De gasten breakdancen nog steedsquote:Gerard Ekdom zou dan weer een verhaaltje vertellen, 'nooit meer wat van gehoord van die gasten' en uiteraard dat de zangers d'r nek brak (RIP) bij het breakdancen.
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:36 schreef Piles het volgende:
Ik post m hier lekker nog een keer![]()
[ afbeelding ]
Niet volgens die pagina, alleen die ene zin staat verkeerd.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zie je wel: Het staat er fout:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_help_coen
Hij "Loopt" wel volgens die pagina
Een deel van de fax is al aangekomen!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:46 schreef -Hans- het volgende:!
[..]![]()
* -Hans- zit nog altijd te wachten op DE fax met daarin de gegevens over de nieuwe programmering.![]()
quote:Het mag eindelijk gezegd worden! Vanaf zaterdag 5 januari gaan Annemieke en ik een nieuw programma maken op 3FM! Onder de noemer 'Weekend DNA' (denkt u daar vooral even over na) gaan we de zaterdagavond van 20 uur tot 23 uur vullen met een programma zoals dat op dit moment nog niet bestaat op de Nederlandse radio.
Later meer!
Je kunt het natuurlijk ook Domiek of Annemien noemen, maar dit is ook een leuke naam.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een deel van de fax is al aangekomen!
http://domienverschuuren.(...)44663/Weekend%20DNA/
[..]
Jij?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:21 schreef MutZ het volgende:
Wie was er verantwoordelijk voor de eerste donatie in onze collectebus?
hfquote:Op donderdag 13 december 2007 16:21 schreef MutZ het volgende:
Ohja, ik ga nu borrelen
Tot vannacht of morgen oid
leuk, zitten ze tenminste eens op een tijdstip dat ik wakker benquote:Op donderdag 13 december 2007 16:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Niet eensquote:
Geweldig! maar wat gaat er met de show van Edwin gebeuren? Hoop dat hij wel voor 3FM behouden blijft.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:09 schreef Sirolf het volgende:
quote:Nieuwe programmering voor late avond 3FM
3FM komt vanaf 1 januari met een nieuwe programmering in de late avond. Voortaan zal van maandag tot en met donderdag '3VOOR12 Radio' te horen zijn, vrijdag presenteert Rudy Mackay 'MoveYourAss'.
Door de nieuwe programmering vervallen de programma's '3VOOR12FM', 'Club3VOOR12' en '3VOOR12XL'. Voortaan maakt de VPRO één dagelijks programma van 22:00 tot 1:00 uur: 3VOOR12 Radio. Op donderdag zal dit programma live vanuit DeSmet in Amsterdam komen zoals nu al het geval is op woensdagavond.
Het programma 'MoveYourAss' van Llink verhuist van de dinsdag naar de vrijdagavond. Rudy Mackay blijft het programma presenteren, maar qua formule wordt het programma vernieuwd
quote:Jonge talenten op zaterdagavond 3FM
Domien Verschuuren en Annemieke Schollaardt gaan vanaf volgend jaar een zaterdagavondprogramma op 3FM presenteren. Op zaterdag presenteren ze samen 'Weekend DnA' van 20:00 tot 23:00 uur. Hierdoor stoppen beide dj's met hun nachtprogramma en vervalt 'Ministry Of Beats' met Edwin Diergaarde.
Annemieke Schollaardt begon haar carriere op Curaçao bij Dolfijn FM. Tegenwoordig werkt ze voor de TROs, waarvoor ze een nachtprogramma maakt op 3FM, waar ze ook stationvoice is. Daarnaast presenteert ze dagelijks Uruzgan.FM voor de Nederlandse militairen in Afghanistan.
Domien Verschuuren is sinds april 2006 te horen als nachtjock op 3FM. Tevens is hij tot eind dit jaar producer van het vrijdagavondprogramma 'Ekstra Weekend'.
Beide dj's waren dit najaar genomineerd voor de Marconi Award voor Aanstormend Talent. Domien Verschuuren won deze prijs uiteindelijk.
Zoals elk jaar, ze houden zeker niet van pottenkijkers.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:57 schreef Zotheid het volgende:
Brrrr, het is koud buiten!
Foto's maken van het glazen huis heeft niet veel zin, er staan allemaal hekken omheen.
