Onze borrels zijn echt belachelijk uitgebreid.. de drank wordt je in je handen gedrukt, champagne, biertap, hele tafels met sterke drank, en personeel dat maar al te gewillig is om een glaasje voor je in te schenken. Damn, wanneer is m'n volgende borrel hierquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als we hier een borrel hebben wordt er geen alcohol geschonken. met dank aan de amerikanen
echt welquote:
zo te horen heb je een superbaan, nu nog dansende dames op de tafels en ik solliciteerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Onze borrels zijn echt belachelijk uitgebreid.. de drank wordt je in je handen gedrukt, champagne, biertap, hele tafels met sterke drank, en personeel dat maar al te gewillig is om een glaasje voor je in te schenken. Damn, wanneer is m'n volgende borrel hier![]()
Ik zou zeggen; schenk nog eens bij..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo te horen heb je een superbaan, nu nog dansende dames op de tafels en ik solliciteer
Feestbeest dat je bentquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:55 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; schenk nog eens bij..
En wie weet![]()
De borrels zijn wel spectaculair ja, het werk is dan weer wat minderquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo te horen heb je een superbaan, nu nog dansende dames op de tafels en ik solliciteer
Ehhm...quote:
hmmmmm.......... ik zet gelijk 2 glazen neerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:55 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; schenk nog eens bij..
En wie weet![]()
Dans je wel met me mee?quote:
Wb lief zusjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:01 schreef Seventees het volgende:
Yes...
It's me again.
And I'm back.
Woo!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:01 schreef Seventees het volgende:
Yes...
It's me again.
And I'm back.
Woo!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:01 schreef Seventees het volgende:
Yes...
It's me again.
And I'm back.
Woo!
200 euro per week.... dus zo'n 800 euro in de maandquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:05 schreef B_BOY het volgende:
vanmiddag sollicitatie gesprek. wish me luck.
als ze me nou vragen wat ik verwacht dat ik ga verdienen wat moet ik dan antwoorden?
het is een full-time baan (36uur per week) verkoper in een winkel met technische onderdelen (niet egt een specifieke vooropleiding nodig dus) ik ben overigens 19.
Tsja... opletten dus en minder werkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:06 schreef Lynx666 het volgende:
Hoe lang was ik weg?? Bar! Dansende vrouwen!
Luck!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:05 schreef B_BOY het volgende:
vanmiddag sollicitatie gesprek. wish me luck.
als ze me nou vragen wat ik verwacht dat ik ga verdienen wat moet ik dan antwoorden?
het is een full-time baan (36uur per week) verkoper in een winkel met technische onderdelen (niet egt een specifieke vooropleiding nodig dus) ik ben overigens 19.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |