je eigen topic fipoenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Fipo!
blaat blaat blaaatquote:Op woensdag 12 december 2007 20:32 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
ja, en nu zuip ik me klem.. blaat tegen wat mensen aan...En ga weer weg als ik er niks aan vind!
Zie! De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
Tuurlijk, fipo's4life!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je eigen topic fipoen![]()
[..]
blaat blaat blaaat
Ik ben nog nooit van m'n leven in Friesland geweest, maar heb grote respect voor de inwoners hoor... Wat kunnen díe zuipen zegquote:
Ehr rond 20.00 dacht ikquote:Op woensdag 12 december 2007 20:26 schreef WhiteLightning het volgende:
belleophonron je bericht komt net binnen. wanneer heb je die gestuurd ?
In je dromenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, waar zie je me voor aan zeg?
Maar eh, in welke maat moet dat pakje zijn dan?
Zie OP!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Bellerophon het volgende:
Enne Smokez en diertjuh, er ontstaat iets moois? Het tweede koppel hier?
Wie zijn het eerste koppel dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Bellerophon het volgende:
Dank u!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van m'n leven in Friesland geweest, maar heb grote respect voor de inwoners hoor... Wat kunnen díe zuipen zeg
Dan had ik gelijkquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Bellerophon het volgende:
Jepz!quote:
-smokie hoopt een "Fipo de Clown"-award te krijgen in dit topicquote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, fipo's4life!
Ik hoop natuurlijk op de "Fipo de Clown"-award
De nieuwe versie van "Het zwanenmeer"?quote:
Behoorlijk wat jaartjes geleden zat ik op een of andere camping in Drenthe met een maat van mij. Staan we daar een beetje te gokken en zuipen in de kantine, je kent het wel, komt er zo'n kale gast naar ons toe "HEEE JULLIE ZIJN TOCH MIJN BUREN?!quote:
Goeie!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
-smokie hoopt een "Fipo de Clown"-award te krijgen in dit topic
een nieuwe quote voor je op
Tja, had maar ff wat random dingen geplaatstquote:Op woensdag 12 december 2007 20:43 schreef Friday12 het volgende:
- Waar friday12 zit te fonduen, maar nú al vol zit!nu moest ik lachen
ook die van jou al ?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, had maar ff wat random dingen geplaatst
niets zo smart-assen heequote:Op woensdag 12 december 2007 20:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Slim en creatief zijn twee verschillende dingen natuurlijk he
Bekijke de laatste wedstrijd maar, en denk dan dat ik een grote fan ben van Peter Aertsquote:Op woensdag 12 december 2007 20:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik had thuis toevallig net 3DVD's van de laatste K1 van usenet af geplukt
Gastquote:
Ik blijf er stellig in gelovenquote:
Echt te erg voor woorden... zo mag een finale niet eindigenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bekijke de laatste wedstrijd maar, en denk dan dat ik een grote fan ben van Peter Aerts
(oja, je weet dat mijn knie naar de klote is he ....)
Zat al te zoeken in m'n PM box, maar het staat gewoon publiekelijk in dit topic!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
uhu gezien. Had al dankje gezegd
Moet die DVD's nog steeds een keer branden, maar zal ze zeker ff kijken.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bekijke de laatste wedstrijd maar, en denk dan dat ik een grote fan ben van Peter Aerts
(oja, je weet dat mijn knie naar de klote is he ....)
Da's misschien wel weer zoquote:Op woensdag 12 december 2007 20:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik zit toch op fok de tijd te dooien dan ben je slim
Ik ging zo wat over mijn nek (maak geen grap .. je weet van mijn knie af he)quote:Op woensdag 12 december 2007 20:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moet die DVD's nog steeds een keer branden, maar zal ze zeker ff kijken.
Maar lullig voor Peter iig
te dooien ... I rest my casequote:Op woensdag 12 december 2007 20:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik zit toch op fok de tijd te dooien dan ben je slim
nu ook in je PMquote:Op woensdag 12 december 2007 20:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zat al te zoeken in m'n PM box, maar het staat gewoon publiekelijk in dit topic!
tja..dan kan ik er ook niets meer aan doenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik blijf er stellig in geloven
I know, maar was het zo shocking wat er gebeurde dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ging zo wat over mijn nek (maak geen grap .. je weet van mijn knie af he)
opzich valt het wel mee .. niet echt ranzig ofzo ..quote:Op woensdag 12 december 2007 20:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
I know, maar was het zo shocking wat er gebeurde dan?
*gaat even op youtube kijken*
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zozo, wat ben jij beleefd zeg, da's beter
Was dat die ronde tegen Semmy Schilt?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
opzich valt het wel mee .. niet echt ranzig ofzo ..
maar ik vertrok aardig zeg maar![]()
En dat precies bij Peter ... waarschijnlijk was dat zijn laatste pot zeg maar....
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
te dooien ... I rest my case
Het is laat zullen we maar zeggen, of vroeg... bedoel je bent pas een paar uur wakker (inkoppertje)quote:
pas een uurquote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is laat zullen we maar zeggen, of vroeg... bedoel je bent pas een paar uur wakker (inkoppertje)
truste!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef lynda het volgende:
tvp en tot morgen als ik me bed uit kan komen
Moet ik nou lachen of huilen... Zullen er serieus mensen zijn die dit hebben?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef WhiteLightning het volgende:
Deze Auto Suck masturbator is de ideale partner voor in de luxewagen of vrachtauto. Steek de stekker in het sigaretten-aanstekergat en laat u verwennen. Heren, start uw motor. U heeft reisgezelschap genaamd de Auto Suck. De Auto Suck kan makkelijk met één hand worden bediend en zal u op een heerlijke manier laten klaarkomen. Één nadeel is dat de Auto Suck niet niet slikt, zorg dus dat u een tissue bij de hand heeft.
ik moest er ieder geval hard om lachenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet ik nou lachen of huilen... Zullen er serieus mensen zijn die dit hebben?
Waar staat 'pas een uur'?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
pas een uur![]()
in welk hoekie van de kamer heb jij gezeten
Wtfquote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef WhiteLightning het volgende:
Deze Auto Suck masturbator is de ideale partner voor in de luxewagen of vrachtauto. Steek de stekker in het sigaretten-aanstekergat en laat u verwennen. Heren, start uw motor. U heeft reisgezelschap genaamd de Auto Suck. De Auto Suck kan makkelijk met één hand worden bediend en zal u op een heerlijke manier laten klaarkomen. Één nadeel is dat de Auto Suck niet niet slikt, zorg dus dat u een tissue bij de hand heeft.
vast wel maar hopelijk niet iemand hierquote:Op woensdag 12 december 2007 21:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet ik nou lachen of huilen... Zullen er serieus mensen zijn die dit hebben?
Dat in ieder gevalquote:Op woensdag 12 december 2007 21:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moest er ieder geval hard om lachen
In ieder geval, dit filmpje dus bij 2:20quote:Op woensdag 12 december 2007 20:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was dat die ronde tegen Semmy Schilt?
verkeerd gelezen excuse mequote:Op woensdag 12 december 2007 21:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar staat 'pas een uur'?
Volgens mij staat er toch echt 'pas een paar uur', je weetsch sarcasme enzo
Yep!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was dat die ronde tegen Semmy Schilt?
Check de OPquote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef WhiteLightning het volgende:
whahaquote:
Bwhehehequote:
"lullig"quote:
Ik had in eerste instantie jouw naam erbij gezet, maar later zag ik dat ik verkeerd zat te kijkenquote:
En ik vond je nog zo relaxed, dit kost je puntenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie jouw naam erbij gezet, maar later zag ik dat ik verkeerd zat te kijken
arme bellerquote:Op woensdag 12 december 2007 21:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie jouw naam erbij gezet, maar later zag ik dat ik verkeerd zat te kijken
Godver, sta ik nog wel in de plus?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik vond je nog zo relaxed, dit kost je punten
Hij scheurt zijn kruisbanden af, omdat hij een misstap maakt .. semmy deed nietsquote:Op woensdag 12 december 2007 21:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
In ieder geval, dit filmpje dus bij 2:20
http://nl.youtube.com/watch?v=L3wIsPvFuhk
Maar eh, zakt ie nou zelf door z'n knie ofzo? Ik zie niet echt wat Semmy allemaal deed om dat te laten gebeuren?
Dat dan weer welquote:Op woensdag 12 december 2007 21:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, sta ik nog wel in de plus?
Auwquote:Op woensdag 12 december 2007 21:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij scheurt zijn kruisbanden af, omdat hij een misstap maakt .. semmy deed niets
Zal binnenkort die DVDtjes ff gaan kijken, ik kom hem vast wel tegen!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s Tinus, die eerste pot van Peter, die moet je zien
afgescheurd .... ik zag het al, gelijk ....quote:Op woensdag 12 december 2007 21:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Auw
Was inderdaad moeilijk te zien, het commentaar was ook redelijk nietszeggend (of gewoon onbegrijpelijk). Maar helemaal doorgescheurd of ingescheurd?
Hmm mensen staan niet snel bij mij in de minquote:Op woensdag 12 december 2007 21:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, relaxed![]()
Hoeveel van dat soort grappen moet ik nog maken om alsnog in de min te komen?
Als jij hem ff opzoekt op youtube, ga ik hem straks kijkenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
afgescheurd .... ik zag het al, gelijk ....![]()
Maar heb je die eerste pot van hem gezien?![]()
*ej chinees, wat doe jij hier (in de K1) .. ga eens snel naar huis toe! moehahahaha
Ik begon vandaag ónder de 9100 volgens mijquote:Aantal posts: 9.276 (gemiddeld 6 per dag)
Hij heeft het wel eens gedaan, maar daar is hij wel te traag voor ...quote:Op woensdag 12 december 2007 21:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zal binnenkort die DVDtjes ff gaan kijken, ik kom hem vast wel tegen!
Trouwens, doet Bas Rutten ook wel eens mee met K1? Denk dat ie ook een aardige kans gaat maken daar...
Die filmpjes op youtube van Rutten heb ik altijd met veel plezier gekeken in ieder geval, vechten kan ie wel aardigquote:Op woensdag 12 december 2007 21:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij heeft het wel eens gedaan, maar daar is hij wel te traag voor ...
hij is goed op de grond, maar zet hem niet tegen een sammie/remy of peter ...
haha netjes!!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, lekker productief dagje zeg...
[..]
Ik begon vandaag ónder de 9100 volgens mij
lekker toch ga je gewoon verderquote:Op woensdag 12 december 2007 21:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, lekker productief dagje zeg...
[..]
Ik begon vandaag ónder de 9100 volgens mij
Heb hier nog wel een 2 dvd versie van "Bas rutten career"quote:Op woensdag 12 december 2007 21:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die filmpjes op youtube van Rutten heb ik altijd met veel plezier gekeken in ieder geval, vechten kan ie wel aardig
Maar oja, ik ging roken, da's waar ook
Het is dat ik op mijn werk ben aangesproken omdat ik zoveel internet ..quote:
Geen vervelende gevolgen?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat ik op mijn werk ben aangesproken omdat ik zoveel internet ..
had vandaag echt niets te doen .. anders had ik wel weer in de top van de dag gestaan vandaag denk
Nee, ik ga heeeeul goed om met die systeembeheerder, het is gewoon een goede naaste collega van mequote:
Ik doe m'n bestquote:Op woensdag 12 december 2007 21:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
lekker toch ga je gewoon verder
Zal eens kijken of ik die ook nog ergens tegenkom op usenet ofzoquote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb hier nog wel een 2 dvd versie van "Bas rutten career"![]()
Die gast is gewoon goed, en geeft ook goed commentaar moet ik zegge!
LOLquote:Op woensdag 12 december 2007 21:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat ik op mijn werk ben aangesproken omdat ik zoveel internet ..
had vandaag echt niets te doen .. anders had ik wel weer in de top van de dag gestaan vandaag denk
De beheerder die over internetbezoek gaat is ook een directe collega van mij, dus ook niks aan de handquote:Op woensdag 12 december 2007 21:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, ik ga heeeeul goed om met die systeembeheerder, het is gewoon een goede naaste collega van me
het boeit ze eigenlijk niet zo .. maar ik voel me er niet prettig bij, dus ben wel aan het minderen zeg maar hahahaha
Misschien toch je buurmeisje die het aanzag voor 'iets anders' ?quote:
Dat was 2 topics geleden ofzo?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:37 schreef Crazy-M het volgende:
Ben ik weer
ik ben ook ff paar uur weg geweest hoor
We proberen het allemaal samen te vatten in de OPquote:Op woensdag 12 december 2007 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
als aanvulling:
dus gemist de auto mastrubater van WL, de ontwikkelingen van het 2de stel, de opening van een nieuwe topic, de fondue van Frieday, en wat nog meer
gelukkig maar, anders kan ik het ook niet meer volgenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We proberen het allemaal samen te vatten in de OP
Ah joh, als ik avonddienst heb, mis ik ook altijd de topics van 's ochtendsquote:Op woensdag 12 december 2007 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders kan ik het ook niet meer volgen
En ik mis in het algemeen de avond en weekend topicsquote:Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, als ik avonddienst heb, mis ik ook altijd de topics van 's ochtends
De weekendtopics mis ik ook meestal, tenzij ik in het weekend werk natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 21:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik mis in het algemeen de avond en weekend topics
Goed he, ik ben weer aan het werk natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef Dylanesque het volgende:
Jezus, dan werk je een dag van 9 uur, kom je s'avonds nog even op fok en zie je dat je alsnog het grootste gedeelte van deze reeks hebt gemist
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:
Heel af en toe zat ik daar ook nog wel ff, ik heb er zelfs nog een paar aangemaaktquote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
ja ik ben door middel van goedemorgen topics omhoog geschoten in gemiddelde
ik werd een keer voor stoing om 2:00 snachts gebeld ofzo, was om 4 uur klaar. Niet meer geslapen heb ik ook maar topic gestartquote:Op woensdag 12 december 2007 21:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heel af en toe zat ik daar ook nog wel ff, ik heb er zelfs nog een paar aangemaakt
Ochtenddiensten waar je om 06:00 moet beginnen lenen zich prima voor dat soort topics
jou had ik nog helemaal niet gezien. Hoe kon ik dat nou missen.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef Dylanesque het volgende:
Jezus, dan werk je een dag van 9 uur, kom je s'avonds nog even op fok en zie je dat je alsnog het grootste gedeelte van deze reeks hebt gemist
Nu nog niet weg?quote:
Mja, mooie tijd om een topic te openen... Toch zou ik liever m'n bed nog even induiken!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik werd een keer voor stoing om 2:00 snachts gebeld ofzo, was om 4 uur klaar. Niet meer geslapen heb ik ook maar topic gestart
heey diertjeh, ook weer van de partij?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jou had ik nog helemaal niet gezien. Hoe kon ik dat nou missen.
Geen idee, vandaag was nou niet bepaald rustig hier...quote:Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
en dat mag jij?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Maar goed, over een half uurtje ga ik jullie toch echt vaarwel zeggen allemaal
ja vanmiddag wel gezien. Maar net nietquote:Op woensdag 12 december 2007 21:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, vandaag was nou niet bepaald rustig hier...
Ja okee, maar vanmiddag was het nog redelijk rustigquote:Op woensdag 12 december 2007 21:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja vanmiddag wel gezien. Maar net niet
ehm jah, probleem was dat ik om 7:00 dan toch weer opmoest omdat ik om 8:30 al op de zaak moest zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, mooie tijd om een topic te openen... Toch zou ik liever m'n bed nog even induiken!
Zeker zeker.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heey diertjeh, ook weer van de partij?
gezellie
Dat zijn wel slopende dagen ja.. Record was 5x 12 uur werken op rij, maar daar wordt je ook niet gelukkiger van ofzoquote:Op woensdag 12 december 2007 22:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm jah, probleem was dat ik om 7:00 dan toch weer opmoest omdat ik om 8:30 al op de zaak moest zijn.
dus jah, midden in de nacht ontbijt maken enzo
was wel leuk
kom je op werk is het eerste wat ze zeggen:
wat doe je hier? je hebt vannacht gewerkt ....
zeg je, ja leverancier moet nog bellen. Daarna ga ik...
belt leverancier pas in de middag
en denk je om 14:00 ga naar huis ... bellen ze op uit een andere vestiging dat ze daar even stroom van de gebouw afwilde halen _o_
was die dag bijna 20 uur actief man
ja dat ken ikquote:Op woensdag 12 december 2007 22:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zeker zeker.
Heb natuurlijk ook andere dingen te doen.
Ja? Nou oke vooruit dan maar..voor deze keer dan!. Maar dan ook alleen deze keerquote:Op woensdag 12 december 2007 21:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jazeker, want jij gaat mij daar toestemming voor geven!![]()
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 12 december 2007 22:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja? Nou oke vooruit dan maar..voor deze keer dan!. Maar dan ook alleen deze keer, want anders....niets
Relaxed hoor, vooral zo in de winterquote:Op woensdag 12 december 2007 22:06 schreef Crazy-M het volgende:
Ge zult in de buurt van de waal wonen:
http://www.nu.nl/news/135(...)gspanningskabel.html
ben zeker tegoed voor deze wereld. Maar ik ga de wereld nog niet verlatenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld
Als je het maar niet flikt om me vrijdag géén toestemming te geven, straks moet ik hier 3 weken blijven zitten terwijl ik vakantie heb
*schrijft voor zichzelf op; nadenken voordat je wat zegtquote:Op woensdag 12 december 2007 22:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ben zeker tegoed voor deze wereld. Maar ik ga de wereld nog niet verlaten![]()
gnagnagnaJe moet vrouwen nooit op ideeen brengen
nu jah ik zat dus met iemand op msn rond 19:16 en die was ook in 1 keer offlinequote:Op woensdag 12 december 2007 22:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Relaxed hoor, vooral zo in de winter
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*schrijft voor zichzelf op; nadenken voordat je wat zegt*
zal niet goed zijn als je dat ging doenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ben zeker tegoed voor deze wereld. Maar ik ga de wereld nog niet verlaten![]()
gnagnagnaJe moet vrouwen nooit op ideeen brengen
Jaja, jij zou het maar al te leuk vinden als ik van alles ga zeggen zonder dat ik daar eerst over nadenk zeker! Gelukkig kan ik hier op Fok! eerst nog even lezen wat ik heb getypt, voordat ik op 'invoeren' druk. Buiten Fok! zeg ik ook érg snel de verkeerde dingen, en dat bedenk ik me dan pas nadat ik het al heb gezegd.. (En nee, ik ga géén voorbeelden noemenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
hoeft niet hoor. Mag wel natuurlijk
Whehehe, schiet lekker op zoquote:Op woensdag 12 december 2007 22:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu jah ik zat dus met iemand op msn rond 19:16 en die was ook in 1 keer offline
belt op met telefoon van iemand anders omdat haar telefoon geen bereik meer had
belde op om te zeggen dat stroom was uitgevallen
nu weet ik dus ook waarom
Nee, ook dat nietquote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal niet goed zijn als je dat ging doen
Precies..en daarom blijf ik nog evenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal niet goed zijn als je dat ging doen
"Nog even", zeg, doe is niet zo emoquote:Op woensdag 12 december 2007 22:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Precies..en daarom blijf ik nog even. Moet nog bepaalde doelen halen enzo
Gewoon sturen joh, "Hey, je hebt weer bereik! "quote:Op woensdag 12 december 2007 22:15 schreef Crazy-M het volgende:
tja wilde net sms sturen....
maar dacht: laat maar, daar is geen bereik :p
Nog even heel lang bedoelde ook hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 22:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Nog even", zeg, doe is niet zo emo
Je gaat sowieso niet voordat je in je roze balletpakje op Sloterdijk heb rondgehuppeld!![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zei het kleine meisje tegen de grote boze Sm0keZ van 2.03m
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu ik pas wel op. Wil geen ruzie met jou
Oh neeeee, nu gaan we allemaal doodquote:Op woensdag 12 december 2007 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/news/135(...)dam_en_Den_Haag.html
LOL
gaat goed in nederland
DE TERRORISTEN VALLEN AAN !!!!!
mij zomaar over het hoofd zien hequote:Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #153quote:Op woensdag 12 december 2007 22:29 schreef Crazy-M het volgende:
toedels smokie :d
waar zie je die ranglijst ?
* Crazy-M voelt zich tot noob verlaagt bij het stellen van deze vraag
slaaplekkerquote:Op woensdag 12 december 2007 22:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mij zomaar over het hoofd zien hedan ga ik lekker slapen zo
gelukkigquote:Op woensdag 12 december 2007 22:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #153
in dit topicwist ik ook niet hoor
ik heb een keer 2de gestaan met 202 posts en dat was ook wel het hoogste wat ik ooit heb gehadquote:Op woensdag 12 december 2007 22:44 schreef Crazy-M het volgende:
was gisteren 13de
net of ik zoveel spam
ik volg jequote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik heb een keer 2de gestaan met 202 posts en dat was ook wel het hoogste wat ik ooit heb gehad
Maargoed ik ga er ook vandoor. Mijn bedje inkukkelen en slapen.
Kan hem anders wel even uppen hoor op usenetquote:Op woensdag 12 december 2007 21:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik die ook nog ergens tegenkom op usenet ofzo
tot mogguhquote:Op woensdag 12 december 2007 23:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
mochten er nog mensen zijn!
ik ben weer moe door de Wii, en spreek jullie morgen weer!![]()
![]()
p.s
WL zelfs nu kan ik nog geen berichten naar je sturen op de Wii
Prutser... WL heeft al wel berichten kunnen sturen naar mij andersquote:Op woensdag 12 december 2007 23:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
mochten er nog mensen zijn!
ik ben weer moe door de Wii, en spreek jullie morgen weer!![]()
![]()
p.s
WL zelfs nu kan ik nog geen berichten naar je sturen op de Wii
quote:006. 150 Dylanesque
007. 148 Crazy-M
008. 146 Bellerophon
009. 134 WhiteLightning
ik zag het ookquote:
jij ookquote:
moggelquote:
En of, stelletje spam-sletten dat we er zijnquote:Op donderdag 13 december 2007 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zag het ook
best veel gepost gister
Zo kan ik ook aan posts komenquote:Op donderdag 13 december 2007 07:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moggel
EERST een foutmelding
dan alsnog gepost .... deze is dus dubbel
wat denk jezelfquote:Op donderdag 13 december 2007 07:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En of, stelletje spam-sletten dat we er zijn![]()
Drukke dag vandaag of valt het wel mee?
ja maar die was niet expresquote:Op donderdag 13 december 2007 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo kan ik ook aan posts komen
Hetzelfde als altijd dusquote:Op donderdag 13 december 2007 07:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat denk jezelf![]()
mijn planning:
ff spullen in tilburg ophalen voor ik naar den bosch rijd
dan naar werk, auto leeg ruimen, pc opstarten ... internetten .... fokken ... fokken ... en ja nog een keer fokken
Moet je gewoon op de vorige knop drukken, vaak kan je hem dan wel postenquote:Op donderdag 13 december 2007 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar die was niet expres
kreeg melding dat ik niet 2 keer mocht poste. dus druk op f5 maar werd ondertussen alweer teruggegooid naar index pagina
nee,quote:
ja maar ik ben nog slaperig dus drukte op F5quote:Op donderdag 13 december 2007 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je gewoon op de vorige knop drukken, vaak kan je hem dan wel posten
je wilt meer tijd om te fokken ?quote:Op donderdag 13 december 2007 07:46 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge !
zo weer lekker naar het werk, gelijk ff een pittig gesprek aan gaan, dat ik even anders wil gaan werken dan we nu doen. ben benieuwd
*scherp*quote:Op donderdag 13 december 2007 07:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee,
normaal rijd ik niet eerst langs het bedrijf in tilburg
Wat gaat er niet goed dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 07:46 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge !
zo weer lekker naar het werk, gelijk ff een pittig gesprek aan gaan, dat ik even anders wil gaan werken dan we nu doen. ben benieuwd
jajaquote:
ach onnodige stress situaties, waar ik nu voor ga passen.quote:Op donderdag 13 december 2007 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat gaat er niet goed dan?
Jij een pittig gesprek, Lynda een pittig gesprek... wie volgt?
ehm ik heb ze al gehadquote:Op donderdag 13 december 2007 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat gaat er niet goed dan?
Jij een pittig gesprek, Lynda een pittig gesprek... wie volgt?
wat voor werk doe je dan ?quote:Op donderdag 13 december 2007 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach onnodige stress situaties, waar ik nu voor ga passen.
Hahahaquote:Op donderdag 13 december 2007 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jajawel wakker blijven
mij kun je er niet op betrappen dat ik afzwak
Hmm care to join?quote:Op donderdag 13 december 2007 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach onnodige stress situaties, waar ik nu voor ga passen.
Goedemorgenquote:Op donderdag 13 december 2007 07:56 schreef draculettetje het volgende:
goeie morgen!
Weet je wat ik niet helemaal van het nieuws snap? dan melden ze over die stroomstoring, maar ook dat het gemeentehuis niet eerder open hoefde omdat TV gelderland alle info uit zendt.
Hoe kan je dat nou zien als je geen stroom hebt?
ik ben blij dat ik stroom heb....
mja, dat zag ik dus ook jahquote:Op donderdag 13 december 2007 07:56 schreef draculettetje het volgende:
goeie morgen!
Weet je wat ik niet helemaal van het nieuws snap? dan melden ze over die stroomstoring, maar ook dat het gemeentehuis niet eerder open hoefde omdat TV gelderland alle info uit zendt.
Hoe kan je dat nou zien als je geen stroom hebt?
ik ben blij dat ik stroom heb....
1 voordeel, stroomkabels hangen hoog genoeg, kun je niet zomaar tegen aan rijdenquote:
het gaat wel wat beter, gister bekaf doordat ik toch ging werkenquote:Op donderdag 13 december 2007 07:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Hoe gaat alles deze morgen nou?
Daar heb ik dan weer geen problemen meequote:Op donderdag 13 december 2007 07:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1 voordeel, stroomkabels hangen hoog genoeg, kun je niet zomaar tegen aan rijden
Mooie score toch?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ligt lekker dicht bij elkaar
hihi dat had ik inmiddels al begrepenquote:Op donderdag 13 december 2007 07:58 schreef Crazy-M het volgende:
Trouwens Vamp heeft de groetjes ontvangen
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 08:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het gaat wel wat beter, gister bekaf doordat ik toch ging werken
vandaag ook naar hydro anders heb ik meteen weer zo'n slap pootje
daarna komt reintegratie begeleider
en heb ik het stomme plan gehad om morgen muffins te trakteren dus moet ik er zo'n 70 gaan bakken
dus geen rustige dag maar wel een heerlijk geurend huis!
dank voor het vragen trouwens!
o okquote:Op donderdag 13 december 2007 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dat had ik inmiddels al begrepen
Smokez + Diertjuh = riante hoeveelheid postsquote:Op donderdag 13 december 2007 08:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Alleen smokez met zn belachelijke 248 ligt een beetje uit de buurt
met 4 bij elkaarquote:Op donderdag 13 december 2007 08:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ligt lekker dicht bij elkaar
ga je ons ook trakteren ?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het gaat wel wat beter, gister bekaf doordat ik toch ging werken
vandaag ook naar hydro anders heb ik meteen weer zo'n slap pootje
daarna komt reintegratie begeleider
en heb ik het stomme plan gehad om morgen muffins te trakteren dus moet ik er zo'n 70 gaan bakken
dus geen rustige dag maar wel een heerlijk geurend huis!
dank voor het vragen trouwens!
belachelijk gewoon jahquote:Op donderdag 13 december 2007 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smokez + Diertjuh = riante hoeveelheid posts
Ja netjes toch, niet belachelijk hoog ofzoquote:
het tweede koppelquote:
nee inderdaad, en gister was er ook maar 1 topic vol geraakt dachtikquote:Op donderdag 13 december 2007 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja netjes toch, niet belachelijk hoog ofzo
tja waar het GRTDOJW nog goed voor isquote:
diertjuh 67, toch niet belachelijk hoog?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smokez + Diertjuh = riante hoeveelheid posts
In de avond bedoel je? Ik weet het niet, heb maar weinig mee gekregenquote:Op donderdag 13 december 2007 08:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee inderdaad, en gister was er ook maar 1 topic vol geraakt dachtik
(of 2?)
SHIT, die stroomstoring moest ook even den bosch mee nemen ... had ik tenminste gelachen
zat een heel bedrijf, verspreid over heel nederland, zonder werk
Bwehehe, Date-o-Fok?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja waar het GRTDOJW nog goed voor is
net een datings forum
Smokez staat bovenaanquote:Op donderdag 13 december 2007 08:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
diertjuh 67, toch niet belachelijk hoog?
stroomstoring is nu nog :dquote:Op donderdag 13 december 2007 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In de avond bedoel je? Ik weet het niet, heb maar weinig mee gekregen
haha inderdaad :dquote:
Zoiets?!?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:12 schreef draculettetje het volgende:
ik heb gewoon een pak van Dr oetker en daar flinker ik dan in verschillende ladingen verschillende dingen in als chocola en vanille dingen
uiteraard allerlei glazuur gehaald voor de afwerking en als allerlaatste van die disco dinges die je ook op je ijsje kan doen
is goed hoor maar dan duurt het even wat langer moet ik wat langer bakken!quote:
Later! Ik hoefde trouwens niet te krabben deze morgenquote:Op donderdag 13 december 2007 08:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha inderdaad :d
maar goed
ff auto ijsvrij maken en dan ga ik maar is op weg
laters
komt aardig in de buurt denk ikquote:Op donderdag 13 december 2007 08:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoiets?!?
[ afbeelding ]
Maar dan moeten er ook nog rare fratsen op?
Lekker![]()
ik hoef gelukkig nooit te krabben, de auto danquote:Op donderdag 13 december 2007 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Later! Ik hoefde trouwens niet te krabben deze morgen
Kloptquote:Op donderdag 13 december 2007 08:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ja dat wel, maar je had t over smokez & diertjuh
Dat is een behoorlijke hoeveelheid, zonder reden of ehr?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
komt aardig in de buurt denk ik
dan staat er voor zaterdag nog op programma boterkoek, (dubbele) brownie, yoghurttaart en een chocolade cake
ow en wafels met warme kersen en slagroom
en allerlei hapjes....
Que? Why not?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hoef gelukkig nooit te krabben, de auto dan
Vandaag zit t er voor mij niet in, drukke dag en zit in mn eentje.. maar voorlopig is t nog niet losgebarstenquote:Op donderdag 13 december 2007 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
KloptSmokez heeft in ieder geval de nodige hoeveelheid posts geplaatst
Ongekend wat vroeg! Ben je ziek? Is er iets?quote:
ik krijg er honger vanquote:Op donderdag 13 december 2007 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
komt aardig in de buurt denk ik
dan staat er voor zaterdag nog op programma boterkoek, (dubbele) brownie, yoghurttaart en een chocolade cake
ow en wafels met warme kersen en slagroom
en allerlei hapjes....
Dergelijke dagen moeten er soms ook tussen zitten he?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vandaag zit t er voor mij niet in, drukke dag en zit in mn eentje.. maar voorlopig is t nog niet losgebarsten
reboot ging snel vandaag
wekelijks hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dergelijke dagen moeten er soms ook tussen zitten he?
auto staat hier voor de deur maar ik woon in een maisonette woning dus de promenade (zo noemen ze dat) vormt een overdekking van waar de auto's staan een soort van garage....quote:
En ik mag vrijdag weer naar Rijswijk toequote:Op donderdag 13 december 2007 08:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
wekelijks hoorHeb het dinsdag druk gehad, alleen de woens- en vrijdagen zijn altijd stiller
Ga je in 2008 naar 'The Boss'?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:21 schreef Dylanesque het volgende:
Wel fijn dat ik bijna de hele week in m'n eentje zit, lekker m'n eigen muziek opzetten
Zojuist the Beatles eringedaan, Let it Be, mooie cdstraks wat jazz van Lester Young, nog wat Bruce Springsteen die er nog lag van gister, om daarna wakker te worden met Underworld
ik lees ook allerlei posts over het hoofd...quote:Op donderdag 13 december 2007 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke hoeveelheid, zonder reden of ehr?
wanneer ik wat klaar heb kom ik hier het resultaat wel ff posten.....quote:
Dat is zeker handig ja. In ieder geval veel beter dan 's ochtends vroeg te staan krabben.quote:Op donderdag 13 december 2007 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
auto staat hier voor de deur maar ik woon in een maisonette woning dus de promenade (zo noemen ze dat) vormt een overdekking van waar de auto's staan een soort van garage....
da;s wel heel erg fijn trouwens plus dat de auto altijd voor de deur staat, da's ook erg handig voor mij.
vandaag hoef ik sowieso niet met de auto weg dus dat scheelt dan weer
ja lekker hele week al je eigen muziek!quote:Op donderdag 13 december 2007 08:21 schreef Dylanesque het volgende:
Wel fijn dat ik bijna de hele week in m'n eentje zit, lekker m'n eigen muziek opzetten
Zojuist the Beatles eringedaan, Let it Be, mooie cdstraks wat jazz van Lester Young, nog wat Bruce Springsteen die er nog lag van gister, om daarna wakker te worden met Underworld
Ok dan!! Feest!!quote:Op donderdag 13 december 2007 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik lees ook allerlei posts over het hoofd...
nee ik is jarig zaterdag!![]()
[..]
wanneer ik wat klaar heb kom ik hier het resultaat wel ff posten.....
moet je na gaan als mn hele huis zo ruikt
mijn ochtendritueel duurt al zo lang dat ik idd blij ben niet eerder te hoeven opstaan om de auto te krabbenquote:Op donderdag 13 december 2007 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is zeker handig ja. In ieder geval veel beter dan 's ochtends vroeg te staan krabben.
hihii dank ! kan nog net niet zeggen dat je de eerste bent maar wel de tweede, die me feliciteert!quote:Op donderdag 13 december 2007 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok dan!! Feest!!![]()
Voordat ik het vergeet, alvast gefeliciteerd en maak er een hele mooie dag van
Wat is zo lang? Ik ben klaar in 20 minutenquote:Op donderdag 13 december 2007 08:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mijn ochtendritueel duurt al zo lang dat ik idd blij ben niet eerder te hoeven opstaan om de auto te krabben
Mogguhquote:
niet dus. Geloof wat je wilt maar ik weet wel beter. Wij hadden gewoon een gezellige fok! sessiequote:
ik zou niet eens weten hoe ik bij mn vooruit moet komenquote:Op donderdag 13 december 2007 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is zo lang? Ik ben klaar in 20 minutenDan zit ik dus in de auto
Dankje voor het opzoekenquote:Op donderdag 13 december 2007 08:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
diertjuh 67, toch niet belachelijk hoog?
Over wat voor een auto hebben we het dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten hoe ik bij mn vooruit moet komen
mn auto is gewoon te groot voor mij
Niet te erg happen hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 08:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
niet dus. Geloof wat je wilt maar ik weet wel beter. Wij hadden gewoon een gezellige fok! sessie
goedemorgen trouwens
opel zafira maar ik ben zelf nog net geen 1.60quote:Op donderdag 13 december 2007 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Over wat voor een auto hebben we het dan?
mooie binnenkomerquote:Op donderdag 13 december 2007 08:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
niet dus. Geloof wat je wilt maar ik weet wel beter. Wij hadden gewoon een gezellige fok! sessie
goedemorgen trouwens
Ah kijk dat maakt het plaatje wel helderquote:Op donderdag 13 december 2007 08:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
opel zafira maar ik ben zelf nog net geen 1.60
Ben het wel van plan, 1 dec in Arnhem was geweldig dus wil nu elke kans die ik krijgquote:Op donderdag 13 december 2007 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga je in 2008 naar 'The Boss'?
ik ookquote:Op donderdag 13 december 2007 08:37 schreef DeToXiC het volgende:
Ik moet eigenlijk eerst wat doen... (werk)
alvast gefeliciteerd! nr. 3quote:Op donderdag 13 december 2007 08:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihii dank ! kan nog net niet zeggen dat je de eerste bent maar wel de tweede, die me feliciteert!
ja dat heb ik dus ook gehoord, galm enzo... maar de sfeer lijkt me geweldig bij zoietsquote:Op donderdag 13 december 2007 08:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ben het wel van plan, 1 dec in Arnhem was geweldig dus wil nu elke kans die ik krijgAlleen de Arena schijnt slecht geluid te hebben maar fuck it, ik ben erbij
ja daar ben ik dan ook heeeeeel blij omquote:Op donderdag 13 december 2007 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah kijk dat maakt het plaatje wel helder
Fijn dat je dan in ieder geval niet hoeft te krabben
hihi dankquote:
sfeer bij stadion concerten is echt geweldig!quote:Op donderdag 13 december 2007 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook gehoord, galm enzo... maar de sfeer lijkt me geweldig bij zoiets
Dat lijkt mij ook ja, als er bijvoorbeeld nog is een keer een 'Symphonica in Rosso' dan wil i kdaar echt heen gaan. Lijkt me geweldig.quote:Op donderdag 13 december 2007 08:47 schreef draculettetje het volgende:
sfeer bij stadion concerten is echt geweldig!
Ligt natuurlijk ook wel een beetje aan hoe de show is opgezet maar ik vind het er meestal echt geweldig!
Wel beter veldkaarten te hebben, vorig jaar gedwongen zit kaarten gedaan maar da's nie helemaal mijn ding
dat ligt voor mij een beetje aan de artiest die dat dan zou gaan doenquote:Op donderdag 13 december 2007 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja, als er bijvoorbeeld nog is een keer een 'Symphonica in Rosso' dan wil i kdaar echt heen gaan. Lijkt me geweldig.
Ik had wel naar beide willen gaan, normaal hou ik ook niet echt van Marco, maar ik heb de dvd wel en het was wel een erg mooi optreden vond ik.quote:Op donderdag 13 december 2007 08:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat ligt voor mij een beetje aan de artiest die dat dan zou gaan doen
marco hoefde ik niet zo zeer maar paul had ik dan wel leuk gevonden
Absoluutquote:Op donderdag 13 december 2007 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook gehoord, galm enzo... maar de sfeer lijkt me geweldig bij zoiets
der is wel iets jahquote:Op donderdag 13 december 2007 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend wat vroeg! Ben je ziek? Is er iets?
Zaterdag pas, Draculettetjequote:
Goed nieuws?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
der is wel iets jahniet vrijwillig
Where the party at?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zaterdag pas, Draculettetje
Ik heb erover zitten denken om die cd aan te schaffen, heb nog nooit een cd van hem gekocht maar ik kan zijn stem erg waarderen. Lekker grauw, luistert heel erg fijn wegquote:Op donderdag 13 december 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Absoluutde muziek leent zich er ook geweldig voor, fantastische nieuwe cd van m en geweldig oud werk erdoorheen
@ her home?quote:
Mogguh, en nog spierpijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |