Het halve mediapark moet er komen te zitten hè?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:15 schreef Zotheid het volgende:
Over Den Haag gesproken, echt het halve plein staat vol met die keten, waarom in godsnaam zoveel?
Vergeet de slaapplaatsen nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het halve mediapark moet er komen te zitten hè?
Eindregie, productie, internet, muziekredactie, DJ's (ook niet onbelangrijk), catering (al is die volgens Gerard erg beroerd
), enz, enz.
Hebben die gasten zoveel ruimte nodig?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het halve mediapark moet er komen te zitten hè?
Eindregie, productie, internet, muziekredactie, DJ's (ook niet onbelangrijk), catering (al is die volgens Gerard erg beroerd
), enz, enz.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:17 schreef Sirolf het volgende:
Domien! Doe mij eens een stukje!![]()
[ link | afbeelding ]
Hoeveel etages is het?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hebben die gasten zoveel ruimte nodig?
Het is een half asielzoekerscentrum.
Maar ik ga even naar de AH, ik zal even proberen nog wat foto's te maken.
Nee, valt ook wel weer mee, 2 of 3 hoog ofzo. :pquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoeveel etages is het?
Half flatgebouw?
Eigenlijk zou ik nou eens een keer het omgekeerde moeten gaan doen en een stukje taart gaan halen ipv brengen, vind je ook niet?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:17 schreef Sirolf het volgende:
Domien! Doe mij eens een stukje!![]()
[ link | afbeelding ]
Ik gok Domiens opvolger qua EW-productie.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wie is die 4e stuiterbal in de studio?
Broekie weer?
Ik vrees dat je 'm dan eerder in je gezicht krijgt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik nou eens een keer het omgekeerde moeten gaan doen en een stukje taart gaan halen ipv brengen, vind je ook niet?
Nee, ik ben het niet. Dan was de taart/vlaai in de studio duidelijk van een ander merk geweest wat dan heel groot op de doos had gestaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wie is die 4e stuiterbal in de studio?
Broekie weer?
Eric Corton ma - do 22 - 1 uur (Dennis dus weg)quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:23 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben ff 2 dagen niet op FOK! te vinden en ik heb het idee dat ik een pallet faxen gemist heb. Gaat Domien stoppen met Ekstra Weekend? Wie kan hem opvolgen dan?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:26 schreef TheArt het volgende:
Nee, die nieuwe van Alain Clark valt niet echt in de smaak bij mij.
Van die kudwinkel die zegt om 17 uur te sluiten maar om 16.45 uur al lachend dicht is?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, ik ben het niet. Dan was de taart/vlaai in de studio duidelijk van een ander merk geweest wat dan heel groot op de doos had gestaan
De nieuwe avond kende ik al wel. Ook wel logisch dat Domien geen tijd meer heeft voor Ekstra Weekend. Maar nu is dus de vraag wie die nieuwe opvolger is die daar met zn penis in de studio zit.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eric Corton ma - do 22 - 1 uur (Dennis dus weg)
Rudy Mackay vr 22 - 1 uur
Domien en Annemieke za 20-23 uur
Van de opvolger van Domien hebben we nooit meer wat gehoord, dus da's nog onbekend.
Heeft die al een account hier...?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
't Is inderdaad De Opvolger!
Waardoor je q-cakejes mee moest nemen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Van die kudwinkel die zegt om 17 uur te sluiten maar om 16.45 uur al lachend dicht is?
Hmm, nee, want ze zijn tot 18h openquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Van die kudwinkel die zegt om 17 uur te sluiten maar om 16.45 uur al lachend dicht is?
Of met zn vagina... Er zijn vage mensen hoor!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:27 schreef Marc63 het volgende:
Maar nu is dus de vraag wie die nieuwe opvolger is die daar met zn penis in de studio zit.
Oh, ja, shit. Ik bedoel MultiVlaai inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, nee, want ze zijn tot 18h open
Ja, daar heb je het alquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Oh, ja, shit. Ik bedoel MultiVlaai inderdaad
1. 't is alweer te laat om een vlaai te regelen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:34 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ziet Broekie alweer in de trein springen met een vlaai en een kerstboom.
Die pagina is leeg!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:28 schreef TheArt het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_nieuws/07_nieuws/24331
Zal vast al gepost zijn, maar goed
Ik verwacht wel dat ie z'n gezicht een keer zal laten zien in het Glazen Huis, maar heb natuurlijk geen flauw idee wanneer.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:35 schreef purplerose het volgende:
Broekie: Is er nog een kans dat ik Eric Corton ga kunnen spotten die dagen?![]()
![]()
* WebHawkjuh heeft nu een pallet lampjes naast zich.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh stormt de zolder op zoekende naar de kerstversieringen
* Feivel1 gaat morgen boom opzetten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh stormt de zolder op zoekende naar de kerstversieringen
Hij gaat toch mensen trouwens in het Huis, dus lijkt me welquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:35 schreef purplerose het volgende:
Broekie: Is er nog een kans dat ik Eric Corton ga kunnen spotten die dagen?![]()
![]()
Wil al zolang eens met hem en zn tattoos op de feauteauquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij gaat toch mensen trouwens in het Huis, dus lijkt me wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |