Dat idee had ik ook toen ik naar huis reed. Een lekker warm bad.quote:
Ik wil ook een bad!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook toen ik naar huis reed. Een lekker warm bad.
Totdat ik de laptop weer zag toen ik de kamer binnen kwam.
Zo groot is m'n douche nou ook weer nietquote:Op donderdag 13 december 2007 22:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Krukje onder de douche kun je ook zitten.....
Ik heb het gezienquote:
Niet verzopen?quote:
Ik wacht gewoon rustig op de rest...quote:
Hoor het net ook maar ik vind het absoluut niet erg. Ik vind Dennis Weening een zeer matige jock en voegt - imo - weinig toe. Draait af en toe wel aardige platen maar voor de rest...quote:Op donderdag 13 december 2007 18:27 schreef TheZapster het volgende:
Jammer, Dennis Weening weg , ik kon de DennisStennisPlaat altijd erg waarderen op maandagavond.
Dat was ook mijn eerste gedachte...quote:Op donderdag 13 december 2007 23:19 schreef -Hans- het volgende:
Zeg, de foto (contract TROS) wat een tijd terug op de site van Domien stond was dus het contract voor een show op zaterdagavond?
Trustequote:
Mijn bank heeft me -50 euro doneert.....quote:Op donderdag 13 december 2007 23:47 schreef DaMook het volgende:
Ik had gisteren al 10 euro gedoneerd [afbeelding] .
Hoe kom je aan die foto?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:29 schreef Sirolf het volgende:
De mobiele studio staat al klaar.
[ afbeelding ]
Flickr-account van Michiel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto? :p
Ik mocht daar niet in.
Hopelijk gaan die hekken snel weg, dan kan ik er mee van zien.quote:
Ik vrees dat dat pas woensdagochtend héél vroeg gaat gebeuren. Althans, dat was de vorige jaren ook zo.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hopelijk gaan die hekken snel weg, dan kan ik er mee van zien.
Ik denk dat ik woensdagochtend maar even ga kijken. Kan ik wimlex ook een keertje irl zien.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat pas woensdagochtend héél vroeg gaat gebeuren. Althans, dat was de vorige jaren ook zo.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:29 schreef Sirolf het volgende:
De mobiele studio staat al klaar. [afbeelding]
[afbeelding]
Ja we zitten #guis enzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:42 schreef DaMook het volgende:
Druk hier zegen dat nog wel terwijl Guis er is
.
Ja hee blijf eens gewon hierquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja we zitten #guis enzo [afbeelding] bij dat snelle licht [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |