quote:Op maandag 3 september 2007 10:29 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik mag nog even wachten, tot half 2
wij doen dan ook heel weinigquote:Op maandag 3 september 2007 10:33 schreef PushyGurl het volgende:
dat zijn heel wat delen
Leuke woordspelingquote:Op maandag 3 september 2007 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
ja je moet toch wat te doen hebben
Nope, ik ben niet zo van de koffie. Sorry.quote:Op maandag 3 september 2007 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Dylanesque breng je nog koffie rond of hoe zit dat ?
ja koffie van verse bonen is altijd beterquote:Op maandag 3 september 2007 10:42 schreef Hagelkaas het volgende:
Iemand Simon Levelt koffie?
http://www.simonlevelt.nl/
quote:Op maandag 3 september 2007 10:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nope, ik ben niet zo van de koffie. Sorry.
Suiker/Melk?quote:Op maandag 3 september 2007 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja koffie van verse bonen is altijd beterdoe maar
2 schepjes suiker geen melk aubquote:
ja hoor ! Welkomquote:Op maandag 3 september 2007 10:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
Hmm, ik heb nog genoeg werk te doen vandaag.. ik doe alleen geen reet omdat ik geen zin heb. Telt dat ook?
Ookal heb ik het druk ik blijf hier komen hoorquote:Op maandag 3 september 2007 10:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
Hmm, ik heb nog genoeg werk te doen vandaag.. ik doe alleen geen reet omdat ik geen zin heb. Telt dat ook?
heb je een link ?quote:Op maandag 3 september 2007 10:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
al uitvoerig besproken in een deeltje ergens in de eerste 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |