vorig jaar werd heel vaak geshuffeld uiteindelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
@DomienVerschuuren of MichielV:
Is er al een rooster van wie volgende week wanneer draait? Ik neem aan dat het een vaste rotatie is, maar is die al bekend?
Dat heb ik met black cat van janet jacksonquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Bedenk me net dat ik wakker ben geworden met Domien op de radiowekker ging om 5:47 en Domien viel volgens mij in voor Muijs.
DRAAIEN PLEASE !!!!! Dirty Diana, DAT IS ZO'N VETTE PLAAT
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Mijn hemel alleen al het intro van de plaat is onwijs mooi.... Geluid gaat hier even heel hard.
Zometeen de laatste 3voor12XL. Zullen we blijven luisteren?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alles klopt aan die plaat. Het swingt, de sample is vet en zelfs na de 50x keer horen klinkt het alsof je de plaat voor het eerst hoort. Betrap mezelf er telkens weer op dat ik behoorlijk loop te swingen op het liedje, zelfs 's ochtends vroeg en dat zegt in mijn geval wel wat (ben geen ochtendmens). [afbeelding]
[afbeelding] purplerose
Oja! zie de edit nu ook ( je hebt gelijk )quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Je hebt mijn edit net niet meegenomen....
quote:
Die LUUUUUCHT!quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Laatste uitzending 3VOOR12XL.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom hoor ik Andre Hazes op 3fm?
Kennelijk een doos vol met T-Shirts en Truien aan het uitpakken, aan elkaar showen en weer inpakken. Het doel? Geen ideequote:Op vrijdag 14 december 2007 22:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waar zijn ze in de stustu mee bezig?
En zondag zeker naar de Efteling, want ze riepen in een reclame 'Kom maar langs... als je durft!'quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed. Ik ben er vandoor, tot morgen enzo!
Morgenochtend naar de lokale omroep. (Ze riepen op zender "Kom maar langs!")
Sukkels. Moeten ze die reclame maar niet om 22.00 uur savonds uitzenden. Dan kom ik ook hoor...quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En zondag zeker naar de Efteling, want ze riepen in een reclame 'Kom maar langs... als je durft!'![]()
Als ze het volplempen met een pallet kerstbomen komt dat best goed hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:48 schreef Treezz het volgende:
Op de website van 3fm, zie je een fotootje waar de dj's gaan staan als ze moeten draaien , maar dat ding is gewoon megagroot ....
de vorige editie stonden ze knus en gezellig...
Ik dacht 9 uur.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:27 schreef Broekie het volgende:
Het zal vast wel al ergens gestaan hebben hoor, maar hoe vroeg worden de heren eigenlijk opgesloten in het huis?
't enige wat ik op 3FM er over kan vinden is dit:quote:
Maar dan is dus de vraag wat de poster van dat nieuwsbericht vroeg vindtquote:De prins verschijnt op 19 december in alle vroegte in het Glazen Huis om de 3 DJ's veel succes te wensen en ze vervolgens voor 6 dagen op te sluiten.
Nee, nu pasquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:47 schreef Hartox het volgende:
En toen was deze ook vol..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |