Zodat die collega zich nu nog meer zit te vervelen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:21 schreef MutZ het volgende:
Ik verveel meHeb zelfs al een patiënt van een collega overgenomen
Ze willen niet doodgaan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:21 schreef MutZ het volgende:
Ik verveel meHeb zelfs al een patiënt van een collega overgenomen
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, de topic-clown is er weer. [afbeelding]
Die zit nu gewoon met een pallet bier TV te kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zodat die collega zich nu nog meer zit te vervelen?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ze willen niet doodgaan?
op neuro is het dan toch een stukje drukker dan waar jij zit
Ik heb het helemaal gemist dus..quote:
Die had nog 2 patiënten, dus nu nog 1quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zodat die collega zich nu nog meer zit te vervelen?
Nou dat dus...quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:24 schreef purplerose het volgende:
WAT een vette mix was dit [afbeelding]
Speciaal voor mij houden ze het gewoon rustig vanavond... De hartinfarcten slaan ze overquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ze willen niet doodgaan?
op neuro is het dan toch een stukje drukker dan waar jij zit
Welke DOMEIN?quote:
Moggelquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Welke DOMEIN?
VERSCHAARENVERSCHAAREN (, die roggelt het wiel)
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding] ze worden geholpen... [afbeelding]
Dat bedoel ik....quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:34 schreef Broekie het volgende:
Domien, ze werden stiekem geholpen door die man die net links van je stond. Hij hield z'n hand precies zo achter de VoxPro monitor dat je het niet zou zien... [afbeelding]
[/klikspaan]
Handige avatar heb jequote:Op vrijdag 14 december 2007 21:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hey, maar, wat is dit... Niet eens een topic vol tijdens EkstraWeekend?
Jij kreeg het briljante idee om in een trein te gaan zitten, dus dan wordt dat moeilijk hè?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hey, maar, wat is dit... Niet eens een topic vol tijdens EkstraWeekend?
Zoveelquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij kreeg het briljante idee om in een trein te gaan zitten, dus dan wordt dat moeilijk hè?
Ik vind hem haar ook leukquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Vet! Rihanna, wat een plaat zeg [afbeelding]
Alles klopt aan die plaat. Het swingt, de sample is vet en zelfs na de 50x keer horen klinkt het alsof je de plaat voor het eerst hoort. Betrap mezelf er telkens weer op dat ik behoorlijk loop te swingen op het liedje, zelfs 's ochtends vroeg en dat zegt in mijn geval wel wat (ben geen ochtendmens).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |