Dat idee had ik ook toen ik naar huis reed. Een lekker warm bad.quote:
Ik wil ook een bad!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook toen ik naar huis reed. Een lekker warm bad.
Totdat ik de laptop weer zag toen ik de kamer binnen kwam.
Zo groot is m'n douche nou ook weer nietquote:Op donderdag 13 december 2007 22:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Krukje onder de douche kun je ook zitten.....
Ik heb het gezienquote:
Niet verzopen?quote:
Ik wacht gewoon rustig op de rest...quote:
Hoor het net ook maar ik vind het absoluut niet erg. Ik vind Dennis Weening een zeer matige jock en voegt - imo - weinig toe. Draait af en toe wel aardige platen maar voor de rest...quote:Op donderdag 13 december 2007 18:27 schreef TheZapster het volgende:
Jammer, Dennis Weening weg , ik kon de DennisStennisPlaat altijd erg waarderen op maandagavond.
Dat was ook mijn eerste gedachte...quote:Op donderdag 13 december 2007 23:19 schreef -Hans- het volgende:
Zeg, de foto (contract TROS) wat een tijd terug op de site van Domien stond was dus het contract voor een show op zaterdagavond?
Trustequote:
Mijn bank heeft me -50 euro doneert.....quote:Op donderdag 13 december 2007 23:47 schreef DaMook het volgende:
Ik had gisteren al 10 euro gedoneerd [afbeelding] .
Hoe kom je aan die foto?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:29 schreef Sirolf het volgende:
De mobiele studio staat al klaar.
[ afbeelding ]
Flickr-account van Michiel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto? :p
Ik mocht daar niet in.
Hopelijk gaan die hekken snel weg, dan kan ik er mee van zien.quote:
Ik vrees dat dat pas woensdagochtend héél vroeg gaat gebeuren. Althans, dat was de vorige jaren ook zo.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hopelijk gaan die hekken snel weg, dan kan ik er mee van zien.
Ik denk dat ik woensdagochtend maar even ga kijken. Kan ik wimlex ook een keertje irl zien.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat pas woensdagochtend héél vroeg gaat gebeuren. Althans, dat was de vorige jaren ook zo.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:29 schreef Sirolf het volgende:
De mobiele studio staat al klaar. [afbeelding]
[afbeelding]
Ja we zitten #guis enzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:42 schreef DaMook het volgende:
Druk hier zegen dat nog wel terwijl Guis er is
.
Ja hee blijf eens gewon hierquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja we zitten #guis enzo [afbeelding] bij dat snelle licht [afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:11 schreef MissHobje het volgende:
en dan laat je me zitten zeker [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
thxquote:
Die shit is waaaack! Altijd grappig dat mensen die niet van hiphop houden dit soort troep wel trekkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:47 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ik vind't nog wel meevallen...Zou't nooit kopen laat staan downloaden...maar vind't niet onaardig
Mwah, vind ik niet hoor. Meer funk dan hiphop. Maar in feite.. er is veel funk gebruikt als basis voor hiphop dus de cirkel is dan zo weer rondquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Living Colour valt bijvoorbeeld ook onder hiphop
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:35 schreef Broekie het volgende:
Gezocht: vrijwilligers voor de MetMichiel-Fans Serious Request actie OP het Plein in Den HaagWat is het plan?
Wij gaan collecteren met 3FM Serious Request collectebussen, op en rond het Plein in Den Haag.
Mensen die bij ons een bijdrage in de bus doen die wij de moeite waard vinden, krijgen in ruil daarvoor een presentje.
Dat is dan ook meteen waar wij de extra donaties mee hopen binnen te halen, het element "als je nou nog iets meer doneert krijg je een leuke Serious Request ..... van mij". Wat dat item op de puntjes is mag ik in dit stadium helaas nog niets over zeggen, aangezien er nog helemaal niets rond is met de mogelijke leverancier.Maar hoeveel mensen zoek je dan?
Ik zoek voor iedere dag nog minimaal één iemand, liefst minimaal twee iemanden, naast mijzelf.
Ik neem de coördinatie van de actie op mij, en zal dus nagenoeg de hele actie vanaf een redelijke tijd 's ochtends tot een redelijke tijd 's avonds aanwezig zijn. Ik heb zojuist via MSN toestemming van mijn leidinggevende gekregen om alle werkdagen hiervoor vrij te nemen.Ik kan wel helpen!
Mooi
Stuur in dat geval mij even een mailtje, met daarin in ieder geval je voor- en achternaam, je nickname, je telefoonnummer en de dagen en tijden waarop je wil en kan helpen.
Al deze gegevens worden vertrouwenlijk behandeld en alleen gebruikt ten behoeve van deze actie. Het telefoonnummer is puur voor noodgevallen en communicatie op de dagen zelf.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ik woon een beetje te ver weg, maar steun de actie van afstand
Plaatje aanvragen voor 50,00 dan maar
Is die Tracy Chapman nu een man of een vrouwquote:
Ik weet niet wat ik nu erger vind, dit nummer of Last Christmasquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Vorige keer draaiden ze dit nummer toen ik naar huis reed, was't mooi mistigKerstgevoel
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Driving home for Christmas
Vorige keer draaiden ze dit nummer toen ik naar huis reed, was't mooi mistigKerstgevoel
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:45 schreef cosmick het volgende:
"21000 Miles" van The Pretenders vind ik wel supermooi.
Je bent raarquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
en The Pretenders vind ik ook niks aan
Haha, ander nummer, excusesquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
2000 Miles.
http://www.youtube.com/watch?v=30kXXTdmGCo
http://www.lyricsfreak.com/p/pretenders/2000+miles_20110669.html
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Oh na die youtube weet ik over welk nummer je het hebt
Sorry, dat vind ik wel een super nummer inderdaad
Oja, da's idd vrij kutquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik was in de war met dat nummer van "And I've walked a 1000 miles" die engelse troep zeg maar
Moet in de Bommelerwaard wel lukken de laatste tijd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:28 schreef cosmick het volgende:
Gaat er wel eens een dag voorbij zonder 10 x U2?
Je bedoelt toch niet die van de Proclaimers (500 miles)? Die is best OK.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik was in de war met dat nummer van "And I've walked a 1000 miles" die engelse troep zeg maar
Maar commercieel gezien een godsgeschenk voor George Michael. Iedere kerst rinkelt de kassa weer flink voo deze schuinsmarcheerder. Goed gedaan Sjors!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
Last Christmas vind ik wel een verschrikkelijk nummer![]()
Die zijn inderdaad allebei heel mooi. En het moge dan wel pulp zijn, maar 'All I want for Christmas' van Mariah Carey word ik iedere keer weer zo vrolijck van! Kan ik wel 10x per dag horen, vooral als ik me er zo een borstenfoto van Mariah bij voor de geest haal :pquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die Fay Lovsky "Christmas was a friend of my" en "2000 Miles" van The Pretenders vind ik wel supermooi.
Mja, ik dacht ergens te hebben opgevangen dat er de eerste dagen van volgende week nog wel wat zou zijn, maar dat weet ik dus niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom is er geen raaddemegahit poll?
Edit: Ohja, er is volgende week natuurlijk geen megahit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |