quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ] Merry Christmas Baby
"Je moet gewoon iedere week waarin ze een MH hebben niet luisteren, dan wordt er niks verpest!"quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
Fijn dat er geen MH is volgende week, eindelijk een week dat een nummer NIET verpest wordt voor mij
James Blunt?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je moet je als DJ toch de ogen uit de kop schamen dat je dit soort gedrochten van geluidsproducties de ether in moet slingeren.
????quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mag de SC iets SFW'er aub?
Zo, die is helder! Maar wij zijn ook helder... MET KIPPENSOEP!quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
OH SC as in SlowChat
en niet as in Silent Chaos
Ik heb de CDquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb de CD
Gewonnen trouwens.. bij Henk
Ken je hier cd's winnen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb hem hier op FOK! gewonnen.......... tis alleen nog ff wachten tot de cd in de brievenbus ligt
crewprijsvraag, kunnen wij ook eens wat winnenquote:
Om eerlijk te zijn: ik kom echt net m'n nest uitrollenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: ik kom echt net m'n nest uitrollen
Ik heb een late dienst, dus voor mij gaat het niet voor twaalven worden voordat ik thuis ben...quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb er al een halve dag opzitten.
Heb zin in Ekstra weekend.
Lekker hè?quote:
Ik heb er nu al spijt van. Veel gaarder kan ik niet zijnquote:
Toch wel 3FM op het werk? anders mis je het Ekstra weekendquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:56 schreef MutZ het volgende:
Ik heb een late dienst, dus voor mij gaat het niet voor twaalven worden voordat ik thuis ben...
Ik voel me kiplekkerquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er nu al spijt van. Veel gaarder kan ik niet zijn![]()
En binnen een paar uur moet een onderzoeksrapport over jaarverslagen af zijn
Nope, tis in een ziekenhuis op de hartbewaking, dus geen Ekstra weekend voor mijquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch wel 3FM op het werk? anders mis je het Ekstra weekend
Ik moet nog een hele dagquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mogge, MutZ.
Ik heb er al een halve dag opzitten. De andere helft moet ik helaas nog
Enjoy SCquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ipod vrijdag, dus radio gaat uit
Prettig weekend en tot maandag allemaal![]()
Waarom heb jij iedere vrijdag ipoddag?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ipod vrijdag, dus radio gaat uit
Prettig weekend en tot maandag allemaal![]()
Ik vind vrijdagmiddag nooit zo leuk op 3FM, bovendien heb ik dan weer ff genoeg radio gehoord...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waarom heb jij iedere vrijdag ipoddag?
af en toe lijken we wel klonen van elkaarquote:
had even de afdelingsradio omgezet, had mij ook wat gegil geschreeuwd!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:42 schreef Woolhat het volgende:
Ik denk ik hoor een sirene... Ik had ramen en deuren al gesloten en de regionale zender aangezet...
Ik lag al onder de tafel zelfs.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:42 schreef Woolhat het volgende:
Ik denk ik hoor een sirene... Ik had ramen en deuren al gesloten en de regionale zender aangezet...
19" widequote:Op vrijdag 14 december 2007 14:58 schreef purplerose het volgende:
hai lievjes
Me ogen moeten nogal wennen aan me nieuwe monitor
Me vervangende monitor was een 14 inch en deze is een 19inch widescreen
maar hijs wel meaui!
Ik heb hier een 22" HP 2025 en da's fijn! Photoshopt net ff wat lekkerder.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:15 schreef purplerose het volgende:
22" vind ik denk te groot als pc monitor
Hijs zo mooi en ganz geil![]()
* Sirolf heeft 2x 19" widescreen naast elkaar...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:58 schreef purplerose het volgende:
hai lievjes
Me ogen moeten nogal wennen aan me nieuwe monitor
Me vervangende monitor was een 14 inch en deze is een 19inch widescreen
maar hijs wel meaui!
Ik heb nu in principe 2880x900.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:30 schreef Zotheid het volgende:
20" wide hier, lekker op 1680*1050. Morgen komt m'n 66 cm lcd tv.
Deze heb ik idd ook genomen voor de fotobewerking enzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb hier een 22" HP 2025 en da's fijn! Photoshopt net ff wat lekkerder.
Thuis heb ik 2 19" schermpjes wat ook wel weer handig is (tools e.d. naar 1 scherm zodat je een lekker groot canvas hebt).
De mijne is 24"quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb hier een 22" HP 2025 en da's fijn! Photoshopt net ff wat lekkerder.
Thuis heb ik 2 19" schermpjes wat ook wel weer handig is (tools e.d. naar 1 scherm zodat je een lekker groot canvas hebt).
Hoe gevoelig...quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:27 schreef cosmick het volgende:
"NO ONE NO ONE NOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOONE".
Schitterend.
Hip.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Speciaal voor cos... weer een andere van Madonna.
Ik wil er straks ook een halen. De grootte van het scherm is afhankelijk van de hoogte van mijn kerstbonusquote:
Groter is niet altijd beter hequote:
Dit is de oude van me pa. Hij heeft zelf een nieuwe 107 cm plasma gekocht.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik wil er straks ook een halen. De grootte van het scherm is afhankelijk van de hoogte van mijn kerstbonus.
Neeh, niet echt spannendquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:41 schreef -Hans- het volgende:
3FM Meeeeeeeeeeeeegahit week 51: Alain Clarke - Father and Friend...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:41 schreef -Hans- het volgende:
"Geloof je dat echt?"quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
. Neenee, de platenmaatschappij heeft hier echt niets mee te maken.
Alwéér Alain Clark? Die was 9 weken geleden ook al de maker van de Megahit...quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:41 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:05 schreef MutZ het volgende:
Oh, wat heb ik het toch druk... Ga zo m'n laatste patient overplaatsen en verder de hele avond vooral niet teveel uitvoeren...(hoewel je dat op een hartbewaking nooit zeker weet)
| 1 2 | <MutZ> Och, dat kan vast wel wachten... |
Dear Jessie toch?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:19 schreef Treezz het volgende:
Rond 10 voor 4 bij rabradio kwam het liedje van madonna langs, zo'n kerstliedje, weten jullie nog welke ?
bij 3fm staat er nog geen playlist op dat tijdstip!
Dear Jessie.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:19 schreef Treezz het volgende:
Rond 10 voor 4 bij rabradio kwam het liedje van madonna langs, zo'n kerstliedje, weten jullie nog welke ?
bij 3fm staat er nog geen playlist op dat tijdstip!
Dat niet, maar vind het wel een gezellig kerst achtig liedje...quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dear Jessie.
Is geen Kerstnummer toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |