Gezocht: vrijwilligers voor de MetMichiel-Fans Serious Request actie OP het Plein in Den Haag
Wat is het plan?Wij gaan collecteren met 3FM Serious Request collectebussen, op en rond het Plein in Den Haag.
Mensen die bij ons een bijdrage in de bus doen die wij de moeite waard vinden, krijgen in ruil daarvoor een presentje.
Dat is dan ook meteen waar wij de extra donaties mee hopen binnen te halen, het element
"als je nou nog iets meer doneert krijg je een leuke Serious Request ..... van mij". Wat dat item op de puntjes is mag ik in dit stadium helaas nog niets over zeggen, aangezien er nog helemaal
niets rond is met de mogelijke leverancier.
Maar hoeveel mensen zoek je dan?Ik zoek voor
iedere dag nog minimaal één iemand, liefst minimaal
twee iemanden, naast mijzelf.
Ik neem de coördinatie van de actie op mij, en zal dus nagenoeg de hele actie vanaf een redelijke tijd 's ochtends tot een redelijke tijd 's avonds aanwezig zijn. Ik heb zojuist via MSN toestemming van mijn leidinggevende gekregen om alle werkdagen hiervoor vrij te nemen.
Ik kan wel helpen!Mooi

Stuur in dat geval mij even een
mailtje, met daarin in ieder geval je voor- en achternaam, je nickname, je telefoonnummer en de dagen en tijden waarop je wil en kan helpen.
Al deze gegevens worden vertrouwenlijk behandeld en alleen gebruikt ten behoeve van deze actie. Het telefoonnummer is puur voor noodgevallen en communicatie op de dagen zelf.
'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)