quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ] Merry Christmas Baby
"Je moet gewoon iedere week waarin ze een MH hebben niet luisteren, dan wordt er niks verpest!"quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
Fijn dat er geen MH is volgende week, eindelijk een week dat een nummer NIET verpest wordt voor mij
James Blunt?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je moet je als DJ toch de ogen uit de kop schamen dat je dit soort gedrochten van geluidsproducties de ether in moet slingeren.
????quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mag de SC iets SFW'er aub?
Zo, die is helder! Maar wij zijn ook helder... MET KIPPENSOEP!quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
OH SC as in SlowChat
en niet as in Silent Chaos
Ik heb de CDquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb de CD
Gewonnen trouwens.. bij Henk
Ken je hier cd's winnen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb hem hier op FOK! gewonnen.......... tis alleen nog ff wachten tot de cd in de brievenbus ligt
crewprijsvraag, kunnen wij ook eens wat winnenquote:
Om eerlijk te zijn: ik kom echt net m'n nest uitrollenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: ik kom echt net m'n nest uitrollen
Ik heb een late dienst, dus voor mij gaat het niet voor twaalven worden voordat ik thuis ben...quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb er al een halve dag opzitten.
Heb zin in Ekstra weekend.
Lekker hè?quote:
Ik heb er nu al spijt van. Veel gaarder kan ik niet zijnquote:
Toch wel 3FM op het werk? anders mis je het Ekstra weekendquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:56 schreef MutZ het volgende:
Ik heb een late dienst, dus voor mij gaat het niet voor twaalven worden voordat ik thuis ben...
Ik voel me kiplekkerquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er nu al spijt van. Veel gaarder kan ik niet zijn![]()
En binnen een paar uur moet een onderzoeksrapport over jaarverslagen af zijn
Nope, tis in een ziekenhuis op de hartbewaking, dus geen Ekstra weekend voor mijquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch wel 3FM op het werk? anders mis je het Ekstra weekend
Ik moet nog een hele dagquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mogge, MutZ.
Ik heb er al een halve dag opzitten. De andere helft moet ik helaas nog
Enjoy SCquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ipod vrijdag, dus radio gaat uit
Prettig weekend en tot maandag allemaal![]()
Waarom heb jij iedere vrijdag ipoddag?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ipod vrijdag, dus radio gaat uit
Prettig weekend en tot maandag allemaal![]()
Ik vind vrijdagmiddag nooit zo leuk op 3FM, bovendien heb ik dan weer ff genoeg radio gehoord...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waarom heb jij iedere vrijdag ipoddag?
af en toe lijken we wel klonen van elkaarquote:
had even de afdelingsradio omgezet, had mij ook wat gegil geschreeuwd!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:42 schreef Woolhat het volgende:
Ik denk ik hoor een sirene... Ik had ramen en deuren al gesloten en de regionale zender aangezet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |