Ook die zullen we dan moeten weigeren. Maar, eerlijk gezegd: nee.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:17 schreef Marc63 het volgende:
Bij die oproep dacht ik ook dat WH meteen zou willen gaan, maar dat ie waarschijnlijk te ver weg zou wonen. Niet bang dat er meerdere luisteraars zijn die het letterlijk opvatten?
Mja, vorig jaar mochten er wel mensen met een pallet kerstverlichting naar binnen. Ik kan me de verwarring wel voorstellen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ook die zullen we dan moeten weigeren. Maar, eerlijk gezegd: nee.
Dat was allemaal geproduceerd nadat ze zich na de oproep hadden gemeld via sms, e-mail of telefoon. Dat is gewoon het verschil.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, vorig jaar mochten er wel mensen met een pallet kerstverlichting naar binnen. Ik kan me de verwarring wel voorstellen.
Naja... je dacht ook dat je niet gebeld zou worden...quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat was een heel erg stomme vergissing.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Naja... je dacht ook dat je niet gebeld zou worden...
Een stukje taart gaat er ook wel in hoor...quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat was een heel erg stomme vergissing.
Jongens, zullen we er over ophouden? We hebben deze beslissing met z'n 3en gemaakt. Klaar.
Iemand koffie?
Nou, doe 's niet zo streng!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nah, 'k heb liever thee, mag dat ook? Zal ik hem dan komen halen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jongens, zullen we er over ophouden? We hebben deze beslissing met z'n 3en gemaakt. Klaar.
Iemand koffie?
Mét stukje taart zeker.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nah, 'k heb liever thee, mag dat ook? Zal ik hem dan komen halen?
'k denk niet dat er nog veel over is van de taart na dat gevecht, of wel?quote:
Typisch gevalletje van "hier word ik nou nooit zat van".quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:30 schreef purplerose het volgende:
oe! deze al hele tijd niet meer gehoord! goeie!
Laat Domientje nog even rustig blijven, op z'n laatste avondquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Iemand koffie?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bierrrrrrrrr ! [afbeelding]
Henk en Ron [afbeelding]
Mooi om het te volgen via de cam. [afbeelding]
Toffe plaat van de Freemasons [afbeelding]
Lekker!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Palmmmmmm...
[ afbeelding ]
Die drum-woord-grappen
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker! [afbeelding]
aardige Mooie, goede plaat de niewe van Lenny.
Die is geniaal die short films collectionquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:36 schreef Broekie het volgende:
Michiel: Heb je ook nog zo'n Pixar Short Films Collection DVD?
De rest uit die "The Ultimate Pixar Collection" box heb ik namelijk voor het grootste deel al, maar die Shorts DVD ontbreekt nog in m'n collectie
Ff mailen voor de zaterdag.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:35 schreef Broekie het volgende:
Dames en heren, denken we ook nog even aan mijn oproep voor vrijwilligers?
'k heb tot dusver slechts twee mailtjes ontvangen![]()
Ik snap die mensen ook niet helemaal eigenlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:49 schreef purplerose het volgende:
ik vind het een geniale grap, die mensen moet niet zo piepen
Whehehehequote:Op vrijdag 14 december 2007 20:47 schreef wolfrolf het volgende:
WebHawk [afbeelding]
Domien [afbeelding]
[afbeelding] Ekstra Weekend [afbeelding]
[afbeelding] BIER [afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:50 schreef Sirolf het volgende:
Ik zou het echt niet weten of het hou Gerard of Henk is... [afbeelding]
Ik neig naar Henk zelf... [afbeelding]
Aan de telefoon was het verschil toch minder... Maar ik blijf er dus bij: in het liedje was het Gerard.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef Marc63 het volgende:
Ik weet wel cker dat het Gerard was. De Gerard-Henk heeft een iets zwaardere stem dan de Henk-Henk.
Ah, de topic-clown is er weer.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Weer terug thuisHeb de oproep een 'beetje' verkeerd begrepen ja, maar ik had eigenlijk niet anders verwacht
Subway was wel lekker
Zodat die collega zich nu nog meer zit te vervelen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:21 schreef MutZ het volgende:
Ik verveel meHeb zelfs al een patiënt van een collega overgenomen
Ze willen niet doodgaan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:21 schreef MutZ het volgende:
Ik verveel meHeb zelfs al een patiënt van een collega overgenomen
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, de topic-clown is er weer. [afbeelding]
Die zit nu gewoon met een pallet bier TV te kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zodat die collega zich nu nog meer zit te vervelen?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ze willen niet doodgaan?
op neuro is het dan toch een stukje drukker dan waar jij zit
Ik heb het helemaal gemist dus..quote:
Die had nog 2 patiënten, dus nu nog 1quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zodat die collega zich nu nog meer zit te vervelen?
Nou dat dus...quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:24 schreef purplerose het volgende:
WAT een vette mix was dit [afbeelding]
Speciaal voor mij houden ze het gewoon rustig vanavond... De hartinfarcten slaan ze overquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ze willen niet doodgaan?
op neuro is het dan toch een stukje drukker dan waar jij zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |