speciaal voor jouquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Damn, ben ik even aan het werk. Meteen een nieuw deel
Ik was er gisteren ook niet, dus ze kunnen niet zonder onsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:47 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik ben er amper 2 weken en jullie kunnen nu al niet meer zonder me?
Ik hou van jullie![]()
Brood met anijshagel en een kop theequote:
Neem koffie daar wordt je tenminste wakker vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Brood met anijshagel en een kop thee
En niet eens mangothee!
Doe je voorzi... ach laat maarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
'k moet even aan het werk
Tot straks
dat wordt dus met trillende vingers tikkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Brood met anijshagel en een kop thee
En niet eens mangothee!
kijk dat bedoelde ik dus niet. ik ben geen rassist of zo. ik bedoelde eigelijk meer dat die kinder moeilijker opvoedbaar zijn omdat ze teveel invloeden van thuis mee krijgen. das alles.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:09 schreef -Magnolia- het volgende:
Is dat een magnoliabloem dylanesque?![]()
En wat is dat trouwens voor onzin White?
Allochtone kindertjes zijn soms minder aso dan de NL kindertjes...
Voor mij zijn kinderen gewoon kinderen..
En in mijn klas worden ze allemaal gelijk behandeld en behandelen ze mij ook zo....
Daar heb je ook wel gelijk in, maar als juf leer je daar mee om te gaan..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk dat bedoelde ik dus niet. ik ben geen rassist of zo. ik bedoelde eigelijk meer dat die kinder moeilijker opvoedbaar zijn omdat ze teveel invloeden van thuis mee krijgen. das alles.
ik heb niets tegen die mensen hoor. dat je dat begrijpt.
Het wordt moeilijk....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt dus met trillende vingers tikken
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:09 schreef -Magnolia- het volgende:
Is dat een magnoliabloem dylanesque?![]()
nee geeft niets hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in, maar als juf leer je daar mee om te gaan..
Mijn ervaring is dat ze niks moeilijker zijn, aangezien NL kinderen tegenwoordig ook vaak belabberd worden opgevoed... Maar ik snap je wel, sorry van mijn reactie dan maar daar kan ik niet goed tegen...
Spijt me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |