreeg het briljante idee om in een trein te gaan zitten, dus dan wordt dat moeilijk hè?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hey, maar, wat is dit... Niet eens een topic vol tijdens EkstraWeekend?
Zoveelquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij kreeg het briljante idee om in een trein te gaan zitten, dus dan wordt dat moeilijk hè?
Ik vind hem haar ook leukquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Vet! Rihanna, wat een plaat zeg [afbeelding]
Alles klopt aan die plaat. Het swingt, de sample is vet en zelfs na de 50x keer horen klinkt het alsof je de plaat voor het eerst hoort. Betrap mezelf er telkens weer op dat ik behoorlijk loop te swingen op het liedje, zelfs 's ochtends vroeg en dat zegt in mijn geval wel wat (ben geen ochtendmens).quote:
vorig jaar werd heel vaak geshuffeld uiteindelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
@DomienVerschuuren of MichielV:
Is er al een rooster van wie volgende week wanneer draait? Ik neem aan dat het een vaste rotatie is, maar is die al bekend?
Dat heb ik met black cat van janet jacksonquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Bedenk me net dat ik wakker ben geworden met Domien op de radiowekker ging om 5:47 en Domien viel volgens mij in voor Muijs.
DRAAIEN PLEASE !!!!! Dirty Diana, DAT IS ZO'N VETTE PLAAT
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Mijn hemel alleen al het intro van de plaat is onwijs mooi.... Geluid gaat hier even heel hard.
Zometeen de laatste 3voor12XL. Zullen we blijven luisteren?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alles klopt aan die plaat. Het swingt, de sample is vet en zelfs na de 50x keer horen klinkt het alsof je de plaat voor het eerst hoort. Betrap mezelf er telkens weer op dat ik behoorlijk loop te swingen op het liedje, zelfs 's ochtends vroeg en dat zegt in mijn geval wel wat (ben geen ochtendmens). [afbeelding]
[afbeelding] purplerose
Oja! zie de edit nu ook ( je hebt gelijk )quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Je hebt mijn edit net niet meegenomen....
quote:
Die LUUUUUCHT!quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Laatste uitzending 3VOOR12XL.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom hoor ik Andre Hazes op 3fm?
Kennelijk een doos vol met T-Shirts en Truien aan het uitpakken, aan elkaar showen en weer inpakken. Het doel? Geen ideequote:Op vrijdag 14 december 2007 22:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waar zijn ze in de stustu mee bezig?
En zondag zeker naar de Efteling, want ze riepen in een reclame 'Kom maar langs... als je durft!'quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed. Ik ben er vandoor, tot morgen enzo!
Morgenochtend naar de lokale omroep. (Ze riepen op zender "Kom maar langs!")
Sukkels. Moeten ze die reclame maar niet om 22.00 uur savonds uitzenden. Dan kom ik ook hoor...quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En zondag zeker naar de Efteling, want ze riepen in een reclame 'Kom maar langs... als je durft!'![]()
Als ze het volplempen met een pallet kerstbomen komt dat best goed hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:48 schreef Treezz het volgende:
Op de website van 3fm, zie je een fotootje waar de dj's gaan staan als ze moeten draaien , maar dat ding is gewoon megagroot ....
de vorige editie stonden ze knus en gezellig...
Ik dacht 9 uur.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:27 schreef Broekie het volgende:
Het zal vast wel al ergens gestaan hebben hoor, maar hoe vroeg worden de heren eigenlijk opgesloten in het huis?
't enige wat ik op 3FM er over kan vinden is dit:quote:
Maar dan is dus de vraag wat de poster van dat nieuwsbericht vroeg vindtquote:De prins verschijnt op 19 december in alle vroegte in het Glazen Huis om de 3 DJ's veel succes te wensen en ze vervolgens voor 6 dagen op te sluiten.
Nee, nu pasquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:47 schreef Hartox het volgende:
En toen was deze ook vol..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |