Ik lag al onder de tafel zelfs.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:42 schreef Woolhat het volgende:
Ik denk ik hoor een sirene... Ik had ramen en deuren al gesloten en de regionale zender aangezet...
19" widequote:Op vrijdag 14 december 2007 14:58 schreef purplerose het volgende:
hai lievjes
Me ogen moeten nogal wennen aan me nieuwe monitor
Me vervangende monitor was een 14 inch en deze is een 19inch widescreen
maar hijs wel meaui!
Ik heb hier een 22" HP 2025 en da's fijn! Photoshopt net ff wat lekkerder.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:15 schreef purplerose het volgende:
22" vind ik denk te groot als pc monitor
Hijs zo mooi en ganz geil![]()
* Sirolf heeft 2x 19" widescreen naast elkaar...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:58 schreef purplerose het volgende:
hai lievjes
Me ogen moeten nogal wennen aan me nieuwe monitor
Me vervangende monitor was een 14 inch en deze is een 19inch widescreen
maar hijs wel meaui!
Ik heb nu in principe 2880x900.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:30 schreef Zotheid het volgende:
20" wide hier, lekker op 1680*1050. Morgen komt m'n 66 cm lcd tv.
Deze heb ik idd ook genomen voor de fotobewerking enzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb hier een 22" HP 2025 en da's fijn! Photoshopt net ff wat lekkerder.
Thuis heb ik 2 19" schermpjes wat ook wel weer handig is (tools e.d. naar 1 scherm zodat je een lekker groot canvas hebt).
De mijne is 24"quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb hier een 22" HP 2025 en da's fijn! Photoshopt net ff wat lekkerder.
Thuis heb ik 2 19" schermpjes wat ook wel weer handig is (tools e.d. naar 1 scherm zodat je een lekker groot canvas hebt).
Hoe gevoelig...quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:27 schreef cosmick het volgende:
"NO ONE NO ONE NOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOONE".
Schitterend.
Hip.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Speciaal voor cos... weer een andere van Madonna.
Ik wil er straks ook een halen. De grootte van het scherm is afhankelijk van de hoogte van mijn kerstbonusquote:
Groter is niet altijd beter hequote:
Dit is de oude van me pa. Hij heeft zelf een nieuwe 107 cm plasma gekocht.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik wil er straks ook een halen. De grootte van het scherm is afhankelijk van de hoogte van mijn kerstbonus.
Neeh, niet echt spannendquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:41 schreef -Hans- het volgende:
3FM Meeeeeeeeeeeeegahit week 51: Alain Clarke - Father and Friend...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:41 schreef -Hans- het volgende:
"Geloof je dat echt?"quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
. Neenee, de platenmaatschappij heeft hier echt niets mee te maken.
Alwéér Alain Clark? Die was 9 weken geleden ook al de maker van de Megahit...quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:41 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:05 schreef MutZ het volgende:
Oh, wat heb ik het toch druk... Ga zo m'n laatste patient overplaatsen en verder de hele avond vooral niet teveel uitvoeren...(hoewel je dat op een hartbewaking nooit zeker weet)
| 1 2 | <MutZ> Och, dat kan vast wel wachten... |
Dear Jessie toch?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:19 schreef Treezz het volgende:
Rond 10 voor 4 bij rabradio kwam het liedje van madonna langs, zo'n kerstliedje, weten jullie nog welke ?
bij 3fm staat er nog geen playlist op dat tijdstip!
Dear Jessie.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:19 schreef Treezz het volgende:
Rond 10 voor 4 bij rabradio kwam het liedje van madonna langs, zo'n kerstliedje, weten jullie nog welke ?
bij 3fm staat er nog geen playlist op dat tijdstip!
Dat niet, maar vind het wel een gezellig kerst achtig liedje...quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dear Jessie.
Is geen Kerstnummer toch?
Inderdaad en zo boeiend is de single nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:47 schreef Sirolf het volgende:
Alwéér Alain Clark? Die was 9 weken geleden ook al de maker van de Megahit...
quote:612 Teletekst vr 14 dec
******Heikki Kovalainen naar McLaren
**Heikki Kovalainen rijdt komend jaar
voor het Formule 1-team van McLaren.De
Fin maakte het afgelopen seizoen voor
Renault zijn Formule 1-debuut en werd
met 30 punten 7de in de WK-eindstand.
Kovalainen,die bij McLaren stalgenoot
wordt van de Engelsman Lewis Hamilton,
neemt de plaats in van Fernando Alonso,
die de Fin bij Renault vervangt.Pedro
de la Rosa blijft bij McLaren in dienst