Ik heb wel een aantal foto's toen er nog geen hekken stonden.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoals elk jaar, ze houden zeker niet van pottenkijkers.
misschien wat nieuwelingen zoals Winfried (:r) en dat mens van tmfquote:Op donderdag 13 december 2007 17:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik mis trouwens nog wie de nachtplaatsen gaan vervullen tussne 01 en 04, of veranderd daar niks?
Diergaarde moet natuurlijk zelf ook veel draaien in den landen denk ikquote:Op donderdag 13 december 2007 17:17 schreef -Hans- het volgende:
Diergaarde levert dus gewoon uren in maar blijft gewoon 's ochtends (weekend) te horen, toch? Goh, 2008 gaat mooi worden. Een heerlijke vrijdagavond met een boel toffe programma's en toffe jocks. Zaterdag Do en Am, niet slecht!
Zou natuurlijk heel goed kunnenquote:Op donderdag 13 december 2007 17:26 schreef borisz het volgende:
Diergaarde moet natuurlijk zelf ook veel draaien in den landen denk ik
Deze Jaiku zegt genoeg: http://domien.jaiku.com/presence/19522526quote:Op donderdag 13 december 2007 17:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Stopt domien met de productie van EW?
Yiehaaaaaaaquote:Op donderdag 13 december 2007 18:27 schreef TheZapster het volgende:
Jammer, Dennis Weening weg , ik kon de DennisStennisPlaat altijd erg waarderen op maandagavond.
Jij al op Jaiku dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Deze Jaiku zegt genoeg: http://domien.jaiku.com/presence/19522526
Jaiku invites? Bij Jaiku meld je je gewoon aan!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas niet.
Ik kan maar geen invite bemachtigen...
De nieuwe Hyves ofzo zekerquote:Op donderdag 13 december 2007 19:11 schreef borisz het volgende:
wat is Jaiku nou weer?
Log eens uit en probeer een nieuw account aan te maken. Gaat je niet lukken!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jaiku? Bij Jaiku meld je je gewoon aan!
Huuh! Wat vaag! Ik zie ook nergens dat ik invites heb ofzo. Sorry!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Log eens uit en probeer een nieuw account aan te maken. Gaat je niet lukken!![]()
Invite-only sinds het van Google is...
Ik kan ook niet inviten. Hoe ben ik er zelf eigenlijk aan gekomen? Niet via een bedelbrief van jou?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Huuh! Wat vaag! Ik zie ook nergens dat ik invites heb ofzo. Sorry!
Waarom?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]Inmiddels wordt op de chat uitgebreid gediscussierd over DomienVerschuuren's mobiele nummer
Wie patst er?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Webhawk zit te patsen dat 'ie je vanmiddag per SMS heeft lopen lastigvallen. :+
1 2 3 4 5 | [19:28:00] <FlorisD> Domien stond daar al in, had mn MSN-lijst geïmporteerd :P [19:28:00] <WebHawk> hehe [19:28:04] <WebHawk> mocht 't ooit nodig zijn?:P [19:28:11] <FlorisD> géén idee :P |
Oh, dat smsje dat ik meteen heb weggegooid omdat er alleen 'kiekeboe' in stond en ik het nummer niet kende?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Webhawk zit te patsen dat 'ie je vanmiddag per SMS heeft lopen lastigvallen.
Kende je het nummer niet?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Oh, dat smsje dat ik meteen heb weggegooid omdat er alleen 'kiekeboe' in stond en ik het nummer niet kende?
Jij loopt te patsen hoor! :Pquote:Op donderdag 13 december 2007 19:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wie patst er?
[ code verwijderd ]
Hoe kom je daaaaaar nou bij?
Maar onder het mom van de betere journalistiek heb ik wel even een test-sms'je gestuurd :D
Noooooit meer wat van gehoord, en misschien maar beter ook...
1 2 3 4 5 6 7 | [19:09:31] <WebHawk> noooooit meer wat van gehoord [19:10:18] <WebHawk> rare stem op zetten [19:10:20] <WebHawk> en dna hard roepen [19:10:25] <WebHawk> DOMIEN IS WEER TERUG OP DE RADIO!!!11one [19:10:30] <WebHawk> Jep |
Dat is een gemanipuleerde chatlog!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij loopt te patsen hoor! :P
[ code verwijderd ]
:+
1 2 3 4 5 6 | [19:10:06] <WebHawk> op zaterdagavond [19:10:08] <Glacier|busy> dus we zien hier het nummer van de marconi winnaar? :P [19:10:10] <WebHawk> rare stem op zetten [19:10:12] <WebHawk> en dna hard roepen [19:10:17] <WebHawk> DOMIEN IS WEER TERUG OP DE RADIO!!!11one |
1 2 3 4 5 6 7 | [19:04:59] <WebHawk> hehe [19:05:20] <WebHawk> dat ga ik hier natuurlijk niet zomaar in het kanaal spammen [19:05:30] <FlorisD> alleen tijdstip, niet nummer he :P [19:05:38] <FlorisD> en anders vind ik m zelf wel >:) [19:05:50] <WebHawk> Nee, ik kan dat soort dingen niet zomaar in het kanaal vertellen, [19:05:53] <WebHawk> dus... zie pm :D |
Manipulate-a-gogo!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat is een gemanipuleerde chatlog!
[ code verwijderd ]
Daarnaast begon jij erover...
[ code verwijderd ]
Ik heb 'm NIET gesms't en dat zal ik ook nooooit doen. Zo ben ik niet. DomienVerschuuren, check je phonequote:
Dat wil ik niet wetenquote:[19:49:48] <WebHawk> Ik heb me daarnet toch een VIEZE WIND gelaten!!!!11
Ik ben VOL-KO-MEN ontschuldig... Tot Domien het tegendeel bewijstquote:
Dat was DaMook:quote:Op donderdag 13 december 2007 16:21 schreef MutZ het volgende:
Wie was er verantwoordelijk voor de eerste donatie in onze collectebus?
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:34 schreef DaMook het volgende:
Goedenavond.
Ik heb al 10,- euro gedoneerd.
No doubt about that!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Valerie verdient het om de SR-hit te zijn, maar dan wel het origineel van TheZutons
quote:
Lurken aan een dichte fles?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:06 schreef Sirolf het volgende:
En wat doen Domien en Annemieke als ze een fles Gluhwein krijgen...? Juist!
[ afbeelding ]
Sinds Jaiku is overgenomen door google zijn ze terug in Beta, en kun je er alleen op basis van invite op inschrijven.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jaiku invites? Bij Jaiku meld je je gewoon aan!
Invites vind je onder 'people' en dan 'invite friends'.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Huuh! Wat vaag! Ik zie ook nergens dat ik invites heb ofzo. Sorry!
Ah. Iemand interested? PM mijquote:Op donderdag 13 december 2007 21:25 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Invites vind je onder 'people' en dan 'invite friends'.
En het wordt al meerquote:
Roosjequote:
Dat idee had ik ook toen ik naar huis reed. Een lekker warm bad.quote:
Ik wil ook een bad!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook toen ik naar huis reed. Een lekker warm bad.
Totdat ik de laptop weer zag toen ik de kamer binnen kwam.
Zo groot is m'n douche nou ook weer nietquote:Op donderdag 13 december 2007 22:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Krukje onder de douche kun je ook zitten.....
Ik heb het gezienquote:
Niet verzopen?quote:
Ik wacht gewoon rustig op de rest...quote:
Hoor het net ook maar ik vind het absoluut niet erg. Ik vind Dennis Weening een zeer matige jock en voegt - imo - weinig toe. Draait af en toe wel aardige platen maar voor de rest...quote:Op donderdag 13 december 2007 18:27 schreef TheZapster het volgende:
Jammer, Dennis Weening weg , ik kon de DennisStennisPlaat altijd erg waarderen op maandagavond.
Dat was ook mijn eerste gedachte...quote:Op donderdag 13 december 2007 23:19 schreef -Hans- het volgende:
Zeg, de foto (contract TROS) wat een tijd terug op de site van Domien stond was dus het contract voor een show op zaterdagavond?
Trustequote:
Mijn bank heeft me -50 euro doneert.....quote:Op donderdag 13 december 2007 23:47 schreef DaMook het volgende:
Ik had gisteren al 10 euro gedoneerd [afbeelding] .
Hoe kom je aan die foto?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:29 schreef Sirolf het volgende:
De mobiele studio staat al klaar.
[ afbeelding ]
Flickr-account van Michiel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto? :p
Ik mocht daar niet in.
Hopelijk gaan die hekken snel weg, dan kan ik er mee van zien.quote:
Ik vrees dat dat pas woensdagochtend héél vroeg gaat gebeuren. Althans, dat was de vorige jaren ook zo.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hopelijk gaan die hekken snel weg, dan kan ik er mee van zien.
Ik denk dat ik woensdagochtend maar even ga kijken. Kan ik wimlex ook een keertje irl zien.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat pas woensdagochtend héél vroeg gaat gebeuren. Althans, dat was de vorige jaren ook zo.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:29 schreef Sirolf het volgende:
De mobiele studio staat al klaar. [afbeelding]
[afbeelding]
Ja we zitten #guis enzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:42 schreef DaMook het volgende:
Druk hier zegen dat nog wel terwijl Guis er is
.
Ja hee blijf eens gewon hierquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja we zitten #guis enzo [afbeelding] bij dat snelle licht [afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:11 schreef MissHobje het volgende:
en dan laat je me zitten zeker [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
thxquote:
Die shit is waaaack! Altijd grappig dat mensen die niet van hiphop houden dit soort troep wel trekkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:47 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ik vind't nog wel meevallen...Zou't nooit kopen laat staan downloaden...maar vind't niet onaardig
Mwah, vind ik niet hoor. Meer funk dan hiphop. Maar in feite.. er is veel funk gebruikt als basis voor hiphop dus de cirkel is dan zo weer rondquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Living Colour valt bijvoorbeeld ook onder hiphop
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:35 schreef Broekie het volgende:
Gezocht: vrijwilligers voor de MetMichiel-Fans Serious Request actie OP het Plein in Den HaagWat is het plan?
Wij gaan collecteren met 3FM Serious Request collectebussen, op en rond het Plein in Den Haag.
Mensen die bij ons een bijdrage in de bus doen die wij de moeite waard vinden, krijgen in ruil daarvoor een presentje.
Dat is dan ook meteen waar wij de extra donaties mee hopen binnen te halen, het element "als je nou nog iets meer doneert krijg je een leuke Serious Request ..... van mij". Wat dat item op de puntjes is mag ik in dit stadium helaas nog niets over zeggen, aangezien er nog helemaal niets rond is met de mogelijke leverancier.Maar hoeveel mensen zoek je dan?
Ik zoek voor iedere dag nog minimaal één iemand, liefst minimaal twee iemanden, naast mijzelf.
Ik neem de coördinatie van de actie op mij, en zal dus nagenoeg de hele actie vanaf een redelijke tijd 's ochtends tot een redelijke tijd 's avonds aanwezig zijn. Ik heb zojuist via MSN toestemming van mijn leidinggevende gekregen om alle werkdagen hiervoor vrij te nemen.Ik kan wel helpen!
Mooi
Stuur in dat geval mij even een mailtje, met daarin in ieder geval je voor- en achternaam, je nickname, je telefoonnummer en de dagen en tijden waarop je wil en kan helpen.
Al deze gegevens worden vertrouwenlijk behandeld en alleen gebruikt ten behoeve van deze actie. Het telefoonnummer is puur voor noodgevallen en communicatie op de dagen zelf.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ik woon een beetje te ver weg, maar steun de actie van afstand
Plaatje aanvragen voor 50,00 dan maar
Is die Tracy Chapman nu een man of een vrouwquote:
Ik weet niet wat ik nu erger vind, dit nummer of Last Christmasquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Vorige keer draaiden ze dit nummer toen ik naar huis reed, was't mooi mistigKerstgevoel
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Driving home for Christmas
Vorige keer draaiden ze dit nummer toen ik naar huis reed, was't mooi mistigKerstgevoel
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:45 schreef cosmick het volgende:
"21000 Miles" van The Pretenders vind ik wel supermooi.
Je bent raarquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
en The Pretenders vind ik ook niks aan
Haha, ander nummer, excusesquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
2000 Miles.
http://www.youtube.com/watch?v=30kXXTdmGCo
http://www.lyricsfreak.com/p/pretenders/2000+miles_20110669.html
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Oh na die youtube weet ik over welk nummer je het hebt
Sorry, dat vind ik wel een super nummer inderdaad
Oja, da's idd vrij kutquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik was in de war met dat nummer van "And I've walked a 1000 miles" die engelse troep zeg maar
Moet in de Bommelerwaard wel lukken de laatste tijd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:28 schreef cosmick het volgende:
Gaat er wel eens een dag voorbij zonder 10 x U2?
Je bedoelt toch niet die van de Proclaimers (500 miles)? Die is best OK.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik was in de war met dat nummer van "And I've walked a 1000 miles" die engelse troep zeg maar
Maar commercieel gezien een godsgeschenk voor George Michael. Iedere kerst rinkelt de kassa weer flink voo deze schuinsmarcheerder. Goed gedaan Sjors!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
Last Christmas vind ik wel een verschrikkelijk nummer![]()
Die zijn inderdaad allebei heel mooi. En het moge dan wel pulp zijn, maar 'All I want for Christmas' van Mariah Carey word ik iedere keer weer zo vrolijck van! Kan ik wel 10x per dag horen, vooral als ik me er zo een borstenfoto van Mariah bij voor de geest haal :pquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die Fay Lovsky "Christmas was a friend of my" en "2000 Miles" van The Pretenders vind ik wel supermooi.
Mja, ik dacht ergens te hebben opgevangen dat er de eerste dagen van volgende week nog wel wat zou zijn, maar dat weet ik dus niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom is er geen raaddemegahit poll?
Edit: Ohja, er is volgende week natuurlijk geen megahit
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ] Merry Christmas Baby
"Je moet gewoon iedere week waarin ze een MH hebben niet luisteren, dan wordt er niks verpest!"quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
Fijn dat er geen MH is volgende week, eindelijk een week dat een nummer NIET verpest wordt voor mij
James Blunt?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je moet je als DJ toch de ogen uit de kop schamen dat je dit soort gedrochten van geluidsproducties de ether in moet slingeren.
????quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mag de SC iets SFW'er aub?
Zo, die is helder! Maar wij zijn ook helder... MET KIPPENSOEP!quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
OH SC as in SlowChat
en niet as in Silent Chaos
Ik heb de CDquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb de CD
Gewonnen trouwens.. bij Henk
Ken je hier cd's winnen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb hem hier op FOK! gewonnen.......... tis alleen nog ff wachten tot de cd in de brievenbus ligt
crewprijsvraag, kunnen wij ook eens wat winnenquote:
Om eerlijk te zijn: ik kom echt net m'n nest uitrollenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: ik kom echt net m'n nest uitrollen
Ik heb een late dienst, dus voor mij gaat het niet voor twaalven worden voordat ik thuis ben...quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb er al een halve dag opzitten.
Heb zin in Ekstra weekend.
Lekker hè?quote:
Ik heb er nu al spijt van. Veel gaarder kan ik niet zijnquote:
Toch wel 3FM op het werk? anders mis je het Ekstra weekendquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:56 schreef MutZ het volgende:
Ik heb een late dienst, dus voor mij gaat het niet voor twaalven worden voordat ik thuis ben...
Ik voel me kiplekkerquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er nu al spijt van. Veel gaarder kan ik niet zijn![]()
En binnen een paar uur moet een onderzoeksrapport over jaarverslagen af zijn
Nope, tis in een ziekenhuis op de hartbewaking, dus geen Ekstra weekend voor mijquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch wel 3FM op het werk? anders mis je het Ekstra weekend
Ik moet nog een hele dagquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mogge, MutZ.
Ik heb er al een halve dag opzitten. De andere helft moet ik helaas nog
Enjoy SCquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ipod vrijdag, dus radio gaat uit
Prettig weekend en tot maandag allemaal![]()
Waarom heb jij iedere vrijdag ipoddag?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ipod vrijdag, dus radio gaat uit
Prettig weekend en tot maandag allemaal![]()
Ik vind vrijdagmiddag nooit zo leuk op 3FM, bovendien heb ik dan weer ff genoeg radio gehoord...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waarom heb jij iedere vrijdag ipoddag?
af en toe lijken we wel klonen van elkaarquote:
had even de afdelingsradio omgezet, had mij ook wat gegil geschreeuwd!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:42 schreef Woolhat het volgende:
Ik denk ik hoor een sirene... Ik had ramen en deuren al gesloten en de regionale zender aangezet...
Ik lag al onder de tafel zelfs.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:42 schreef Woolhat het volgende:
Ik denk ik hoor een sirene... Ik had ramen en deuren al gesloten en de regionale zender aangezet...
19" widequote:Op vrijdag 14 december 2007 14:58 schreef purplerose het volgende:
hai lievjes
Me ogen moeten nogal wennen aan me nieuwe monitor
Me vervangende monitor was een 14 inch en deze is een 19inch widescreen
maar hijs wel meaui!
Ik heb hier een 22" HP 2025 en da's fijn! Photoshopt net ff wat lekkerder.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:15 schreef purplerose het volgende:
22" vind ik denk te groot als pc monitor
Hijs zo mooi en ganz geil![]()
* Sirolf heeft 2x 19" widescreen naast elkaar...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:58 schreef purplerose het volgende:
hai lievjes
Me ogen moeten nogal wennen aan me nieuwe monitor
Me vervangende monitor was een 14 inch en deze is een 19inch widescreen
maar hijs wel meaui!
Ik heb nu in principe 2880x900.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:30 schreef Zotheid het volgende:
20" wide hier, lekker op 1680*1050. Morgen komt m'n 66 cm lcd tv.
Deze heb ik idd ook genomen voor de fotobewerking enzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb hier een 22" HP 2025 en da's fijn! Photoshopt net ff wat lekkerder.
Thuis heb ik 2 19" schermpjes wat ook wel weer handig is (tools e.d. naar 1 scherm zodat je een lekker groot canvas hebt).
De mijne is 24"quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb hier een 22" HP 2025 en da's fijn! Photoshopt net ff wat lekkerder.
Thuis heb ik 2 19" schermpjes wat ook wel weer handig is (tools e.d. naar 1 scherm zodat je een lekker groot canvas hebt).
Hoe gevoelig...quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:27 schreef cosmick het volgende:
"NO ONE NO ONE NOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOONE".
Schitterend.
Hip.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Speciaal voor cos... weer een andere van Madonna.
Ik wil er straks ook een halen. De grootte van het scherm is afhankelijk van de hoogte van mijn kerstbonusquote:
Groter is niet altijd beter hequote:
Dit is de oude van me pa. Hij heeft zelf een nieuwe 107 cm plasma gekocht.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik wil er straks ook een halen. De grootte van het scherm is afhankelijk van de hoogte van mijn kerstbonus.
Neeh, niet echt spannendquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:41 schreef -Hans- het volgende:
3FM Meeeeeeeeeeeeegahit week 51: Alain Clarke - Father and Friend...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:41 schreef -Hans- het volgende:
"Geloof je dat echt?"quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
. Neenee, de platenmaatschappij heeft hier echt niets mee te maken.
Alwéér Alain Clark? Die was 9 weken geleden ook al de maker van de Megahit...quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:41 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:05 schreef MutZ het volgende:
Oh, wat heb ik het toch druk... Ga zo m'n laatste patient overplaatsen en verder de hele avond vooral niet teveel uitvoeren...(hoewel je dat op een hartbewaking nooit zeker weet)
1 2 | <MutZ> Och, dat kan vast wel wachten... |
Dear Jessie toch?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:19 schreef Treezz het volgende:
Rond 10 voor 4 bij rabradio kwam het liedje van madonna langs, zo'n kerstliedje, weten jullie nog welke ?
bij 3fm staat er nog geen playlist op dat tijdstip!
Dear Jessie.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:19 schreef Treezz het volgende:
Rond 10 voor 4 bij rabradio kwam het liedje van madonna langs, zo'n kerstliedje, weten jullie nog welke ?
bij 3fm staat er nog geen playlist op dat tijdstip!
Dat niet, maar vind het wel een gezellig kerst achtig liedje...quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dear Jessie.
Is geen Kerstnummer toch?
Inderdaad en zo boeiend is de single nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:47 schreef Sirolf het volgende:
Alwéér Alain Clark? Die was 9 weken geleden ook al de maker van de Megahit...
quote:612 Teletekst vr 14 dec
******Heikki Kovalainen naar McLaren
**Heikki Kovalainen rijdt komend jaar
voor het Formule 1-team van McLaren.De
Fin maakte het afgelopen seizoen voor
Renault zijn Formule 1-debuut en werd
met 30 punten 7de in de WK-eindstand.
Kovalainen,die bij McLaren stalgenoot
wordt van de Engelsman Lewis Hamilton,
neemt de plaats in van Fernando Alonso,
die de Fin bij Renault vervangt.Pedro
de la Rosa blijft bij McLaren in dienst